Foros ›
MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 11:54
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Do C.A.R. Marisqueiro hai uns cantos que viaxamos o Sábado e ao mellor podemos recoller os dorsais dos que non poidades vir con tempo. O problema e organizarse logo o Domingo para dárvolos.
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 12:59
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Mincha escribió:
Do C.A.R. Marisqueiro hai uns cantos que viaxamos o Sábado e ao mellor podemos recoller os dorsais dos que non poidades vir con tempo. O problema e organizarse logo o Domingo para dárvolos.

Pola miña parte sería de agredecer, acuestión é quedar nun punto a unha hora prudente en cuestión e listo. Nos seríamos catro... Triste

Correr, correr y correr......
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2011, 17:57
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Eu conseguín que mo recolla unha persoa de Toledo coa que contactei no foro foroatletismo.com www.foroatletismo.com/...orsal.html
Envieille un correo electrónico á dirección que indica nesa entrada e sen problema, enrollouse. Hoxe farei a inscripción e o domingo espero correr en Porto

www.twitter.com/JesusAmieiro
Ciges

Novo foreiro
Novo foreiro
29/05/11
4 Carreiras
21 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 17 Set 2011, 9:45
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Buenas,

¿Alguien va desde Vigo a Oporto para la semimaratón de Oporto mañana domingo?

Mi coche está roto y el plan de fin de semana en Oporto con la familia se ha ido al carajo.

Si alguien tiene sitio y va y vuelve el domingo comparto gastos. Mi teléfono es 608570506.

Un saludo
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 12:45
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Saudos a todos, a pesar do calor reinante durante a proba os 4 compoñentes do equipo Pato Blanco rematamos a proba satisfactoriamente.
Gustoume esta media de Oporto, aunque a saida foi algo caotica o estar os participantes da andaina diante dos q participabamos na media ,facendo q durante mais dun kilometro tiverámos que ir adiantandos con dificultade; e tamén a saida retrasouse collendo así mais calor durante a proba. Son detalles a millorar ,polo resto moi ben ,bo trato ,con boa bolsa po corredor e transporte gratuito. Houbo gran participación galega na proba ,e tiven a oportunidade de coincidir cun algún forero antes da saida. Recomendoa correr esta media de Oporto.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 15:08
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Foi a miña 1ª MM e gustoume a Satisfecho esperiencia Satisfecho , bo perfil, sen costas, todo pola beira do Duero, e non demasiado calor, boa organización Aplauso Aplauso e boa marca,1:42:00 Bailar (para min) Bailar . Aconsellable para principiantes Chupete . Espero voltar po ano. Alguen sabe onde se poden ver fotos da prova e a clasificación
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 16:13
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Tes os resultados na páxina de runporto. Tes que entrar na meia maratona.

www.runporto.com
jaugusto1986

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/11
10 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Set 2011, 19:49
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Eu tamén debutei na distancia en Oporto, satisfeito co meu tempo (1:38:12). Ademais, vin moitos galegos, tanto o dia da proba (saludei a un do C.A.R Marisqueiro durante a carreira) como o día anterior ceando. Recorrido moi plano, algo de calor, e demasiada xente... pero disfrutei moito da proba. O que non é normal e como corre Tadese, cruzarse con él foi un delicia.

Únome a petición de fotos, gustariame ter algún recordo gráfico. Ou a retransmisión da RTP, que alí si que lle dan importancia o atletismo.
paulobar

Novo foreiro
Novo foreiro
16/08/11
0 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Set 2011, 17:22
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

fui a la media de oporto,carrera organizacion y recorrido muy bueno.vale la pena ir ,lo pasamos bien y hicimos un poco de turismo.................
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Set 2011, 16:45
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Unha experiencia fermosa, a miña primeira media, moi recomendable Oporto, boa marca (1, 38), atopei a Mariano e mailo seu irman¡¡¡¡ e coñecin un compañeiro de celanova case xa entrando na meta...un abrazo dende aki a ambolos dous e aver si nos vemos na media de Pontevedra.
cesar

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/11
4 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 18:08
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

YO TAMBIEN PARTICIPE EN ESTA CARRERA, MUY BONITA MUY RECOMENDABLE, Y VER A ESE MONSTRUO - TADESE- ERA MI 1ª MEDIA Y LA ACABE CON UN FENOMENAL 1:27, ESPERO REPETIR, ME GUSTARIA PEDIR UN FAVOR A LOS DEL -CARMA- QUE EN LA LINEA DE SALIDA ESTABAN CERCA DE MI Y UNO DE ELLOS LLEBABA UNA CAMARA, SI PUEDE COLGAR LAS FOTOS.........GRACIAS.
JillY

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/12/10
1 Carreiras
295 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 21:47
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

A mi tambien me gustaría ver fotos de la carrera. Os dejo este video de la cámara voladora teledirigida que habia encima de nuestras cabezas.


cesar

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/11
4 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 9:33
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

Muchas gracias JILLY por el video, ahora a la espera de que alguien cuelgue anguna foto
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 30 Set 2011, 19:29
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

cesar escribió:
YO TAMBIEN PARTICIPE EN ESTA CARRERA, MUY BONITA MUY RECOMENDABLE, Y VER A ESE MONSTRUO - TADESE- ERA MI 1ª MEDIA Y LA ACABE CON UN FENOMENAL 1:27, ESPERO REPETIR, ME GUSTARIA PEDIR UN FAVOR A LOS DEL -CARMA- QUE EN LA LINEA DE SALIDA ESTABAN CERCA DE MI Y UNO DE ELLOS LLEBABA UNA CAMARA, SI PUEDE COLGAR LAS FOTOS.........GRACIAS.


El de la camara era yo,o eso creo Pensando Pensando .La camara graba video,no la puse para sacar fotos,y justo la parte buena de la carrera,no se porque,no me la grabo,asi que hacer un video en condiciones,es dificil,si lo consigo,lo pongo en este post

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
cesar

Novo foreiro
Novo foreiro
8/06/11
4 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Out 2011, 10:00
Asunto: Re: MEDIA MARATÓN SPORT ZONE - OPORTO

SAFARDATXO, ESPERO QUE LO PUEDAS SOLUCIONAR Y PODER VER ESE VIDEO, SUERTE.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos