Foros ›
I carreira popular Toffe- concello de Rianxo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juli74

Maratoniano
Maratoniano
8/12/09
0 Carreiras
51 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 20:23
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Otra fija en el calendario. Todo perfecto, sobre todo teniendo en cuenta que es la primera edición. Sin duda una de las " populares "que me ha dejado mejor sabor de boca de todo el año. Nos vemos el año que viene.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 20:56
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Pois eso, felicitemos a todos e cada un dos que participaron na elavoración da carreira, patrocinadores, colaboradores, policía local, proteción civil e voluntarios ,sen os cales non sería posible celebrar este evento, especial mención o departamento de deportes do concello, (por gestionar ,coordinar.....) os cales dou fe que traballaron arreo para que se celebrase a festa do atletismo hoxe en Rianxo. Que todos se sintan orgullosos do traballo realizado e nos poidan convidar po ano a 2ª edición.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso :=D) Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Thor

Maratoniano
Maratoniano
12/01/11
105 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 21:21
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Noraboa Rianxo por esta primeira popular que foi todo un éxito en tódolos aspectos, e que vai ter moitas máis edicións fijo!!!!.Por certo onde se poden consultar os resultados das carreiras dos neno @ s.Un saúdo.
RobertoI

Novo foreiro
Novo foreiro
20/10/13
20 Carreiras
30 Mensaxes
Noia
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 22:52
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Noraboa a organización. Moi ben todo, especialmente dar unha bolsiña o final para que os últimos tamén podamos meterlle algo sólido ó corpo.
Mágoa de temporal, a mín o vento de cara fíxome sufrir horrores. Para repetir e recomendar.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 1:39
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

RobertoI escribió:
Noraboa a organización. Moi ben todo, especialmente dar unha bolsiña o final para que os últimos tamén podamos meterlle algo sólido ó corpo.
Mágoa de temporal, a mín o vento de cara fíxome sufrir horrores. Para repetir e recomendar.
o vento de cara na primeira edicion e o ideal.
asi baixache algo os tempos e para o ano podes superalos millor,jaja.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 1:54
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Kurty escribió:
Moi boa carreira a de hoxe, ainda que a climatoloxía do pior que podíamos agardar.
Felicitar a organización polo traballo ben feito, nun día de cans coma o que fixo, o que da máis valor a colaboración dos voluntarios.
Eu moi contento ca miña carreira, parece que empezo a recobrar un ritmo bo de competición (dentro do meu nivel).
Empecei forte e rematei case igual con 3 parciais por volta moi semellantes (13:17, 13:28 e 13:25).
Como ben din por ahí, é un circuito rápido, (eu pensei que ían ser 2 voltas), no que se poden acadar moi boas márcas.
vendo o teu comentario douseme por mirar os parciales por volta.

1ª 12':31''
2ª 13':05''
3ª 13':07''

notase que na primeira volta queria ir con quen non podia realmente,jajaja.
Argy

Maratoniano
Maratoniano
2/07/12
0 Carreiras
52 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 13:05
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Enhoraboa a todos os que participaron e fixeron posible que se celebrara esta primera edición da Carreira en Rianxo.
A pesar de que a climatoloxía non acompañou en absoluto , creo que tanto o público como os corredores poidemos disfrutar de unha , aunque non moi agradable , sí bonita mañán de atletismo.
Me da a impresión de que para o próximo ano , esa Praza Castelao vai se quedar pequena para celebrar a 2@ edición .
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Nov 2013, 19:03
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Bailar Eu quedei super contento por esta carreira ,e no me explico porque no na organizastes antes,ainda q tres voltas para min e monotomo e aburrido haberia q tratar de polo menos duas voltas,o resto todo de 10 a pesar do tempo,q vos non tendes culpa non deixedes de facela que e una boa fecha,noraboa a organización ,
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 11:24
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Non puiden asistir por estar de viaxe, pero vendo os comentarios foi todo un éxito o que me produce unha gran alegría... Noraboa á organización.
nelo

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/13
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 14:37
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

non entendo as queixas do das tres voltas, son un novato e xa fun a varias carreiras con circuitos de tres km e pico e tres voltas. a min pareceume un super circuito e moi ben medido.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Lun, 04 Nov 2013, 20:11
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Grazas á organización por permitirnos correr pretiño da casa e ademais facelo en tan grata compañía. Un ambiente festivo entre a xente e moi bonito.
Dieji

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/03/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2013, 23:15
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

alegrome que para ser a primeira edicion quedara tanta xente contenta,ahora hai que prepararse pa segunda!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos