Foros ›
[TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
locoracing

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/07/12
0 Carreiras
64 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xul 2013, 8:29
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Hola, yo les envie un mail la semana pasada, y me contestaron que será de tarde, querían empezar sobre las 16:00h pero aun no lo sabían.
Y los de fegatri que a finales de esta semana o para la siguiente ya subirían toda la información.
mesmoris

Novo foreiro
Novo foreiro
4/04/13
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Xul 2013, 13:22
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Gracias
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 15 Xul 2013, 12:48
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Acabo de recibir un mensaje con el aplazamiento del triatlon del dia 3 de agosto. Lo pasan para el 29/09.
Creo que por esa época el río va a estar muy frio.
No lo veo pero bueno

ricardotero.com/deporte
deivitri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/13
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Ago 2013, 21:51
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Alguien sabe recorridos, perfiles...
Es el mismo que el de la fegatri o se celebran en sitios diferentes?
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 09 Set 2013, 21:59
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Aun no se sabe la hora de este triatlon (sertri). En principio está puesto para el 28 de este mes pero no se sabe si por la mañana o por la tarde o bien nocturno Payaso No encuentro suficiente información. En la pagina de la SERTRI ni en la pagina de FEGATRI no hay nada sobre circuito, horarios etc.
Para anotarse e pajar a inscrisión si que o explican moi ben Enfadado

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
MIKOKO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/09/10
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Set 2013, 6:52
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Lo tienes en la pagina de la fegatri. en el reglamento pone las cantidades a ingresar y el numero de cuenta.
Saludos
MIKOKO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/09/10
0 Carreiras
280 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 10 Set 2013, 6:57
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Perdon me equivoque de hilo. Avergoñado
nacho.cm

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/13
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Set 2013, 17:13
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Ya se ha puesto casi toda la información en la página de FEGATRI, con casi toda me refiero a circuitos y horarios, aun queda saber horario de apertura de transiciones, recogida de dorsal y demás, que lo pondrán en la página de SERTRI.
nacho.cm

Novo foreiro
Novo foreiro
3/09/13
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Set 2013, 17:14
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Ya se ha puesto casi toda la información en la página de FEGATRI, con casi toda me refiero a circuitos y horarios, aun queda saber horario de apertura de transiciones, recogida de dorsal y demás, que lo pondrán en la página de SERTRI.
deivitri

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/13
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Set 2013, 21:50
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

El horario es perfecto.
Esperemos nadar sin neopreno
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Sáb, 14 Set 2013, 20:49
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Un par de dudas sobre este acontecimiento.

Yo nunca e participado en un triatlon sprint 750m+20km+5km. Bueno hice uno en el 2008 en Vilaxoan de Arosa pero era para popularillos. No habia chip y las distancias creo que eran 600m+21km+5km?.

Este evento es con chip.
¿la organización facilita el transportador de chip para natación?
Mi otra duda es de temperatura
¿el agua del rio suele ser mas fria o mas calida que la del mar en esta epoca del año?

Igual me animo a participar a ver que sale.

Nadar 750m en agua dulce en la vida lo hice Silbar yo soy de mar Ríndose
20km en bici... la mia tiene 25 años pero de lo poco que la uso está como nueva Ríndose Ríndose Ríndose (igual pillo premio a la bici más antigua Silbar )
y correr, buenooooo correr, lo que mejor se me dá Satisfecho aunque dejarme en cama por las mañanas media horita más, eso si que lo bordo Mr. Green

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
trasno061

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/10
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Set 2013, 23:37
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

xoixe escribió:
Un par de dudas sobre este acontecimiento.

Yo nunca e participado en un triatlon sprint 750m+20km+5km. Bueno hice uno en el 2008 en Vilaxoan de Arosa pero era para popularillos. No habia chip y las distancias creo que eran 600m+21km+5km?.

Este evento es con chip.
¿la organización facilita el transportador de chip para natación?
Mi otra duda es de temperatura
¿el agua del rio suele ser mas fria o mas calida que la del mar en esta epoca del año?

Igual me animo a participar a ver que sale.

Nadar 750m en agua dulce en la vida lo hice Silbar yo soy de mar Ríndose
20km en bici... la mia tiene 25 años pero de lo poco que la uso está como nueva Ríndose Ríndose Ríndose (igual pillo premio a la bici más antigua Silbar )
y correr, buenooooo correr, lo que mejor se me dá Satisfecho aunque dejarme en cama por las mañanas media horita más, eso si que lo bordo Mr. Green

Vamos Xoixe que problema tendras ti que estas feito un animal. Non o dudes e apuntate que asi seremos dous de Cambados.

A natacion no rio e moi sinxela pois non hay olas, eu xa fixen dous en pontevedra e perfecto, e eso que son un nadador de octava division.
A bici non te preocupes, hay xente que leva mtb.
E correndo ti pasas a todos pola pedra.
En canto o portachip facilitao a organizacion, o que si procura levar un portadorsal pois non sei sabes q e obrigatorio. Si non o tes e non encontras onde compralo colles unha goma ancha ataslle un nudo pra facer coma un cinturon e poslle o dorsal cuns imperdibles (eu a primeira vez fixen asi)

Por certo, imaxino q sabes quen son pero si non te das conta acordate do que che mandou unha ensaxe polo face o outro dia cun recado pra David.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Dom, 15 Set 2013, 20:28
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

trasno061 escribió:
xoixe escribió:
Un par de dudas sobre este acontecimiento.

Yo nunca e participado en un triatlon sprint 750m+20km+5km. Bueno hice uno en el 2008 en Vilaxoan de Arosa pero era para popularillos. No habia chip y las distancias creo que eran 600m+21km+5km?.

Este evento es con chip.
¿la organización facilita el transportador de chip para natación?
Mi otra duda es de temperatura
¿el agua del rio suele ser mas fria o mas calida que la del mar en esta epoca del año?

Igual me animo a participar a ver que sale.

Nadar 750m en agua dulce en la vida lo hice Silbar yo soy de mar Ríndose
20km en bici... la mia tiene 25 años pero de lo poco que la uso está como nueva Ríndose Ríndose Ríndose (igual pillo premio a la bici más antigua Silbar )
y correr, buenooooo correr, lo que mejor se me dá Satisfecho aunque dejarme en cama por las mañanas media horita más, eso si que lo bordo Mr. Green

Vamos Xoixe que problema tendras ti que estas feito un animal. Non o dudes e apuntate que asi seremos dous de Cambados.

A natacion no rio e moi sinxela pois non hay olas, eu xa fixen dous en pontevedra e perfecto, e eso que son un nadador de octava division.
A bici non te preocupes, hay xente que leva mtb.
E correndo ti pasas a todos pola pedra.
En canto o portachip facilitao a organizacion, o que si procura levar un portadorsal pois non sei sabes q e obrigatorio. Si non o tes e non encontras onde compralo colles unha goma ancha ataslle un nudo pra facer coma un cinturon e poslle o dorsal cuns imperdibles (eu a primeira vez fixen asi)

Por certo, imaxino q sabes quen son pero si non te das conta acordate do que che mandou unha ensaxe polo face o outro dia cun recado pra David.

Estas máis que de sobra identificado Guiño
Durante esta semana decidirei si participo ou non. Teño as miñas dudas. Do que non teño duda e que será unha esperiencia unica e gratificante. Encantanme os triatlons sprint, creo que e a modalidad que mais se axusta a miña condición fisica.
Moitas gracias por esa información, era xusto o que necesitaba saber Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3862 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mar, 17 Set 2013, 21:33
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Outra preguntiña mais dun principiante Silbar

Si pinchas na sección de carreira en bici ¿acabouse o triatlon?
que opcións teño en caso de pinchar, ¿reparar in situ ou podese ir coa bici da man estilo transición ata a zona de boxes e alí, por exemplo, cambiar roda ou reparar? ou si tes otra bici, pois coller outra, digo eu, si e que se pode...

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
piopio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/05
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Set 2013, 6:53
Asunto: Re: [TRI] SERTRI Pontevedra - (03/08/13)

Para XOIXE
Si pinchas en bici puedes cambiarle la cámara si la llevas contigo, llevarla en la mano hasta la transición, pero nunca cambiar de bici y además nadie te puede ayudar, para mi lo más rentable es retirarse porque siempre vas a perder mucho tiempo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos