Foros ›
I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
piware

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/13
25 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Feb 2015, 12:57
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Ahí estaremos, non sei se con zapatillas ou botas de pesca...
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2015, 23:39
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Trail de Compostela. 15ª Aniversario do Noitebra F.C. en facebook
evento de facebook para que sigares toda a informacion do trail

You´ll never run alone
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 25 Feb 2015, 23:56
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

www.facebook.com/event...r=upcoming
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2015, 0:39
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Estánse a conseguir importantes colaboracións para a celabración do Trail de Compostela, unha das entidades que participará neste evento é o consello regulador de Mel de Galicia, polo que nos agardan doces sorpresas Sorriso

Outra confirmación é que contaremos con varios masaxistas e fisioterapeutas na línea de meta para atender aos corredores que o precisen.
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2015, 11:45
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Bos días,

estades interesados en que este trail entre no circuito de correr en galicia? Se estades dacordo en inclúir esta proba como puntuable para o circuito, simplemente necesitamos que nos pasades ou colguedes o track para calcular os coeficientes correspondientes e a garantía de que nos enviaredes a clasificación o antes posible, preferiblemente en formato excel. Moitas gracias e moita sorte coa organización.

Saúdos.

www.24gramos.blogspot.com
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Ven, 27 Feb 2015, 22:47
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Niso estamos

You´ll never run alone
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 15:32
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

es la 1ra vez que se realiza en este circuito? muy duro?
estoy dudando si ir o no.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 20:22
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

El año pasado se celebró una carrera por parte de este recorrido, has ido a algún trail ultimamente para poder comparartelo ?

Es un trail en mi opinión asequible para cualquiera, las zonas duras por perfil no son muy largas, solo al principio de carrera que es cuando estás más fresco, después las subidas más duras son cortitas.

tien un poco de todo. Guiño
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Dom, 01 Mar 2015, 23:52
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

No soy trailero, pocas veces, por no decir casi ninguna, he pisado monte la verdad... a veces aquí en A Estrada entrenando cuestas por la ruta de la Rapa das Bestas o el pasado fin de semana que me hice la "Popular de Lestedo" con 3km de subida infernal al Pico Sacro (creo que pdtes del 24%) y me sentí de lujo.

lástima perder las zapatillas en la lama/barro y tener que parar a recuperarlas y ponerlas... supongo que será por no estar acostumbrado a esto y sobre todo no tener el material adecuado.
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Mar 2015, 1:18
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Aqui tedes o perfil da proba

www.facebook.com/noite...=1&theater
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Mar 2015, 0:24
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

maRKis.puga escribió:
No soy trailero, pocas veces, por no decir casi ninguna, he pisado monte la verdad... a veces aquí en A Estrada entrenando cuestas por la ruta de la Rapa das Bestas o el pasado fin de semana que me hice la "Popular de Lestedo" con 3km de subida infernal al Pico Sacro (creo que pdtes del 24%) y me sentí de lujo.

lástima perder las zapatillas en la lama/barro y tener que parar a recuperarlas y ponerlas... supongo que será por no estar acostumbrado a esto y sobre todo no tener el material adecuado.


si estuviste en Lestedo y te gustó este te encantará jajaja, no tiene ninguna subida parecida a la última donde perdiste la zapatilla, solo algún tramo pero de un par de metros después de cruzar un riachuelo..., el resto es mucho más suave.
si te animas espero que te ates bien las zapatillas antes de salir jejjeje
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Mar 2015, 12:37
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Quedan 9 días de plazo para inscribirse e hai uns 12 inscritos. E eu, coma moitos, esperando ó últimos días para anotarse. Silbar

Pero por comentarios de compañeiros, creo que a distancia comentada ó principio de 12kms aumentaría a participación. Hai moito "corredor de 10k" con ganas de probar no monte pero apenas hai probas donde facelo nos arredores.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Mar 2015, 13:31
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Memphis, eu penso que os corredores de 10k como ti lles chamas, sempre pensan en facer alguha media maratón, eu son dos que digo que si eres un corredor popular das típicas carreiras de asfalto 10k etc correndo a tope, esta é unha proba que eu faría máis relaxado e seguro que custa menos esforzo e crea menos fatiga que unha de 10 km por asfalto a tope.

E sería menos tute que unha media en asfalto.

O que podo asegurar é que o que proba unha destas por primeira vez seguro que repite Guiño
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Mar 2015, 13:35
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

10km ou 12km de monte e pouquísimo,a distancia é perfecta para iniciarse,en monte os km pasan moito máis rápido que en asfalto,animádevos que seguro que vos gusta e repetides en distancias aínda máis largas.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 03 Mar 2015, 13:59
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

mac-ray escribió:
Memphis, eu penso que os corredores de 10k como ti lles chamas, sempre pensan en facer alguha media maratón, eu son dos que digo que si eres un corredor popular das típicas carreiras de asfalto 10k etc correndo a tope, esta é unha proba que eu faría máis relaxado e seguro que custa menos esforzo e crea menos fatiga que unha de 10 km por asfalto a tope.

E sería menos tute que unha media en asfalto.

O que podo asegurar é que o que proba unha destas por primeira vez seguro que repite Guiño
Estou dacordo contigo. Pero xa sabes que hai xente que prefire aumentar distancia en terreo coñecido, aínda que eu coincido contigo.

correro escribió:
10km ou 12km de monte e pouquísimo,a distancia é perfecta para iniciarse,en monte os km pasan moito máis rápido que en asfalto,animádevos que seguro que vos gusta e repetides en distancias aínda máis largas.
O de pouquísimo... é moi persoal, 17kms por monte non son os 10kms de Padrón.
Tampouco quero crear polémica sobre a distancia. Tan só o comentei porque sei de 4 ou 5 que non van participar por eso, e vendo os inscritos... a ver se vai haber máis xente nesa situación.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos