Foros ›
Carrera San Xoan de Piñeiro. Mugardos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Grimbergen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/05/14
27 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Set 2017, 19:30
Asunto: Re: Carrera San Xoan de Piñeiro. Mugardos

Grimbergen escribió:
Budiña escribió:
Otros años el dorsal se cogia antes de las 6:30 hora de salida mas o menos en S.C.R.D. SAN JUAN DE PIÑEIRO que es donde esta la salida y llegada de la carrera. Hay bastante aparcamiento y voluntarios guiandote para aparcar tb en el mismo sitio.


Gracias, porque no lo veo ni en el reglamento, ni en carreirasgalegas ni aquí.


Acabo de ver en carreirasgalegas que la recogida de dorsales es en SCRD SAN JUAN desde las 11:00 hasta 30 minutos antes de cada carrera.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3696 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Set 2017, 8:58
Asunto: Re: Carrera San Xoan de Piñeiro. Mugardos

Pois engadimos unha nova carreira. Gustoume moito a mesma, moi boa organización e tan dura como me comentaran e polo que amosaba o perfil.

Antes da carreira falei con Rosetas e Lubo e xa me comentaron un pouco da mesma.
Non eramos moita xente, sobre 200 inscritos, despois dun pequeno tramo de subida ao comenzo, os primeiros 7 Kms. son moi favorables, cunha subida entre o 2 e o 3, despois basicamente e baixar e llanear. Pero a partir do 7º Km. eso parecía o Tourmalet, vaia subidas que nos agardaban (algun descansiño houbo), ahí xa se foron os 3 Kms. por riba dos 5', e para rematar os derradeiros 400 mts. en baixada, onde aumentei o ritmo pero sen forzar. Para un total de 10,530 polo meu GPS e 49'17" oficial.
Ao rematar duchiña rápida, a auga non estaba quente pero tolerábase ben e de volta para casiña que tiña caseque 1h30'.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 04 Set 2017, 11:55
Asunto: Re: Carrera San Xoan de Piñeiro. Mugardos

“…estes dez mandamentos, resúmense en dous: -respetarás as costas de San Xoán de Piñeiro e o vindeiro ano sairás reservón…”

18:10 aparcamos onde podemos
18:11 o cativo maior queda durmido
18:12 o cativo pequeño queda durmido
18:13 entráme un arrepío e pensó que a saída é as 18:00
18:14 a miña muller bótame do coche con moita sutileza
18:15 dubido entre quedar me durmido ou correr…corro
18:20 recollo o dorsal…sen noticias de gurb póñome a calentar eses 10 minutos, trote, salto, recta que calor vai!!!
Dan a salida a unha categoría que non é a nosa, pregunto, van con retraso dame tempo de calentar como queira, saúdo, saúdanme e marcho por unha pista, mexada do medo, trote, máis trote, rectas…qué calor sigue indo!!!
Vou para a saída, aínda falta pero decido saltarme o terceiro mandamento (a peores sensacións, calentamento máis intenso), falo con Diego, con Rosetas, con Tony, con este e co outro e ímos saír cólocome, busco referencias (no hai moitas), non levo crono ergo sensacións…vale, ok, pero aínda así vou intentar seguir a este, a ese e aquel doutro lado…(intentar era a palabra clave, integradora e diferenciadora á vez)

Saímos, miuras cara o encerro, o rollo de sempre “non ímos moi rápido”, pero esta vez era verdade. Pasamos o primeiro quilómetro co coche de “cabeza de carreira” ahí diante, pero…estas referencias van diante miña…entón son eu, o resto vai ben, son eu…teño que seguir así.
Pasamos o segundo quilómetro e o coche sigue un pouco máis diante pero aínda ahí…e agora ven un momento inolvidable, desas cousas que só che pasan nas carreiras. A miña cabeciña como quería buscar un explicación lóxica a ir vendo o coche que abría a carreira pensei…”hai dous coches!!!, un para os primeiros e outro para o resto do grupo!!!...como queira que a tontería me pasou pronto decidín levantar o pé e deixar que as miñas referencias marcharan.
Do quilómetro 2,5 ao 6 fixen unha carreira a un intensidade correcta (para o meu estado, nivel, etc…) e aínda así costoume recuperar pulsacións, respiración e sensacións, pero foi o mellor que puiden facer ou non tería acabado.
No quilómetro 6, aínda en baixada deixeime ir sen máis…sabía que os primeiros quilómetros me ían pasar factura na tríada de subida que nos quedaba…e ahí pasoume bastante xente.
Cando vin a marca do séptimo quilómetro puxen as orelleiras de burro e o despacito de Luis Fonsy (NdA. especial para 101) e dediqueime a subir “cómodo” (todo o relativamente cómodo que se podía) para rematar eses 400 metros esprintando un pouco. Aínda así na súbida non me pasou ninguén e debín pasar uns 10 corredores pero en plan “walking dead”, todos íamos bastante zombis.
Despois ducha rápida, 1906, despedidas e para Mugardos cear, e leer comentarios no foro…que se caíu o domingo e aínda andamos co mono das fotos.

Resumo: -carreira moi, moi recomendable e moi, moi dura…está para min a máis dura do ano.
Budiña

Montañés
Montañés
6/09/15
75 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Set 2017, 12:55
Asunto: Re: Carrera San Xoan de Piñeiro. Mugardos

Siempre me pasa lo mismo en esta carrera, veo gente tan buena y tan preparada en San Xoan de Piñeiro que aunque ya se que mis tiempos son malos y siempre quedo en los 10 últimos siempre voy nerviosa.
Esta vez con mi grupo de corredores de Una Cura para Adri, muy contenta de llevar todo este año en esta causa tan noble.
El corazón a cien y salida lenta cosa normal en mi que hasta que llevo un tiempo no empiezo a dar un poco mas. Bajando por la Armada me pasaron como 5 personas y a partir de ahí ya me quedé en mi posición. Duro subir desde O Seixo y muy contenta porque no paré en ningún momento. En la meta como siempre dandolo todo con grito de guerra y risas.
Otra vez en los 10 últimos, bajando casi 1 minuto con respecto al año anterior. Mi reto para el proximo año es meterme en los 20 ultimos. Vamossssssss!!!!
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
478 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Set 2017, 22:58
Asunto: Re: Carrera San Xoan de Piñeiro. Mugardos

Este año tuve ocasión de volver a participar en esta carrera que ya hacía unos años que no me coincidía.

Esta carrera me parece un espejo en el que deberían de mirarse todas las de esas carreras que no disponen de grandes medios, pero si quieren hacer un buen trabajo.

Aportando lo esencial, (al menos lo que yo considero esencial): una buena organización que permite correr con seguridad y con un circuito bien marcado (kilómetros incluidos), varios avituallamientos líquidos, cortometraje, recorrido consolidado, servicio de dichas y poco más, porque el resto creo que es superfluo.

Personalmente, aunque hacía varios años que no participaba salí con precaución, porque recordaba como se las gastaban los kilómetros finales. Creo que fue una buena decisión, porque me permitió ir adelantando corredores a lo largo de carrera y acabé un poco por encima de 4 min./km., que para mis posibilidades lo considero un buen resultado.

También permitirme comentar una especie de "anécdota", porque no sé si le sucedería a más gente. Pues resulta que un poco antes del km. 9, (que ya iba bastante justito porque era plena cuesta), había un cruce señalizado y un grupo de personas viendo la carrera. Entre ellas una mujer que se dedicaba a "hacer bromas" sobre la dirección que se debía de coger en el cruce. Sin comentarios.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos