Foros ›
GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 16:10
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

En primer lugar poco puedo decir por ser mi primera participación, pero encantado con el sitio, paisajes, etc y sobretodo con el enorme compañerismo reinante durante la prueba, ver a corredores llevando a compañeros lesionados a hombros y renunciando a la prueba da buena muestra del carácter que reina en el trail.
Segundo, criticar por no tener bebidas frías... Por lo poco que se, no es lo más indicado después de una carrera. Duchas en el pabellón, yo me duche a las diez de la noche y cuando salí aun había corredores duchándose.
Si nos ponemos a hacer números, creo que los 20 / 25 pavos se quedan cortos.
Hay más cosas criticables que las de ver en el ombligo propio.
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 17:35
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

muy contento con la carrera. Me gustó el cambio de recorrido. Llegar a meta sin haberse hecho daño ya es todo un logro. Solo tuve una caida en la zona de hierba alta por meter el pie en un hueco, sin consecuencias. Buenas sensaciones. Hacia tiempo que no acababa una carrera con la sensación de haberlo dado todo. El abrazo de Moutinho en meta es un gran detalle. Gracias GMTA
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 17:42
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Antes de nada darlle as grazas a Xabou por prestarme un cinturón para bebidas, (boa falla me fixo).

Esta foi a miña 1ª participación nun trail. Non contaba que se me ia facer tan duro, máis que a maratón, explicareime máis adiante.

Cando estaba no porto do Pindo e miraba cara o alto, xa me impresionaba. Meu compañeiro Jabato explicoume un pouco o percorrido. Puxémonos na saida cara a metade, e como en todas as carreiras con moita xente, despaciño, ata chegar ao valado que daba acceso a zona rochosa do mar, parecíamos un rebaño de ovellas atrapadas, buscando por onde sair.
Xa na zona de penedos moito coidado cos nocellos, buscando onde por o pe.
Saida cara o monte, e en fila de a un, máis andando que correndo. Na seguinte parte do paseo e pola praia gañei unha morea de posicións.

Chegada xa a subida do monte, en fila de a 1 outra vez e andando, sen posibilidades de adiantar ou ser adiantado. Toda esa subida fixena moi ben, impresionante xa cando tivemos que gatear (eu polo menos)para rematar e ver esa fabulosa paraxe, e na 1ª baixada, xa vin que esto non é o meu. Empezoume a adiantar xente que adiantara eu na subida. Non me esperaba eu tan complicada a baixada, e non era a pior.
Despois do 2º avituallamento, veu unha zona chula para correr, por pista ampla e de bo terreo, pero ahí, vin que había que conservar forzas que ainda quedaba moito.
Na seguinte subida, durísima, polo cansanzo acumulado e o desnivel existente, pero ao rematar, cando vin que a baixada era por onde subíramos a 1ª vez, xa me dixen que había que acabar sen percances, xa que atopamos varios accidentados.(xa levaba unha pequena torcedura, feita nun tramo de pouca subida).

Esta baixada fixoxeme eterna, xa que a parte da miña impericia na baixada, considero que era excesivamente complicada. Os cuadriceps ian sufrindo, por reterme tanto, e xa para rematala, empecei a ter calambres nos abductores, cada zancada era un suplicio, menos mal que xa estaba rematando a baixada. Na zona de praia, puden correr sen problema, pero ao sair dela, na subidiña xa se me acalambraron as 2 pernas, tiven que parar a estirar, pensei que non ia ser capaz de rematar, pero ca axuda do compañeiro Jabato que me animou, puiden rematar correndo facendo sobre as 3 horas mais ou menos.

Vaia tocho que escribín.
Costas

Novo foreiro
Novo foreiro
22/10/13
0 Carreiras
38 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 17:47
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

20 km, sólo 20 km, pero que 20 km!!! La dureza de esta prueba no estaba en el desnivel, ni en la distancia, ni en las petadas a las que tan acostumbrados nos tienen Moutinho y cía, sino que la dureza estaba en que más que una carrera era una competición de saltos de piedra a piedra, jejeje. No había manera de coger un ritmo constante, ni para arriba ni para abajo. Yo fui bien (bueno, todo lo bien que puede ir un habitual del vagón de cola) hasta el final de la última subida. Al iniciar la bajada mis cuádriceps insistían en arrancarse por bulerías y parecían de gelatina, así que tras un par de sustos porque las piernas no respondían y viendo la cantidad de "caídos en combate" que hubo, decidí poner el "modo seguridad on" y bajar hasta la playa prácticamente caminando. Me adelantó hasta el del carrito de los helados, jajaja, pero lo importante era acabar de una pieza, total me van a pagar lo mismo.

La verdad es que la visión del tramo final era dantesco, el que no cojeaba de una pierna, cojeaba de la otra, parecíamos más un ejército en retirada después de una batalla que otra cosa, jajaja.

El año que viene habrá que volver a plantarle cara al Pindo sí o sí. Gracias GMTA por brindarnos la oportunidad de "sufrir" en esos incomparables parajes. Y a todos los lesionados, ánimo y desearos una pronta recuperación.

Saludos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 18:03
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Gostaríame facer unhas reflexións, dun neofito no mundo dos trails.
O certo é que da gusto o bo rollo que hai, paradas a axudar aos accidentados, (é obligatorio no reglamento). Non vin malas palabras por xente que ia facendo tapón nas 1ªas subidas. Xa que cando ves que o que levas diante tua sacache 15/20 mts. andando e ti levas unha ringleira detrás, deberías facilitar o paso.
Eu fixen tapón nalgún momento nas baixadas, pero en canto escoitaba que viña alguén por detrás, deixabaos pasar o máis pronto posible.

Subir ben axuda, pero onde se gaña tempo e baixando, eu alucinaba como corría a xente monte abaixo, dábame medo, ainda non sei como non houbo máis lesionados.

Hoxe teño os cuadriceps cargadísimos, cando me levantei da cama parecía Chiquito da Calzada. E o nocello dolorido a parte dos raspóns dun toxo. Así que descanso forzoso durante uns días para recuperar.
Non teño pensado correr outro trail tan duro, ainda que non descarto facer algún máis adiante, sempre e cando non teña semellantes baixadas.

Os traileros, tendes a miña admiración dende onte. Aplauso Aplauso Aplauso
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 19:20
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Os trails se gañan subindo ,
pero se perden baixando

O Pindo e o trail curto mais duro de Galicia.

eu temolle as baixadas , pero é unha maneira de coller soltura , je , je

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 19:23
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Kurty escribió:
Gostaríame facer unhas reflexións, dun neofito no mundo dos trails.
O certo é que da gusto o bo rollo que hai, paradas a axudar aos accidentados, (é obligatorio no reglamento). Non vin malas palabras por xente que ia facendo tapón nas 1ªas subidas. Xa que cando ves que o que levas diante tua sacache 15/20 mts. andando e ti levas unha ringleira detrás, deberías facilitar o paso.
Eu fixen tapón nalgún momento nas baixadas, pero en canto escoitaba que viña alguén por detrás, deixabaos pasar o máis pronto posible.

Subir ben axuda, pero onde se gaña tempo e baixando, eu alucinaba como corría a xente monte abaixo, dábame medo, ainda non sei como non houbo máis lesionados.

Hoxe teño os cuadriceps cargadísimos, cando me levantei da cama parecía Chiquito da Calzada. E o nocello dolorido a parte dos raspóns dun toxo. Así que descanso forzoso durante uns días para recuperar.
Non teño pensado correr outro trail tan duro, ainda que non descarto facer algún máis adiante, sempre e cando non teña semellantes baixadas.

Os traileros, tendes a miña admiración dende onte. Aplauso Aplauso Aplauso
Hola, eu teño que decirche que para min, e a máis dura de Galicia, todas as de GMTA son dúras, tamén está penedos do lobo, chandrexa e parada de Sil.
Pero o pindo e a menos corrible de todas, pouco máis de tres kms dos 20 se pode correr a ritmo constante e o desnivel de 1200 metros que acumula en tan poca distancia e brutal tamén. por exemplo chandrexa son 2000 en 32 kms e 1000 no minitrail pero con precaución podes correr en gran parte dela e cando andas e porque non podes polas subidas, pero non porque cho impida o terreno.
Certo e que para debutar collestes a más difícil, pero pola zona sabes que ai carreiras de 15 a 20 kms moi bonitas, que transcorren por sendas, camiños técnicos e pistas forestais e tamén collen tramos de roca ou cortafuegos, que a min encantanme e son moi boas de correr,
saúdos
anamar

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 19:52
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Ola, chámome Ana e son de Gondomar. É a primeira vez que escribo neste foro, polo que aproveito para presentarme e saudarvos a todos: ahi tempo que vos sigo.
Guti, encantoume coñecerte e correr onte contigo. A boa compañía fai que as carreiras sexan mellores, e a de onte disfruteina moito. Vémonos no Vixiador.
Saúdos a todos.
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 20:29
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

aquí estou eu...o"vendador"1299.jajajajaaj.pois si.como dicia Guti...gustame levar una venda,(ou 2 incluso)....pero e para o q estamos....vendei 4!!!!!!e un baixando da moa q non quixo.....o ultimo,un rapaz d gran canaria..q baixamos entre o fotógrafo e un membro da organización...ainda q despois decidimos baixalo a "caballito",carguei con el.levamolo o coche escoba e retomei o trail...4 horas 22 minutos....penSO Q eso e o importante
espero disfrutalo o ano vindeiro...jajjajajj
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 20:35
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

plus.google.com/109551...orD4KUCnuh
ahí vos deixo unas fotos....si non vos deixa descargalas ou calquera historia...mandademe unha mensaxe e envio sin problema....
por certo,na primeira están os do CAR REDONDELA.cousas do destino...2 horasdespois estaba vendandolle un tobillo!!!!
e si,vivin en chapela ainda q agora estou en Laracha...jajajjaj
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1022 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 20:59
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

xosemon escribió:
BEN AQUÍ DEIXO A MIÑA CRITICA
porque non van a ser todo alabanzas:
Primeiro,creo que sobraba o último percorrido por as rocas por o cansancio acumulado e o perigo que iso entrañaba.
Segundo: o chegar a meta, rebentado das pernas,das rodillas e do corpo enteiro con unhas gañas de beber algo frío que pa qué: todas as bebidas do tempo, manda carallo :(. Resposta dos que ali nos servian: non temos medios????? Coño que paguéi 25 eurazos, non hai AUGA fría?
Terceiro, voume algo cabreado polo cansancio e por non poder beber algo frío(parei nun bar a comprar auga fría)e penso: despois da ducha xa estarei algo millor, 13 km a carnota e DUCHAS PECHADAS a cal e canto. De PM :(. O que faltaba......pa casa sudados, cansados e cheos de merda.
E digo eu ¿ e iso o que merecemos? Ti inscribeste pagas 25 NAPOS!!!!(vale tes o percorrido,pero ollo,igual que moitos trails que costan menos cartos)", E nin AUGA fría nin duchas? O ano pasado había duchas portátiles!!!!
Señores de GMTA as cousas hai que facelas ben dende o principio ata o final. E non me vale que me digades:non hai medios:alquilade neveras carallo.... as duchas deberían de estar abertas, tampouco vale que non sabedes porque estaban cerradas, debería de estar xente da vosa organización controlando isto que e tan importante para todos, sobre todo para aqueles que despois queríamos ir a cear por ahí coa familia. En fin creo que habera que plantexarse moi en serio a seguínte participación neste evento.
Saudos
De verdade que dis que sobraba o último tramo. Eu se non estou preparado para unha carreira así non me apunto e listo. Menos mal que quitaron o tramo do rio e non fixo calor.
Hubo moita xente que xe deixou enganar pola distancia sen coñecer o terreo onde se metía.
Os trails son o que son e non se lle pode quitar distancia porque a alguén lle veña grande a proba.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 21:34
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Ana : o mesmo digo...un pracer compartir trail

netodovaleije: chapeau , ese e o espiritu do trail que non existe noutras carreiras
espero coincidir contigo noutras e que non gastes vendas conmigo , je, je

Rufino : tes razon .
non sobra nada.
se capas o trail e un cross, pero a xente ten que saber que o Pindo e o Pindo

nos vemos no monte

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 21:40
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Moi feliz tranki guti.eu levoas.....e si fai falta asubias e listo.....jajjajaj
guti290971 escribió:
Ana : o mesmo digo...un pracer compartir trail

netodovaleije: chapeau , ese e o espiritu do trail que non existe noutras carreiras
espero coincidir contigo noutras e que non gastes vendas conmigo , je, je

Rufino : tes razon .
non sobra nada.
se capas o trail e un cross, pero a xente ten que saber que o Pindo e o Pindo

nos vemos no monte

Rechou

Novo foreiro
Novo foreiro
9/10/13
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 21:59
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

guti290971 escribió:


Rufino : tes razon .
non sobra nada.
se capas o trail e un cross, pero a xente ten que saber que o Pindo e o Pindo

nos vemos no monte

Tamén foi a miña primeira participación no Pindo e non podo estar máis dacordo con esta frase. Grande a túa entrada en meta co silbato.
abelmc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/10
30 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 22:17
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Pedazo de trail sen palabras. Os ultimos km taparonme moito pero chegei despois de 3:54:00. Gracias a guti, anamar o meu compañeiro de batallas o gran eroe o ats netodovaleije.jaaa.da gusto ter un amigo asi.estes 3 na ultima subida servironme de lebres xa que me taba dando a pajara.logo recuperei e forza de novo.compartindoo un bo anaco de baixada con ana,mentras vas de charla fanse mais amenos os km.espero que aspalda acabara enteira.saudos a todos e un pracer.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos