Foros ›
Clasificacions San Martiño anteriores a 2003
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
miguelote

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 12:47
Asunto: Clasificacions San Martiño anteriores a 2003

Hola a todos, levo tempo buscando pola rede en todo tipo de webs as clasificacions do San Martiño dos anos anteriores a 2003. Gustaríame que alguén me diga onde podo buscala xa que se me esgotaron os recursos. (webs do concello, hemerotecas de periódicos, webs de atletismo).

Creo que seria bo para a historia da carreira que alguen se as ten guardadas (por exemplo o periodico de aquel dia) que as mande e xuntalas todas.

Saudos!
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 13:05
Asunto: Re: Clasificacions San Martiño anteriores a 2003

Non estaría mal, non.

Que me corrixan os ourensáns, pero creo que as clasificacións se publicaban en La Región ¿non si? Así que habería que atopar algunha alma piadosa que, tendo gardados os periódicos, os escanease e colgase..... non estaría mal, non.

Eu, por exemplo, teño en papel (nalgures, ben escondiños) os periódicos de El Correo Gallego desde o ano 92 ou 93 ata que internet empezou a furrular.... coas clasificacións da Pedestre.

Pois mira ti, ó mellor se podería pensar en facer unha gran Base de datos histórica de clasificacións de carreiras.... incorporándoa na wiki de Correr en Galicia ¡ufff, que ben sona! e ¡que traballo daría!

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 13:30
Asunto: Re: Clasificacions San Martiño anteriores a 2003

Yo soy fan también de ese tipo de cosas, no estaría mal que se recopilar información sobre la Pedestre y la San Martiño (por ser dos de las veteranas del calendario) a través de El Correo y La Región. Es curioso ver las fotos y las "pintas" que tenían los corredores en los 80 Moi feliz

Recuerdo por ejemplo una foto que colgó supermorais de un Maratón de Madrid del año de la polka. No estaría mal que la volvieras a poner Moi feliz
miguelote

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 19:31
Asunto: Re: Clasificacions San Martiño anteriores a 2003

Xa mirei na hemeroteca do periodico La Region pero so ten a partires do ano 2008 Triste .
As clasificacions estan todas na web de championchip pero ata o ano 2003. do 2002 para atras non sei donde atopalas.

Si que seria boa idea unha Base de Datos Historica como indica Marcos. Bueno agora temos que esperar a ver se alguen danos informacion.

saudos!
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 16 Nov 2012, 20:18
Asunto: Re: Clasificacions San Martiño anteriores a 2003

Esto... teredes que buscar en bibliotecas de verdade... si conservan os números de "La Región" daquela... lembro que se publicaban como un fascimil co periódico do luns ou do martes...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos