Foros ›
Ultra Trail Aldeas do Courel
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 11:41
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Mis felicitaciones a todos los terminators. Leo vuestros relatos y se me ponen los pelos de punta. Sobre todo, felicidades a guti290971. Me ha encantado leer tu relato, y tu tesón para continuar hasta la meta.
trobo

Novo foreiro
Novo foreiro
21/12/09
0 Carreiras
41 Mensaxes
Luguiño
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 11:42
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Banderas,tienes razon.Ni me di cuenta que llevaba la manta termica en la mochila pero a esas alturas de la carrera podia llevar una estufa que no me daria cuenta.Por suerte, con las prisas por llegar en tiempo se me fue pasando el frio.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 11:48
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

trobo escribió:
Banderas,tienes razon.Ni me di cuenta que llevaba la manta termica en la mochila pero a esas alturas de la carrera podia llevar una estufa que no me daria cuenta.Por suerte, con las prisas por llegar en tiempo se me fue pasando el frio.

Xa vexo que non te tomache o tirón de orellas a mal. E que hai xente que protesta porque a organización pide un montón de cousas (de feito houbo algún que non levaba todo o que tiña que levar) e queremos que comprendan que non son por capricho e que teñen a súa utilidade... e ás veces máis de unha.

Había xente que levaba silbato incorporado na mochila e nen o sabía... por exemplo.

E outra cousa é que, cando levas tantos km encima das pernas a cabeciña xa non da para máis. Non te preocupes. Entendo de sobra o que che pasou e non o comentei por mal.

Unha aperta, rapaz!!! Contamos contigo na vindeira Aplauso Aplauso
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 12:20
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Davidcouselo: tu también eres un héroe , pues venciste al maratón.
A ver si coincidimos en cualquier carrera.

Banderas: ti fuche o anxo de Trobo polo tema do frío, e meu por animarme cando Trobo escapou costa abaixo na mina da toca, e me axudache a cambiar de linterna frontal e me animache ata a meta.
Sin ti estaría agora mesmo camiñando polas aldeas do Courel, coma unha Santa Compaña perdida, buscando chegar a Seoane....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 12:31
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Bueno, ya empieza a apetecer otro ultra para este fin de semana, no??
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 14:25
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

perfecto ,otra Ultra para este finde ,yo me apuntooooooooooooooo.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 15:31
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

yo ya me apunté jeje voy este sábado a hacer la larga de los Aquilianos de 61km, xa vos contarei...
Moutinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/07
0 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 16:21
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Estão invitados a hacer a UTSF -Ultra Trail Serra da Freita.
Quem Gostou do UTAC terá razões muito validas para vir a correr na Serra da Freita que fica a 70 Km da cidade do Porto.
Sem duvida a melhor prova a nivel de ultras em Portugal.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 16:24
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Moutinho escribió:
Estão invitados a hacer a UTSF -Ultra Trail Serra da Freita.
Quem Gostou do UTAC terá razões muito validas para vir a correr na Serra da Freita que fica a 70 Km da cidade do Porto.
Sem duvida a melhor prova a nivel de ultras em Portugal.

Eu aí estarei Satisfecho Satisfecho Satisfecho
Mond

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
626 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 17:57
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

rafita escribió:
yo ya me apunté jeje voy este sábado a hacer la larga de los Aquilianos de 61km, xa vos contarei...

Yo también estoy inscrito para Aquilianos, pero al final no se si iré (y si voy no creo que corra, me limitaré a caminar). Es que el UTAC "deixoume as perniñas temblando", jeje.

www.sportgumby.blogspot.com
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 18:38
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Mond escribió:
rafita escribió:
yo ya me apunté jeje voy este sábado a hacer la larga de los Aquilianos de 61km, xa vos contarei...

Yo también estoy inscrito para Aquilianos, pero al final no se si iré (y si voy no creo que corra, me limitaré a caminar). Es que el UTAC "deixoume as perniñas temblando", jeje.

yo intentaré lo que pueda, me encuentro bien llegué bastante fresco a meta, no nos conocemos pero si vas avisa para vernos, ou pra ir xuntos ou o que sexa

saudos
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 19:06
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Magono escribió:
Haile23 escribió:
Enhoraboa a Guti, Magono e todos os demais valientes que estabades o sabado na saida, so por eso independientemente da clasificacion a miña admiracion Aplauso Aplauso Aplauso Algun ano gustariame intentalo. Por certo Guti e Magono creo que non sabedes quen son... conpartimos paella este ano no Alto Sil Guiño vemonos en Esgos fenomenos!

Qué tal Haile23?, no sabía quién eras pero es verdad, paella en el Alto Sil y Churrasco en el Xalo, el año que viene quedamos para el II UTAC, yo ya estoy preparándome para ello, hoy 10 km al trote en 58 minutos y casi sin dolor, quedan 363 días para volver a intentarlo.
je je tengo ganas de intentarlo para el año con vosotros, tiene que ser una experiencia inolvidable, mas aun que un maraton
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 19:17
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

guti290971 escribió:
yo nunca hice un maratón, pero me veo hoy mejor que tras alguna Vig-Bay sin ninguna duda, claro que nuestro ritmo en O Courel era tan suave que nos permitía conversar todo el rato, cosa imposible en asfalto.
Pues a ir pensando en hacer una, despues de esto no creo que te asuste mucho . Estamos hablando que aunque fuera aun ritmo bajo cubristeis la distancia casi de dos maratones, con ese pedazo de desnivel!!
CALAZILLA

Montañés
Montañés
21/09/09
0 Carreiras
361 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2012, 21:05
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

Mountinho cuenta comnigo na UTSF
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2012, 0:14
Asunto: Re: Ultra Trail Aldeas do Courel

ya teneis las clasis en la web de GMT. en la primera que nos medimos en montaña ,txon vs xabi ...... jijijijijijijiji

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos