Foros ›
Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:50
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Eu cometín HOXE coma sempre moitos erros, o primeiro ó non cumprir a miña palabra de sair de lebre... e outro cun COMPAÑEIRO por un tema dunha camiseta, e por eiquí tamén lle pido desculpas...
Sabedes que son atleta ó igual que vos e sabedes que vos debo moitísimo, pois cando estiven abaixo, sempre estivestes ó meu carón, agora saio dunha lesión e coma sempre...
Pedro corre pero moitos empurran!.
Por certo, ademais de agradecervos a participación, teño que felicitar a Manuel Hurtado e María Jesús Gestido polo seu MAIS QUE XUSTO E MERECIDO TRUNFO!!!.
Boas noites compañeiros, so desexarvos de novo un bo nadal e MOITOS KMS POR DIANTE!!!

3&Run C/ Restollal n35 bajo
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:55
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Todo ben na carreira , de notable alto , co fallo da ausencia de voluntario para dar auga no segundo punto , e ausencia de auga para os mais lentos.
o peor o absurdo sorteo pouco limpo , onde os agraciados tanto levaban cesta ou botella segun o criterio do simpatico speaker e as tres rapazas que favorecian os colegas escollendo con descaro.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
julio_p

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/08/12
6 Carreiras
305 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 22:58
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

guti290971 escribió:
Todo ben na carreira , de notable alto , co fallo da ausencia de voluntario para dar auga no segundo punto , e ausencia de auga para os mais lentos.
o peor o absurdo sorteo pouco limpo , onde os agraciados tanto levaban cesta ou botella segun o criterio do simpatico speaker e as tres rapazas que favorecian os colegas escollendo con descaro.
Eu creo que hai están os fallos máis importante xunto co tema fo gardaroupa, son cousas que se poderían mellorar cun pouco de esforzo
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4703 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 23:02
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

[quote="Cayetano"]Ainda que os nosos principais obxetivos son a seguridade, o disfrute e premiar a competitividade dos atletas, queremos comunicar unha das partes máis xenerosas da proba ¨OS SORTEOS¨

[b]PRODUCTOS A SORTEAR:

Xamóns, Paletas, 10 MP3, 25 Botellas de Cava (freixenet), 5 cascos de bici, 15 botellas de viño (Marques de Vizhoja), Cesta de marisco, 2 Cestas de Navidad, cesta de bebidas, Barras de turrón, Mantecados Navideños, Embutidos, Regalos para nenos, Material deportivo, Frutos secos, Mel casero, e todo tipo de productos navideños.
(os sorteos comenzarán unha vez remate o último deportista da carreira de 10km)
me parecia que lo habia leido,y ahi lo pone bien claro
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 23:13
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

[quote="lihto"]
Cayetano escribió:
Ainda que os nosos principais obxetivos son a seguridade, o disfrute e premiar a competitividade dos atletas, queremos comunicar unha das partes máis xenerosas da proba ¨OS SORTEOS¨

[b]PRODUCTOS A SORTEAR:

Xamóns, Paletas, 10 MP3, 25 Botellas de Cava (freixenet), 5 cascos de bici, 15 botellas de viño (Marques de Vizhoja), Cesta de marisco, 2 Cestas de Navidad, cesta de bebidas, Barras de turrón, Mantecados Navideños, Embutidos, Regalos para nenos, Material deportivo, Frutos secos, Mel casero, e todo tipo de productos navideños.
(os sorteos comenzarán unha vez remate o último deportista da carreira de 10km)
me parecia que lo habia leido,y ahi lo pone bien claro
Ai, pero e que o sorteo é o sorteo e os trofeos son os trofeos Mr. Green
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 23:14
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

[quote="lihto"]
Cayetano escribió:
Ainda que os nosos principais obxetivos son a seguridade, o disfrute e premiar a competitividade dos atletas, queremos comunicar unha das partes máis xenerosas da proba ¨OS SORTEOS¨

[b]PRODUCTOS A SORTEAR:

Xamóns, Paletas, 10 MP3, 25 Botellas de Cava (freixenet), 5 cascos de bici, 15 botellas de viño (Marques de Vizhoja), Cesta de marisco, 2 Cestas de Navidad, cesta de bebidas, Barras de turrón, Mantecados Navideños, Embutidos, Regalos para nenos, Material deportivo, Frutos secos, Mel casero, e todo tipo de productos navideños.
(os sorteos comenzarán unha vez remate o último deportista da carreira de 10km)
me parecia que lo habia leido,y ahi lo pone bien claro
Ai, pero e que o sorteo é o sorteo e os trofeos son os trofeos Mr. Green
Yagus14

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/12
11 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 23:24
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Penso que se lle está dando moito bombo o asunto jejeje

Son fallos que vexo loxicos en parte pola inexperiencia ó ser a primeira vez que se fai ... xa foron expostos e para o ano de seguro que non pasaran!!

jejeje

Pd. Eu quedei campeon na miña categoria ... fun o 1º de todos os tenistas e levei un cacholo ben bo de rosca e gracias!! jajaja

Bo Nadal e ata a proxima carreira!!
marcosgil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/12
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 23:29
Asunto: Re: Sin son 10Km 2012

bo día,moi bo ambiente,boa carreira. Q o bus do guardaroupa non se sabía moi ben onde estaba,talvez...pero entre beber con unha man,encherme de rosca coa outra,suxeitando como podía a mazá e o iogurt e a punto de darme un rápido e efectivo masaxe pasóseme axiña o tempo. A auga da ducha non sei se estaba fría,collín medo por si me daba un corte de dixestión Ríndose Parabens repetiremos e recomendarémola Aplauso Aplauso Aplauso
Argen

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 23:31
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Boas; primeiro dar a Noraboa a organización porque considero que foi un éxito total a carreira a nivel de cantidad e calidade de xente o que fai que sea unha proba a ter en conta para proximas edicions; pero como sempre e creo que e en forma de criticas constructivas cara a organización co único fin de que cada vez sexa mellor pois gustariame apuntar un par de cousas. Primeiro decir que estuven de espectador da carreira e a veces cando corremos non se aprecian certos detalles asique asi foi mais facil; o que iba, no primeiro avituallamento os corredores que xa chegaban moi atras quedaronse sen auga e escoitei a algunha persoa queixarse deste detalle e entendo que con razón;entendese que e un pequeno fallo de calculo e facil de correxir. Pero houbo un detalle que aquí si quero facelo relevante porque deixoume un pouco descolocado, todos coñecemos (de vista seguro) o señor que chegou de último; unha persoa de bastante idade que participa en todas as carreiras; pois ben a garda civil pechaba a proba detras de el pero como estaba por norma que a carretera solo se cortaria unha hora,no momento que se cumpliu esa hora, a garda civil desentendeuse,os voluntarios tamen e este home quedouse SOLO correndo por un pequeno arcen cos coches pasando moi cerquiña nas curvas; ninguen da organización pechaba a carreira;como tiven a sorte de ir a ver a carreira en moto decidin que faria os ultimos 5km o seu lado na moto porque non me parecia xusta a situacion;no segundo avituallamiento en Caveiro non tiñan unha soa persoa repartindo auga co cal creo que pouco podo decir de ese detalle; espero que si esto pasa noutra edición a organización o teña en conta porque quizas a min dende o punto de vista do espectador me deixe un mal sabor de boca, esta xente merece o mesmo trato que o resto dos participantes e seguro que van tomar nota para que non volva a ocurrir; polo demais creo que casi todo en orden pero aqui teño unha dubida e vouna consultar ; si unha persoa fai inscripcion e marca que e corredor local do Son e esa persoa quede entre os primeiros clasificados non deberia levar premio como primeiro do Son??porque si e asi entonces considero que ese premio esta al otorgado asique si me respondedes pois fora dudas e tema arreglado.
Sinto o rollo pero fagoo porque sei que a organización currou e moito asique as criticas son para sumar!!
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
597 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 23 Dec 2012, 23:50
Asunto: Re: Sin son 10Km 2012

Bonito recorrido aunque el circuito primero en Portosin me pareció un poco "rollo". No conozco la zona pero seguro que se puede mejorar esa parte. Por el resto me gusto mucho la carrera aunque se me hizo un poco dura. Animo a la organización.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 0:04
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

boa noite!!
comentar que o percorrido en sí me pareceu espectacular:cun perfil moi variable e divertido.
Hai aspectos a mellorar, o que me tocou foi o gardarroupa, bastante desfasado en porto do Son; espero que ninguen quedara sen a sua roupa. Tamen na zoa do porto, habia algun que outro obxeto no chan que era un tanto perigoso e que ibamos uns aos outros avisandonos para que non houbera ningun percance.
En canto ao trato ao corredor, me pareceu moi bo: bo aparcamento, desplazamento en bus, dous avituallamentos en carreira (moi inusual) e outro final moi abundante. TODO por 4 euros que, xunto coas gañas que puxeron e o dificil que debe ser organizar unha carreira en liña, me parece que o unico que podo dicir é que MOITISIMAS GRACIAS por organizar esta carreira que tanto desfrutei e que penso repetir en vindeiros anos!!
Unha aperta e feliz nadal e 2013 a todos!!!
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 0:27
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Argen, quen foi segun ti o que quedou 1º enton? Acabo de revisar os resultados e o primeiro do son foi o que levou o premio.. non sei, si podes aclarar un pouco mais.
Javicho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/05/07
0 Carreiras
147 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 0:41
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Eu tamén penso que a maioría das cousas estiveron ben ou moi ben,para ser a primeira edición, pero como comenta máis de un,o sorteo foi simplemente: BOCHORNOSO.
Buscábase a dedo o dorsal do colega de turno para agracialo, diante da cara de espanto da maioría dos que alí aguantábamos.
Tanto que se detallou toda a información da proba no regulamento,pois penso que tamén se debía de informar con anteriordade de que se ían dar estos procedementos irregulares no sorteo, para así aforrarnos a moitos dos que alí estábamos de presenciar ese espectáculo HORRENDO.
Bo nadal a todos.
Argen

Novo foreiro
Novo foreiro
25/12/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 0:48
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

Si si que aclaro; faltaría mais; explico o detalle para que se entenda tal e como o sei eu; rapaz que corre por Noia pero esta empadroado no Son,cando se fai unha inscripción preguntasenos se somos corredores locales, e el nesta carreira si que marca claro esta; o premio sin duda seria del (baixou de 33 co cal non quedan dubidas) si todo estuvera ben pero dinlle que como aparece de Noia non llo dan; enton a miña pregunta seria, de que sirve que pregunten si e corredor local na inscripción se despois non se atende a sua inscripción.
Comenteino como detalle que non creo nin que a el lle interese o debate pero agradeceria sabelo por simple curiosidade.
Juanto

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/05/12
0 Carreiras
53 Mensaxes
Porto do Son / Gijon
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 5:34
Asunto: Re: Novidade: Carreira Sin-Son!!! (23/12/12)

En el tema del sorteo parece que a todo el mundo se le esta olvidando un detalle. Primero se sacaron unos numeros premiados, no se como se hizo esa lista de numeros, pero lo cierto es que se sacaron tantos numeros como premios. Al no estar presentes gran parte de los premiados se procedio a "dar salida" al resto de premios, esto si se hizo a dedo, pero por mi parte quiero decir que ni conocia al speaker, ni a las chicas, y algo me lleve. Desde luego es algo a mejorar, al igual que las duchas, al igual que el guardarropa, pero por otra parte: ¿en alguna carrera visteis sortear tantas cosas como en esta? Está bien resaltar los fallos, pero vamos tambien a alabar los aciertos, que fueron muchos, y a no incidir tanto en detalles accesorios, que francamente, si no sorteasen nada nadie lo criticaba y parece que hacemos de ello una cuestion de estado.
Fue una carrera muy bonita, yo particularmente quede bastante satisfecho y espero repetir el año que viene.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos