Foros ›
Autor
Mensaxe
cosmenaya

Maratoniano
Maratoniano
9/05/12
27 Carreiras
32 Mensaxes
zona de As Mariñas
Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 10:09
Asunto: Media Maratón Betanzos

Buenos días a todos. He escuchado a varias personas hablar de que la MM volta á ría de Betanzos se celebrará en octubre, pero por mas que busco información por internet no encuentro nada al respecto.
Alguien sabe algo??
Gracias a todos!
niniel

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
5 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 10:53
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Me temo que este año no se celebrará
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Set 2012, 22:04
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Xa se perdeu a Carreira de S. Roque ,e sería unha mágoa que se perdera esta MM de Betanzos que corrín o ano pasado e me pareceu unha pasada en todos os aspectos, organización,paisaxe,percorrido,atención ao corredor...Un 10!!!
Non sei de que depende que se celebre ou non, pero agardemos que se poida solucionar...
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2012, 6:26
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

A media de Betanzos este ano está totalmente descartada, non se celebrará
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2012, 12:44
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Jose72 escribió:
A media de Betanzos este ano está totalmente descartada, non se celebrará

¿Seguro? el año pasado también parecía que no iba a celebrarse y salió muy bien, la verdad. Sería una pena, es una gozada atravessar el Pedrido corriendo...
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2012, 19:32
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Unha lastima se non se celebra !!!
luille

Montañés
Montañés
25/09/11
60 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Set 2012, 20:53
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Pois no recorrido non ten nada que envidiar a Vig Bay, cunha boa axuda por parte das institucios chegaría a igualala, pero e o que ai.
frankeinas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/07/11
21 Carreiras
150 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 11:23
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Pues si, sería una pena que no se organizase este año. La del año pasado estuvo genial en cuanto a ambiente, recorrido y organización. Además la camiseta que repartieron es una de las que más sigo viendo y de las mejores en cuanto a calidad.
joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 18:39
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Póis sería unha mágoa que non se celebrara. O ano pasado estivo xenial e o pasei en grande, con marca persoal en MM incluida.
DEPORTISTA

Novo foreiro
Novo foreiro
19/07/12
25 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 19:06
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

ESTE ANO NON HAI MEDIA MARATON POLOS MOTIVOS QUE UNHOS SABEMOS E OUTROS NON QUEREN DECIR . O QUE SI QUERO DECIR A XENTE COMO JOSE 72 E E OUTROS, E QUE OS QUE ORGANIZAN EVENTOS DEPORTIVOS ¡¡¡¡¡¡PARA DISFRUTE DE MOITOS E SACRIFICIO DE POUCOS¡¡¡¡
A VECES SE MERECEN ALGO DE AXUDA E MENOS CRITICAS ,POIS AO FINAL, TODOS SOMOS CORREDORES POPULARES ,E OS ORGANIZADORES,
NA MAIORIA NIN SE COÑECEN, NON DISPOÑEN DE TEMPO, E NALGUN CASO POÑEN CARTOS DO PETO PARA QUE SE FAGA UNHA MEDIA COMA A DE BETANZOS. DE TODOS LOS XEITOS CHOAPOOOOOOOO PARA TODOS OS QUE AXUDAN EN +.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 20:40
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

A media non se celebra porque a directiva cambiou e ninguen quería coller o clube. O final o colleron uns socios para mantelo vivo, pero sempre deixando claro que non se organizarían carreiras, nin a media nin a popular de agosto. A directiva anterior renunciou e supoño que influirían as criticas polo sucedido o ano pasado, eu fun critico cun feito, e sigo pensando que foi unha gran cagada. Foi un erro entre varios acertos, pero supoño que se podera facer unha critica. Eu entendo a sua renuncia, pero deportista parece que non entende que se poida facer unha critica a uns organizadores. E que eu saiba, en Betanzos ninguen pon cartos do seu peto. A directiva fixo una boa labor os dous anos que estivo, e as miñas felicitacions, que eu me sigo levando ben con eles

Estes son os motivos, non son ningún segredo, simplemente considero que os entresixos dun clube non lle interesan a ninguen, pero como parece que algún case que me bota a culpa de que non se faga a media deste ano......

E a min en Betanzos os corredores creo que me coñecen case todos, saben quen esta detrás do menú nick, así que o amigo deportista, que no seu si e de aquí ou non, pero que parece saber moito do tema, cando queira pode falar conmigo directamente
Alvaro12

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/09
0 Carreiras
512 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 21:19
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Es una pena que no se celebre porque es o era una de las más bonitas.Parece que interesa más que unos cuantos niñatos(no en todos los casos) se enborrachen en los caneiros(dos días que podían dejar en uno) que fomentar el deporte.A pesar de lo dicho, creo que debe haber tiempo para todo.Y esto vale también para otras carreras que en principio no se van a celebrar como Media de Ferrol,Lestrove(¡como me gustó esta carrera y qué bonita la camiseta!)......
Jose09

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/01/09
0 Carreiras
975 Mensaxes
Narón
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2012, 22:54
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

La media de ferrol no se va a celebrar ? Donde pone eso?

flavio09.blogspot.com/
Cabañés

Maratoniano
Maratoniano
27/12/09
0 Carreiras
2918 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 8:18
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Alvaro12 escribió:
esto vale también para otras carreras que en principio no se van a celebrar como Media de Ferrol.


Se supone que este año le toca al Concello de Neda organizarla, no tengo noticias de que no vaya a celebrarse, osea que mejor no darles ideas!!
En principio sería en diciembre, saliendo de Neda. SI en noviembre no tenemos noticias, movemos el tema como el año pasado, que no iba a celebrarse y al final fue un exitazo (jose09, acuérdate de cómo la hiciste recién llegado del quinto infierno Guiño )
JulioVázquez

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/07/11
70 Carreiras
321 Mensaxes
Betanzos y Sta. Cruz (Oleiros)
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2012, 12:31
Asunto: Re: Media Maratón Betanzos

Jose72 escribió:
A media non se celebra porque a directiva cambiou e ninguen quería coller o clube. O final o colleron uns socios para mantelo vivo, pero sempre deixando claro que non se organizarían carreiras, nin a media nin a popular de agosto. A directiva anterior renunciou e supoño que influirían as criticas polo sucedido o ano pasado, eu fun critico cun feito, e sigo pensando que foi unha gran cagada. Foi un erro entre varios acertos, pero supoño que se podera facer unha critica. Eu entendo a sua renuncia, pero deportista parece que non entende que se poida facer unha critica a uns organizadores. E que eu saiba, en Betanzos ninguen pon cartos do seu peto. A directiva fixo una boa labor os dous anos que estivo, e as miñas felicitacions, que eu me sigo levando ben con eles

Estes son os motivos, non son ningún segredo, simplemente considero que os entresixos dun clube non lle interesan a ninguen, pero como parece que algún case que me bota a culpa de que non se faga a media deste ano......

E a min en Betanzos os corredores creo que me coñecen case todos, saben quen esta detrás do menú nick, así que o amigo deportista, que no seu si e de aquí ou non, pero que parece saber moito do tema, cando queira pode falar conmigo directamente

+1. Moi ben explicado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos