Foros ›
Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
candi

Maratoniano
Maratoniano
3/09/10
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 15:26
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

derek escribió:
pugagarcia escribió:
derek escribió:
Otra novedad más. Recordad que a partir de hoy podreis recoger la camiseta del circuito. Todos los que se inscriban en la planta de Deportes del Centro Comercial Compostela hipercor-El Coorte Inglés recibirán en el momento la camiseta técnica de color negro (individual) y un vale. Los que os inscribais vía web tendreis que pasar al día siguiente a por la camiseta porque se le remitirán todas las mañanas a las 09:30 horas (antes de la apertura del Centro Comercial) los inscritos del día anterior. recordad que debeis llevar DNI y si podeis justificante de inscripción en championchipnorte.com

Saludos y animad a todo el que podais!!

só é preciso o DNI, ou polo menos a in chegoume con iso, fun hoxe por ela e déronma sen problema só co DNI, e estaba inscrito vía web.
Un saúdo.
Pero ti tes enchufe Silbar Silbar Silbar Silbar

Otro más que sin enchufe, recogió su camiseta sólamente enseñando el D.N.I., y no es eso todo, amigo Derek, sino que la chica que estaba en deportes, Muiy amable y toda ella solidaridad, me entregó la camiseta de Daniel Negreira, explicandole que el se encontraba en la Ribera Mayo, despues de casarse este sábado, motivo por el cual no pudimos acudir a la primera carrera, pero si no hay novedad estaremos en el resto del circuito, como debe ser (por cierto a mi me dieron dos camisetas de color fosforito) y me inscribí por la web, un saludo a todos.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1336 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 20:32
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Derek, na web de championchip só aparece salvo error meu a opción de inscribirse para a segunda carreira. Ó final esta opción non a hai (sei que non terá oferta nin semellante pol que ti explicaches)?

O tema das camisetas, nos tamén temos dereito a unha, non? Esta é a mesma ca da inscripción xeral?

Gracias pola organización de carreiras coma estas, ás veces nos queixamos e non nos damos conta do que levan por detras. Tamén é de agradecer que se conte con nós para levala acabo.
Rafiki76

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/06/12
71 Carreiras
175 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mér, 04 Xul 2012, 21:00
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Hola, pregunta sobre el tema de las camisetas. Yo solo me apunté a la primera ya que no puedo acudir a todas y prefiero ir inscribiéndome carrera a carrera, en las bases se citaba que quienes se inscribieran a una sola carrera tendrían derecho a una prenda (de otro tipo , se citaba). Si es así, ¿la forma de obtenerla es acudir al Hipercor de Santiago con DNI y justificante de pago en CCN? Por lo demás decir que disfruté mucho de la prueba y más de la experiencia de "sprintar" en una pista de atletismo. A ver si podemos repetir en septiembre.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 9:03
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Hola SusoChiño. En resposta a túa cuestión, decirche que sólo se abrirá prazo de inscripción individual a cada carreira nos prazos indicados no regulamento xeral. Engadfir que sí tes dereito a camiseta e que esta e diferente a do circuito. Si te inscribes online (pola web de championchipnorte) podes recollela o día seguinte; se o fas presencialmente no Centro Comercial Hipercor xa a tes no momento.
Rafiki76, se te apuntaches á primeira proba podes recoller a túa camisetas no Hipercor ata o vindeiro mércores. Leva o DNI.

Un saúdo e animadevos a participar.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 10:28
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Derek, teño unha dubida. eu estou inscrito as catro carreiras do circuito e teño unha camiseta naranxa que me deron onte no corte inglés e o que quero saber e si tamén teño que recoller por cada proba realizada porque nun anterior comentario falas de unha camiseta negra e eso e o que non comprendo, un saudo

Nunca correrei só...
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 11:56
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

No. Cada uno sólo podrá recoger una camiseta. La camiseta naranja es de corredor de circuito; la negra de corredor de una sola prueba. Tienes tú dorsal, tú chip y tú camiseta si queires correr con ella. Pues a partir de ahora te pones ese "pack" y te presentas a la hora indicada en la Plaza de la Quintana para correr. La dinámica es rápida y sencilla.

Un saludo!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 12:05
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Esto da camiseta está a dar máis dores de cabeza que outra cousa. Hoxe á tarde irei a recolle-la miña.

Muro

Moitos ánimos para o que queda do circuito e reitero a noraboa pola carreira do Campus Sur, nunca correra por pista de atletismo

Aplauso Aplauso Aplauso
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 12:14
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

derek escribió:
No. Cada uno sólo podrá recoger una camiseta. La camiseta naranja es de corredor de circuito; la negra de corredor de una sola prueba. Tienes tú dorsal, tú chip y tú camiseta si queires correr con ella. Pues a partir de ahora te pones ese "pack" y te presentas a la hora indicada en la Plaza de la Quintana para correr. La dinámica es rápida y sencilla.

Un saludo!!

Gracias Derek comprendido, un saudo.

Nunca correrei só...
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 14:42
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Camiseta naranja "fosforito" recollida!! Por ser é igual ás que temos para adestrar no Noitebra, jejeje. Abondoume o DNI (eu son dos da inscrición Web) para recollela.

Xa queda menos para o 14XL, jejej!!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 16:20
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

madytos01 escribió:
Esto da camiseta está a dar máis dores de cabeza que outra cousa. Hoxe á tarde irei a recolle-la miña.

Muro

Moitos ánimos para o que queda do circuito e reitero a noraboa pola carreira do Campus Sur, nunca correra por pista de atletismo

Aplauso Aplauso Aplauso
Tendrás una segunda oportunidad en la del 14 de octubre, la de la Ciudad de la Cultura. También acaba dentro de una pista de atletismo, la de San Lázaro!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 22:01
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

hai que darlles caña ós do correo gallego, que Domingo despois da proba do sábado non vin ningunha reseña, nin claisficacións nin artigo ningún, e sendo patrocinadores ben podían aportar un pouco máis.
Asi tamén se promociona o circuito.
saúdos e gracias por estas carreiras.
Personalmente para min, a primeira foi unha das mellores que corrín nunca, e a do 14 pode ser inmemorable.
Guiño
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 06 Xul 2012, 8:44
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

mac-ray escribió:
hai que darlles caña ós do correo gallego, que Domingo despois da proba do sábado non vin ningunha reseña, nin claisficacións nin artigo ningún, e sendo patrocinadores ben podían aportar un pouco máis.
Asi tamén se promociona o circuito.
saúdos e gracias por estas carreiras.
Personalmente para min, a primeira foi unha das mellores que corrín nunca, e a do 14 pode ser inmemorable.
Guiño
De acuerdo mac-ray

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).

Última edición por derek o Ven, 06 Xul 2012, 9:17; editado 1 vez
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 06 Xul 2012, 9:16
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Bueno, pues ahí va este enlace:
www.elcorreogallego.es...ia-754985/

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 06 Xul 2012, 14:38
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

Jajajaj, eso si que es eficacia !! Abraiado
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 06 Xul 2012, 15:15
Asunto: Re: Circuito de Carreras Corre SAN-TIAGO

echo de menos fotos de la carrera, o algún video dentro del estadio, eso si habría estdo bien, a ver si para la nocturna preparo algo con unos amigos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos