Foros ›
III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
julio606

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/11
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 13:44
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Vimanoe escribió:
La ambulancia no estaba en la salida de adultos y está en todas las carreras pirque es obligatoria y a partir de 750 participantes son obligatorias 2 ambulancias, si no lo sabías entérate para la próxima que organices y no mintais pirque para la salida de la absoluta no estaba, estabais pidiendo el teléfono del jefe de la ambulancia

1-La ambulancia llego tarde (ya te lo he dicho antes. NO DIJE QUE ESTUVIERA EN LA SALIDA), se equivocaron (de la misma que me equivoco yo, tú y cualquier persona ).
2-La ambulancia, al llegar subió para el pico Sacro. Es la zona más delicada.
3-Me parece bien que sea obligatoria, creo que yo voy a mas carreras que tú….y no está en todas(no es excusa, ya lo sé por eso este año sí la pusimos).

Voy a dar el tema por zanjado de mi parte, porque hay caminos que no conducen a nada.
La vida es dura, no siempre la teoría y la práctica coinciden….

Un saludo
zeus

Novo foreiro
Novo foreiro
23/11/10
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 14:07
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Boas a tod@s!! Bueno, vamos a facer un par de consideracions que creo que son importantes facer e mais vendo os comentarios que se están vendo.
Eu vin unha ambulancia situada na zona do avituallamento de auga que supoño que esa era a mellor zona para colocala xa que era a zona mais perigosa (aparte de q xa nos costou a nos subir a pe polo cortafuegos como para que a ambulancia tivese que subir detrás nosa cortafuegos arriba).
Despois, unha vez que se chegaba a meta había un avituallamento de: barrita, platano, auga, croissaint, mais unha lata de bebida (5 cousas, umm creo que non esta mal). A parte desto, despois no campo da festa había outro avituallamento importante: empanada, chourizo, pan, filloas, ... cousa que comentaron por megafonía... a parte de que estaba posto na paxina web onde se facian as inscripcions... polo que creo eu que xa estaba bastante claro o tema.
E xa para rematar en canto os trofeos... se o 80% (igual me quedo bastante escaso) dos que participamos somos homes, a min parece normal que nos dean mais. A parte, isto estaba claro tanto no reglamento como na paxina polo que se a alguen lle parece mal, a solución fácil e non ir e listo, que non obrigaron a ninguen a ir!!
Que quede claro que non son da organización, pero hai comentarios que considero q non se axustan a realidade, e podo decir que para min a carreira foi de 9 (ese punto q lle falta para o 10 e porque hai q facela mais longa). Para o ano volveremos!! Aplauso
Vimanoe

Novo foreiro
Novo foreiro
29/12/13
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 14:28
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

La ambulancia no estaba en la salida de adultos y está en todas las carreras pirque es obligatoria y a partir de 750 participantes son obligatorias 2 ambulancias, si no lo sabías entérate para la próxima que organices y no mintais pirque para la salida de la absoluta no estaba, estabais pidiendo el teléfono del jefe de la ambulancia
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 15:12
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Yo me sumo a las felicitaciones a la organización, para el año intentaré volver a participar y quedarme a los pinchos que este año no pude
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 17:38
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

As clasificacions podense ver na paxina de 39segundos.
zeusyx

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/12
4 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 17:45
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Fast escribió:
A las carreras que yo voy se entregan 3 trofeos por
categoría y masculino y femenino, independientemente del número de
participantes de cada sexo.
Y la ambulancia es cierto que llegó después de la salida de la
absoluta, pero aún un buen rato después, desde luego no mintáis con
que estaba en la salida de la absoluta. La suerte es que no hizo
falta...


Que rancios sodes ...a primeira vez que escribides no foro(vese polo
número de mensaxes) e facedelo para esto...dades pena. Notase moito
que sodes da mesma familia (incluso Fast ....se creou hoxe só para
isto jajajja como dades a nota¡¡¡...Vimanoe moito tempo libre tes se o
usaras para algo productivo) , non vedes que en xeral a xente quedou
contenta ca carreira (nos que me incluo).

Vemonos o ano que ven no na Carreira da Filloa¡¡¡ jajjajaj
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 17:53
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

zeusyx escribió:
Fast escribió:
A las carreras que yo voy se entregan 3 trofeos por
categoría y masculino y femenino, independientemente del número de
participantes de cada sexo.
Y la ambulancia es cierto que llegó después de la salida de la
absoluta, pero aún un buen rato después, desde luego no mintáis con
que estaba en la salida de la absoluta. La suerte es que no hizo
falta...


Que rancios sodes ...a primeira vez que escribides no foro(vese polo
número de mensaxes) e facedelo para esto...dades pena. Notase moito
que sodes da mesma familia (incluso Fast ....se creou hoxe só para
isto jajajja como dades a nota¡¡¡...Vimanoe moito tempo libre tes se o
usaras para algo productivo) , non vedes que en xeral a xente quedou
contenta ca carreira (nos que me incluo).

Vemonos o ano que ven no na Carreira da Filloa¡¡¡ jajjajaj


Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Eu pensei exactamente o mismo!!!!!!!!
barbantinho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/02/13
5 Carreiras
46 Mensaxes
Silleda
Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 19:22
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Carreira espectacular, coma sempre.
Fast

Novo foreiro
Novo foreiro
23/02/15
0 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 21:02
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

A mí no me metáis en nada
Santiaguiño

Montañés
Montañés
13/10/08
10 Carreiras
330 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 12:20
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Eso si, temos que avisar na saida que os contenedores están para algo,
xa que hai algún delincuente que segue a tirar vasos a 5 metros dos mesmos.

Lamentable que lle chame a atención e ainda por rriba teña maís que decir. en fin. Me gustaría poñer o seu nº de dorsal.....

Un saudo
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 12:46
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Santiaguiño, non teñas medo en poñer o número de dorsal, como o que protestaba todo tolo porque algún participante atallou sen darse conta na zona alta da proba, curiosamente o mesmo que atalla en todlas probas pero el de forma consciente e aínda ten máis que dicir.

O dos mensaxes de queixas sen dúbida non é xente que se rexista para criticar, o triste é que teñen outra conta e crean unha nova para criticar dende o anonimato porque saben que as cousas que din non teñen coherencia, o mellor e non facerlles nin caso.

A proba estivo xenial, o reparto dos premios máis que lóxico, máis homes participantes, máis cantidade para eles, é pura lóxica.

Eu no tema premios solo digo o de sempre, unha proba atlética ten que ter un podium cos tres primeiros absolutos por imaxe para a proba.

Para quen se queixa de que lle deron medio plátano, que sepas que sobraron e podías volver a coller varias metades, dúas metades = 1 plátano Guiño
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 13:18
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

A min a carreira gustoume moito, non son asiduo deste tipo de terreos pero considero que foi toda unha experiencia (Das boas).

Todo é mellorable pero eu a verdade non notei en falta nada que poida destacar como grave. Eso sí, non vexo moi lóxico que alguén se queixe de que só ofrecían medio plátano cando eu cheguei da metade para atrás e collín todo o que quixen, ducheime e ó saír da ducha aínda sobraban cousas para repetir...

En definitiva, seguide así e moito ánimo para a IV edición!!!
Thor

Maratoniano
Maratoniano
12/01/11
105 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 13:23
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

So quero dar a noraboa aos organizadores,sobre todo polo fermoso percorrido polo que vai a carreira,a pesar da dureza.Polo demais,avituallamento completo,aparcamento ao lado da saída,etc.Por outro lado,decir que eu fun dos que se equivocaron de percorrido unha vez subido o Pico.En principio nin conta me din,xa que seguin aos que ían diante miña,pero logo xa na pista que baixaba hacia a meta,vin que me adiantaba xente que subindo ía diante miña.Algún iluminado que me adiantou,chegou a miña altura e á de outros atletas que nos confundiramos,e púxonos a parir!!!,en plan sodes uns trampóns etc..,eu flipei e dixenlle que non sabía nada pero que tranquilo que pasara diante miña,que eu non ía as carreiras a atallar e a facer trampa.Pois non lle chegou ir dando gritos a todo o mundo,que aínda chegou a meta decindo que si perdera de sacar trofeo,que a xente atallara,etc.En fin algún pensa que é un profesional é ao final xa se sabe o que é.Un saúdo a todos.
aalbsal

Novo foreiro
Novo foreiro
28/04/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 16:58
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Mi hijo gano una de las carreras infantiles y me parece genial que no le den trofeo. Tienen que ir a divertirse. Lo lleve a esta carrera porque me gusta mas que le den medalla a todos.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 24 Feb 2015, 17:10
Asunto: Re: III Carreira da Filloa de Lestedo (21/02/15)

Thor escribió:
So quero dar a noraboa aos organizadores,sobre todo polo fermoso percorrido polo que vai a carreira,a pesar da dureza.Polo demais,avituallamento completo,aparcamento ao lado da saída,etc.Por outro lado,decir que eu fun dos que se equivocaron de percorrido unha vez subido o Pico.En principio nin conta me din,xa que seguin aos que ían diante miña,pero logo xa na pista que baixaba hacia a meta,vin que me adiantaba xente que subindo ía diante miña.Algún iluminado que me adiantou,chegou a miña altura e á de outros atletas que nos confundiramos,e púxonos a parir!!!,en plan sodes uns trampóns etc..,eu flipei e dixenlle que non sabía nada pero que tranquilo que pasara diante miña,que eu non ía as carreiras a atallar e a facer trampa.Pois non lle chegou ir dando gritos a todo o mundo,que aínda chegou a meta decindo que si perdera de sacar trofeo,que a xente atallara,etc.En fin algún pensa que é un profesional é ao final xa se sabe o que é.Un saúdo a todos.


dime porfavor que o susodicho non levaba camisola de cor branca.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos