Foros ›
XXXV Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 0:21
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Teño que recoñecer que esta carreira ten algo especial (e non é porque leve case vinte edicións ás miñas costas).
Recoñezo que me cabreei moito cando empezaron a cobrar, pero agora teño que confesar que estaba trabucado. E, aínda que tarde, recoñezo o meu erro de entón. O tempo acabou por darlle a razón á organización.
Outra cousa que lle hai que recoñecer a esta carreira é que, a pesares de ter erros, como moitas outras (aínda que con máis transcendecia se cabe pola gran participación), sempre intentaron melloralos, ano tras ano. Con máis ou menos éxito, pero sempre o foron intentando (co problemático que é facer cambios para tres mil persoas).
Así que, por suposto que xa estou anotado na que, creo, será a miña decimoséptima participación.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 6:08
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Marcos escribió:
... sempre intentaron melloralos, ano tras ano. Con máis ou menos éxito, pero sempre o foron intentando ....

Pensando Pensando Pensando Pensando Pensando debo reflexionar al respective, pois o que sinto é que precisamente non "sempre" o intentaron.

A carreira ten cousas boas e outras mellorables, coma case todas, pero se algo ten a organización (aparentemente El Correo Gallego) é que "ellos se lo guisan y ellos se lo comen".

-- Chámame "ghose"
xafu

Novo foreiro
Novo foreiro
24/07/12
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 9:51
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Es la primera vez que voy correr en Santiago, sin bicicleta, es decir a patas
Y estoy contento por los abundantes premios que ofrecen en el reglamento
Aunque poderian estar mejor repartidos de diez en diez hasta los 100 primereiros
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 10:07
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

pikamoku escribió:
Pensando Pensando Pensando Pensando Pensando debo reflexionar al respective, pois o que sinto é que precisamente non "sempre" o intentaron.

A carreira ten cousas boas e outras mellorables, coma case todas, pero se algo ten a organización (aparentemente El Correo Gallego) é que "ellos se lo guisan y ellos se lo comen".

Home, pois no de que en "ECG, ellos se lo guisan y ellos se lo comen" tés razón. Pero acaso non é o que tratan de facer tódalas organizacións?.
Eu falo de cousas como as colas post-carreira de fai tres anos; a caótica entrega de dorsais, xa fai algúns anos; ou a entrada en meta con cola quilométrica (bueno, esto é verdade que fai máis de dez anos).
Son tres mil persoas. E mover esa cantidade de xente sen problemas é realmente complicado.
O que quero dicir, é que lles dou o beneficio da dúbida Pensando .

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 12:58
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

que si que si, que merece a penar ir Guiño

-- Chámame "ghose"
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 15:49
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Batirase o Record de inscripcións do ano pasado na categoria absoluta? foron 3435.
agora mesmo queda día e medio para finalizar e van por 2907.....

Vamossss
Darassalam

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/12
19 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 17:47
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

¿Alguien sabe si va a estar disponible el servicio de ropero? Es posible que vaya en tren desde Coruña, y tengo que dejar la bici y la mochila a buen recaudo.
cosmenaya

Maratoniano
Maratoniano
9/05/12
27 Carreiras
32 Mensaxes
zona de As Mariñas
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 18:48
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Y que nadie se líe el domingo con el cambio de hora...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
474 Carreiras
3694 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 19:36
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

dieguitto escribió:
Batirase o Record de inscripcións do ano pasado na categoria absoluta? foron 3435.
agora mesmo queda día e medio para finalizar e van por 2907.....

Vamossss

Eu acabome de inscribir e xa van 3035, (27 na derradeira media hora). Así que eu creo que se batirá o record de eiqui a mañan.

Unha dubida, sei que lin nalgún lado que ía a haber unha especie de caixóns, con dorsais diferenciados, pero o facer a inscripción non vin en ningún lado algo referente o mesmo.

Sabedes algo de como funciona?
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 20:48
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Kurty escribió:
dieguitto escribió:
Batirase o Record de inscripcións do ano pasado na categoria absoluta? foron 3435.
agora mesmo queda día e medio para finalizar e van por 2907.....

Vamossss

Eu acabome de inscribir e xa van 3035, (27 na derradeira media hora). Así que eu creo que se batirá o record de eiqui a mañan.

Unha dubida, sei que lin nalgún lado que ía a haber unha especie de caixóns, con dorsais diferenciados, pero o facer a inscripción non vin en ningún lado algo referente o mesmo.

Sabedes algo de como funciona?
lo de los cajones eran para los que se apuntaban antes del lunes los que se apunten despues pasan al último cajón
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 23:55
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Kurty escribió:
dieguitto escribió:
Batirase o Record de inscripcións do ano pasado na categoria absoluta? foron 3435.
agora mesmo queda día e medio para finalizar e van por 2907.....

Vamossss

Eu acabome de inscribir e xa van 3035, (27 na derradeira media hora). Así que eu creo que se batirá o record de eiqui a mañan.

Unha dubida, sei que lin nalgún lado que ía a haber unha especie de caixóns, con dorsais diferenciados, pero o facer a inscripción non vin en ningún lado algo referente o mesmo.

Sabedes algo de como funciona?
Superarase seguro, xa que agora mesmo hai 3188 inscritos, mais os que o fagan persoalmente no Corte Ingles, asi que.......

Deixo aqui un apuntamento para recoller os dorsais:
Previa formalización de la inscripción en los plazos establecidos, se podrán recoger los dorsales y chips en el sótano 2 del Centro Comercial Compostela (El Corte Inglés-Hipercor), el viernes, día 26 y el sábado día 27 de 10.30 h a las 22.00 h.
• El domingo, día 28, desde la 8.15 hasta las 9.15h, en la Praza do Obradoiro, se podrán retirar dorsales y chips


Servicio de Duchas:
º Los corredores dispondrán de duchas en el Pabellón de Santa Isabel en Galeras (a la altura de la pancarta: Faltan 4 km.) y el de Lorenzo La Torre a 50 m. de la salida



Última edición por dieguitto o Mér, 24 Out 2012, 0:00; editado 2 veces
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 23:56
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Sumadle 3 inscritos más que lo haremos mañana a última hora.
naish72

Maratoniano
Maratoniano
15/01/12
4 Carreiras
116 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2012, 6:37
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Pues parece que tendremos, como el año pasado, un día seco y soleado (quizás algo ventoso) Bailar
Eso sí, espero que no haga tanto calor como ayer que casi me muero. Vaya ambiente por la alameda! O el Coruña10 que hizo mucho calor y se hizo muy dura la carrera (y ahora, por ejemplo, ya marca 20 grados y todavía no ha salido el sol)
En fin, a disfrutarla Aplauso Aplauso
fredisama

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
5 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2012, 6:56
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

Buenas compañeros, pienso que la carrera es la mas especial de las gallegas, cierto que no fuí a muchas, pero no se, la cuesta de vite y la entrada en la plaza del Obradoiro le dan un toque único, sin mas una pregunta, ¿ sabeis si sería posible que un compañero que tengo en Compostela al recoger su dorsal pudiera pillar el mio?. Un saludo y gracias.
roi

Montañés
Montañés
20/12/10
0 Carreiras
269 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Out 2012, 7:17
Asunto: Re: Carreira Pedestre de Santiago (28/10/12)

fredisama escribió:
Buenas compañeros, pienso que la carrera es la mas especial de las gallegas, cierto que no fuí a muchas, pero no se, la cuesta de vite y la entrada en la plaza del Obradoiro le dan un toque único, sin mas una pregunta, ¿ sabeis si sería posible que un compañero que tengo en Compostela al recoger su dorsal pudiera pillar el mio?. Un saludo y gracias.


Buenas! Cuando inscribes presencialmente a otra persona, con el recibo que te dan también puedes recoger luego su dorsal... Si te has inscrito por internet, supongo que con una fotocopia de tu DNI, justificante de inscripción de championchip, o una autorización tuya firmada o algo así le valdrá para recogértelo... (o todo a la vez, como en correos Guiño

Un saludo!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos