Foros ›
GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
javiersarandeses

Novo foreiro
Novo foreiro
26/10/11
24 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2013, 12:54
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Mucha suerte esta noche a todos, que parece que el tiempo no os va a acompañar, ropa contra la lluvia y el frio, que ahi va a pelar, a ver si con este tiempo no teneis niebla también, lo dicho, suerte y sentidiño, que la cosa esta complicada.
Susinho

Montañés
Montañés
1/11/10
22 Carreiras
201 Mensaxes
Depende
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2013, 13:28
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Moita sorte a tod@s e sentidinho.
cigri

Novo foreiro
Novo foreiro
3/05/11
40 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2013, 14:45
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

parece que empeora de cara a la tarde-noche , habra que tomarselo con cautela, con mucha cautela.
Haile23

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2013, 15:27
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Mimadriña como sopla o aire agora aqui en Santiago. Estamosche listos
cadozon

Novo foreiro
Novo foreiro
24/02/11
1 Carreiras
16 Mensaxes
Dozon
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2013, 16:11
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Dende a miña casa vese o Candan, podovos decir que ten moi mala pinta. Pero seguro que o pasamos ben. Muro Moi feliz
Sorte a tod@s
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2013, 16:36
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

dejad de meter miedo, que me quedo en casa.
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Mar 2013, 17:08
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Mariquitas jijijiji es bromaaaa
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 2:10
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Me lo pasé muy bien, la organización me pareció perfecta, eso sí, con tanta agua me parece un recorrido algo peligroso para hacer de noche, se vieron caídas y torceduras por doquier, pero bueno, al final es lo que nos gusta, ¿no? Guiño
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 2:26
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Moi ben organizada , pois é moito mais complicada que se fora de dia.
Paseino moi ben e compartin kmts cos colegas como Rafiki , Magono , Haile 23, os tres do Korpore , Chuki , Perpetuum , Norris , Susana, Proente , Maxi , Dipper , Tiojuan , Fernando , Omiguel , Silvia , Lupe......
Un dos mellores trails nos que participei.
un abrazo para os organizadores coma Aguita , Banderas , Jeff , Roberto , Marcosbm....e as compañeiras

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
aeiou

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/09/12
0 Carreiras
150 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 3:13
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Perfecta ? que lle pregunten ao grupo de corredores que se perdeu onde se cruzaban os percorridos e aos que ninguén avisou. Logo estivemos tirados no monte un montón de tempo ata atopar unha casa que nos acolleu a todos,uns 15 corredores.Despóis de chamar por teléfono para avisar á organización ,esta chegou tarde ,mal e nunca , cun só coche no que só cabían 4 persoas.Ao resto tiveron que rescatarnos algúns familiares de corredores.Descoñezo se aínda quedaba algún corredor máis perdido no monte, pero o Sr. dos abrazos non fixo acto de presencia cando preto da 1:30 chegamos os últimos.(No momento do extravío todos os que nos perdemos estabamos entre os 20 primeiros da carreira).
Quero dar as grazas ao matrimonio que nos acolleu na súa casa e que nos tratou da mellor maneira posible porque eramos moitos.
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 3:53
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

aeiou escribió:
Perfecta ? que lle pregunten ao grupo de corredores que se perdeu onde se cruzaban os percorridos e aos que ninguén avisou. Logo estivemos tirados no monte un montón de tempo ata atopar unha casa que nos acolleu a todos,uns 15 corredores.Despóis de chamar por teléfono para avisar á organización ,esta chegou tarde ,mal e nunca , cun só coche no que só cabían 4 persoas.Ao resto tiveron que rescatarnos algúns familiares de corredores.Descoñezo se aínda quedaba algún corredor máis perdido no monte, pero o Sr. dos abrazos non fixo acto de presencia cando preto da 1:30 chegamos os últimos.(No momento do extravío todos os que nos perdemos estabamos entre os 20 primeiros da carreira).
Quero dar as grazas ao matrimonio que nos acolleu na súa casa e que nos tratou da mellor maneira posible porque eramos moitos.

E mais,nos puntos de avituallamento deberían socorrer e desplazar os mancados.eu ía esguinzado e dixéronme que ate que pasase o derradeiro corredor non me levaban,arredemooo,e ai vou ca cachola aberta que? Total que cheguei a meta coma puiden

Boas noites


Última edición por callosraba o Lun, 11 Mar 2013, 11:20; editado 1 vez
hormigAtomica

Montañés
Montañés
8/02/09
0 Carreiras
332 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 9:29
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Totalmente de acuerdo!!! Yo fui uno de esos q se perdieron, hicimos el bucle dos veces, 30 km, hasta q por suerte encontramos una casa y un señor nos acogió, nos reunimos ahí unos trece, todos tiritando y muertos de frio. Se perdió mucha mas gente, es una barbaridad!!!
Y la culpa es únicamente de la organización!!!! Le voy a pedir como minimo el dinero de vuelta y no me van a volver a ver el pelo!!!! No todo vale en nombre de la Aventura... Sabian q había gente perdida en el monte y no hicieron nada! Si no saben organizar carreras que lo dejen. Es para denunciarlos!!!!
bito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/02/13
0 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 9:49
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Vergonzosa organización dunha carreira nocturna que deixa tirada á xente no monte cando son pasadas as 12 da noite.
É que os xefes da organización non se decataba de que un numeroso grupo de corredores que sempre chegan entre os primeiros en cada carreira de montaña, non chegaba co paso das horas?.
É que só estan para cobrar a inscripción de cada corredor e logo non saben nin atendelos en condicións?...non esquezan que sen nós estas carreiras non existirían.
Onde estaban as persoas que tiñan que estar indicando o percorrido nos cruces e non estaban, facendo deste xeito unha final accidentado para moitos?
Estou indignado!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 10:20
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Pois eu , como vou a modo vou vendo todalas balizas , e se non vexo algunha , que non foi o caso onte, volvo para atrás ata atopar de novo o camiño.

O monte é aventura e hai que respetalo.
eu levo sempre a manta , telefono , roupa ,auga , comida , por se acaso.
onte habìa un rapaz na saida en camisola de tirantes sen mochila nin chubasqueiro. Se foi dos que se perdeu , o compadezo.

eu penso que o balizamento de onte foi correcto

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mar 2013, 10:56
Asunto: Re: GMTA #2: TRAIL NOCTURNO DE VILATUXE (LALIN - 09/03/2013)

Como dice Guti, el circuito estaba perfectamente señalizado pero hay que darse cuenta de que en medio del monte, de noche, en invierno (y tuvimos suerte con el tiempo), en un sitio que no conocemos, si por la razón que sea te saltas el camino, estas jodido y no va a venir nadie a rescatarte en 5 minutos (ni aunque vayas entre los 20 primeros).

Tenemos que ser más conscientes del peligro de lo que hacemos. Creo que antes de empezar ya sabíamos todos los medios de evacuación con los que cuenta la organización y si vamos es porque aceptamos el riesgo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos