Foros ›
::: Media Maratón A Coruña 2011 :::
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 15:19
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

VICTORALVAREZ escribió:
angelus escribió:
Yo no he pagado nada y me acabo de inscribir.
Será mi segunda MM después de la vuelta a la ría. Espero acabarla mejor, los últimos kms se me hicieron muy largos. ¿Cual sería un buen tiempo para acabar en la mitad de la clasificación? En la de ferrol la hice en 1h 42min, ¿creeis q en la coruña podría rebajar mi tiempo?

Deberías hacer mejor marca en esta carrera porque es totalmente llana. Saludos

É llana pero ten os 21km97m, non como a da volta á ría que lle falta algún cacho, así que si estás igual de entrenado farás un tempo similar.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 15:52
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

sochas escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
angelus escribió:
Yo no he pagado nada y me acabo de inscribir.
Será mi segunda MM después de la vuelta a la ría. Espero acabarla mejor, los últimos kms se me hicieron muy largos. ¿Cual sería un buen tiempo para acabar en la mitad de la clasificación? En la de ferrol la hice en 1h 42min, ¿creeis q en la coruña podría rebajar mi tiempo?

Deberías hacer mejor marca en esta carrera porque es totalmente llana. Saludos

É llana pero ten os 21km97m, non como a da volta á ría que lle falta algún cacho, así que si estás igual de entrenado farás un tempo similar.

Un saúdo

Pues pido disculpas entonces. Pensé que la MM de Ferrol tenía la distancia oficial pero que tenía mal marcados los puntos kilométricos. Saludos
luisvalino

Maratoniano
Maratoniano
3/03/10
30 Carreiras
555 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 16:03
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

Una cosa:
¿Del recorrido y del tema donde recoger el dorsal, todavía no han dicho nada, no?.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 16:15
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

luisvalino escribió:
....del tema donde recoger el dorsal, todavía no han dicho nada, no?.

Abraiado Abraiado Abraiado Falta casi un mes e pensando en recoller o dorsal. Aora en serio, non teño nin idea do percorrido nin do tema dos dorsais, pero apostaría por un circuito llano de 3 voltas e pq os dorsais se poden recoller o día antes pola tarde nos sitios de sempre ou ata media hora antes do inicio da carreira ao lado da saida Mr. Green

www.24gramos.blogspot.com
Chayanne_Galaico

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/09/10
41 Carreiras
822 Mensaxes
Los Tilos
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 17:04
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

anarky escribió:
luisvalino escribió:
....del tema donde recoger el dorsal, todavía no han dicho nada, no?.

Abraiado Abraiado Abraiado Falta casi un mes e pensando en recoller o dorsal. Aora en serio, non teño nin idea do percorrido nin do tema dos dorsais, pero apostaría por un circuito llano de 3 voltas e pq os dorsais se poden recoller o día antes pola tarde nos sitios de sempre ou ata media hora antes do inicio da carreira ao lado da saida Mr. Green

Pues yo tengo sospechas de que no se celebre, esperemos que me equivoque.
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 17:09
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

VICTORALVAREZ escribió:
sochas escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
angelus escribió:
Yo no he pagado nada y me acabo de inscribir.
Será mi segunda MM después de la vuelta a la ría. Espero acabarla mejor, los últimos kms se me hicieron muy largos. ¿Cual sería un buen tiempo para acabar en la mitad de la clasificación? En la de ferrol la hice en 1h 42min, ¿creeis q en la coruña podría rebajar mi tiempo?

Deberías hacer mejor marca en esta carrera porque es totalmente llana. Saludos

É llana pero ten os 21km97m, non como a da volta á ría que lle falta algún cacho, así que si estás igual de entrenado farás un tempo similar.

Un saúdo

Pues pido disculpas entonces. Pensé que la MM de Ferrol tenía la distancia oficial pero que tenía mal marcados los puntos kilométricos. Saludos

Non fai falta que te disculpes que así paréceme que che botei a bronca. Triste

En canto á volta á ría non está homologada entre outras cousas porque habería que homologar creo que 4 probas xa que cada ano sale dende un concello distinto e normalmente fáltalle algún cacho á distancia.

En canto o tema dos dorsales e circuito imaxino que será como os 2 anos anteriores e tal como di o compañeiro anarky.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
luisvalino

Maratoniano
Maratoniano
3/03/10
30 Carreiras
555 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 12:28
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

Chayanne_Galaico escribió:

Pues yo tengo sospechas de que no se celebre, esperemos que me equivoque.

Hoy viene en la portada de la web de la FGA la celebración de la prueba:

www.atletismogalego.org

Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 12:57
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

Hola, ¿alguien sabe cuál es la fecha límite de inscripción? Gracias.
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Abr 2011, 16:13
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

estaré en la salida, ganitas de resarcirme de los 1h27 que me palnteé en la VIgBay

Podemos

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
adelantón

Novo foreiro
Novo foreiro
9/03/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Abr 2011, 16:56
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

Pues yo ya he decidido no ir. Ponerme a dar tres vueltas a un circuito, como un burro a una noria, no me apetece nada. Una pena que no se haga una vuelta a la ciudad, como vi en un mapa anterior en este foro.
Me parece poco acertado lo del circuito. Acabaremos haciendo una media dando 50 vueltas a un estadio.
Paso.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Abr 2011, 23:05
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

adelantón escribió:
Pues yo ya he decidido no ir. Ponerme a dar tres vueltas a un circuito, como un burro a una noria, no me apetece nada. Una pena que no se haga una vuelta a la ciudad, como vi en un mapa anterior en este foro.
Me parece poco acertado lo del circuito. Acabaremos haciendo una media dando 50 vueltas a un estadio.
Paso.

Supongo que en cuanto se anime más gente a correr la Media de Coruña, se plantearán cambiar el recorrido. Saludos
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Abr 2011, 15:02
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

Si no cambian el recorrido este año, a unos días de la elecciones municipales, no lo van a cambiar nunca. Quizá desde diferentes foros, como éste, haya que presionar a los políticos de turno. No obstante, quizá tengan cosas bastante más importantes de las que preocuparse, que el nº de vuelta de la media maratón de Coruña. Quiero pensar que es así.

Con 3 vueltas, o con el recorrido que sea, si las lesiones y la salud, mia y de los mios me respeta, estaré en la MM de Coruña. PARA QUE LA SIGAN ORGANIZANDO... Guiño Guiño Guiño
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Abr 2011, 18:43
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

adelantón escribió:
Pues yo ya he decidido no ir. Ponerme a dar tres vueltas a un circuito, como un burro a una noria, no me apetece nada. Una pena que no se haga una vuelta a la ciudad, como vi en un mapa anterior en este foro.
Me parece poco acertado lo del circuito. Acabaremos haciendo una media dando 50 vueltas a un estadio.
Paso.
Ola, por desgraza A Coruña é unha cidade pequena en superficie, así que, entendo eu, o cortamos todo o tráfico rodado ou teremonos que conformar cunha media en varias voltas ao mesmo circuito. E se pasas de todas as carreiras que constan de varias voltas ao mesmo circuito vas ter que non ir a Interrunning (Porriño,3 voltas) e algunhas do Corre con Nós (Lugo) ou a de Santa Cruz (Oleiros), que son a dúas voltas; e coma a esas, seguramente faltarías a moitas máis.
Hai que entender que o labor de organizar unha carreira é moi complicado e hai que compatibilizar o desenrolo desta co tráfico rodado, cuestión dificil aínda en domingo.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1584 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Abr 2011, 19:13
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

Las carreras en un circuito también tienen su encanto, sobre todo para quienes se acercan a vernos, que pueden vernos pasar 3 veces y dan ánimos.

Podría hacerse un recorrido circular chulísimo, yo me lo imagino pasando por las calles más emblemáticas de Coruña, y si por ahora no es posible estaría genial que en una futura edición sí lo fuese.
cordal

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/11
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Abr 2011, 19:20
Asunto: Re: ::: Media Maratón A Coruña 2011 :::

Lo único que puedo deciros de esta carrera es que aún siendo el mismo circuito, este año se corre al reves, o sea en sentido contrario a las agujas del reloj





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos