Foros ›
Autor
Mensaxe
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 23 Dec 2013, 20:19
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

eu no tema do leite teño unha opinión moi persoal, non creo que teñamos que deixar de consumir leite, nin que existan tantos intolerantes á lactosa, penso que vai máis en función da calidade do leite en si.
É un feito que ninguén pode negar que moita xente mellora en saúde cando deixa os lácteos a un lado, pero quizáis esa mellora tamén sería posible inxerindo iogures de producción ecolóxica, leite de vacas en liberdade alimentadas con pasto sen fertilizantes etc etc.
O leite é un dos alimentos máis completos que existe, deso non cabe dúbida.
No tema da proteina, hai moitas opcións sin ter que recurrir as animais, eu son da opinión de compensar, se tomo carnes vermellas e moita proteina animal de cando en vez, unha desintoxicación vainos facer moito ben, e cada década se facemos unha hidroterapia de colon por exemplo, podemos quedar abraiados da cantidade de restos de carne e outros alimentos que se despositan nos nosos intestinos durante anos, causando problemas que non achacábamos a tal cousa.
E sobre os suplementos, coa nutrición que temos hoxe en día por norma xeral vexoos imprescindibles.
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Dec 2013, 11:40
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Vamos por partes,
O unico mamifero que sigue consumindo leite...., tipica frasecilla, vamos ver, o "resto de mamiferos" deixan de lactar cando se preparan para darlla a outra cria, ten que ver coa reproduccion, non coa calidade do alimento, as crias maiores xa poden alimentarse por si solas e a nai preparase para o proximo parto. E tes razon que de adultos non o consumen, basicamente porque non aprenderon a ordeñar a outros animales(bueno, ti dalle leite a un gato adulto e xa veremos que opina), ademais os pobres tampouco sben cociñar, nin comen alimentos que veñen de outros continentes, nin fan deporte, nin toman suplementos vitaminicos,.....non escriben en foros,.... Son animales, que lle vamos a facer, non por eso vamos a deixar nos de cociñar, tomar tomates, pimentos,... Por vir doutro continente,...

Complementos vitaminicos nunha persoa san que se alimenta "normal" = como toda a vida, algo variado, comendo de todo e sen abusar de nada en especial = tipo alimentacion das avoas,... Os sumplementos son totalmente cuestion de marketing, algo hai que vender, incluso levando as cousas o extremo seria peligroso meterlle moitas vit liposolubles,... Tanto repudiar a quimica e dedicarse a meterse complementos de sintese...

Unha persoa san non precisa medicamentos, solo unha alimentacion equilibrada

As noticias que pos:
DSM e unha multinacional farmaceutica, precisamente e dos que vende as vitaminas de sintesis, non sei se sigue fabricando en Suiza ou xa fabrica en china, como todos, mira que no mapa non todos os colores son iguales, e informacion interesada, eles venden "sin lactosa" pero recorda: e leite, con todos os seus aminoacidos, altamente dixestibles

A de Europapres, pois como siempre, buscando sensacionalismo pa vender mais, pero se les a noticia completamente, ves que non todoe tan claro, 40% de intolerantes!!, como diria miña abuela, o que hai e moito vicio

Se queres ler algo mais cientifico e respaldado por institucions "sen animo de desinformar"

Www.lacteosinsustituibles.es

Tomas suplementos de orixen vextal ou animal??? Queria saber eu como aislan as vitaminas dos vexteales/animales pa metelas nunha pastilla, non vaia ser que sean de sintesis+algun extraxcto de plantas..+marketing...

Feliz navidad!!!!!!!
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2013, 10:20
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Xa cho dixen, o mapa era dunha farmacéutica...
Por outro lado, tampoco espero que a Federación Nacional de Industrias Lácteas tela campañas anti lácteas!! O esa e a paxina que ti me deches, a campaña de marketing e escolar deles!!! ( avalada polo ministerio de agricultura si, pero tampoco pensemos que iso sería a verda absoluta!!!)

Por outro lado, sólo unha cousiña do primero párrafo, " son animáis" bueno, a verdade e que SOMOS animáis, racionáis pero animáis, e coido que as veces debiamolo Ter mais en conta!!!

Ao monte!
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2013, 12:51
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

mac-ray escribió:

E sobre os suplementos, coa nutrición que temos hoxe en día por norma xeral vexoos imprescindibles.
Abraiado Abraiado imprescindibles para qué? ou quén? Para os vexetarianos ou en xeral?

en principio pregunto por curiosidade, pois leo con interese.

e qué quere dicir "coa nutrición que temos hoxe en día"? será máis ben "co que ti comes hoxe en día". Pregunto.

-- Chámame "ghose"
lucusrunner

Maratoniano
Maratoniano
20/08/09
0 Carreiras
659 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2013, 20:42
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

En alimentación generalizar es un error. Continuamente están saliendo estudios que contradicen a otros anteriores. ¿creeis que en el futuro no saldrán estudios rebatiendo grandes verdades que se consideran actualmente?
Es gracioso que se le dé tanta importancia al tema de la intolerancia a la lactosa o al tema de los alimentos ácidos o básicos. Está claro que en nuestro proceso evolutivo de cientos de miles de años como primates nuestra alimentación ha ido evolucionando en función, principalmente, a medida que hemos mejorado (cazadores, recolectores, agricultores, granjeros).
¿que no comamos cereales refinados porque no los comíamos hasta hace poco? ¿que nuestro organismo, principalmente el hígado, no reconoce el alcohol?
Hay gente que lleva a extremos increibles las exclusiones alimentarias.
En principio y mientras no se haga un mapa genético personalizado, sabiendo qué es lo que nos sienta mal y porqué, en general, creo que una dieta variada, la típica dieta mediterránea es la más saludable.
Lo que sí creo es que en los próximos años averiguaremos bastante sobre las consecuencias en el abuso de medicamentos humanos y veterinarios y en el uso de productos fitosanitarios. Está claro que en toda la historia de la humanidad este tipo de productos no se había utilizado en las proporciones que se está usando actualmente y que nos va a pasar factura seguro.
En resumen, creo que es mucho más importante no tener que elegir entre comer un chuletón o un cereal, sino poder elegir en función de cómo han sido producidos.
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2013, 23:13
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Bueno, eu non tomo leite non por intolerancia a lactosa, si non por que o considero mais axeitado por outros motivos. Que coincide con un benestar que non tiña antes SI. Pero o principal motivo non foi a saude ( neste caso). En xeral, non consumir productos animais é unha mezcla de saúde e ideas. Non me meto con ninguén, pero si que vexo os cambios que se produciron en mi e ao meu redor.

O que si está claro é os teus últimos párrafos, lucusrunner. Primeiro, a cantidade de medicamentos que tomamos, segundo, a producción. Para min, a producción e o que envolve e unha das partes que asocio as ideas, e por iso non quero consumilos.

!!! Hai mais veganos por aquí?
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Dec 2013, 23:14
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Bueno, eu non tomo leite non por intolerancia a lactosa, si non por que o considero mais axeitado por outros motivos. Que coincide con un benestar que non tiña antes SI. Pero o principal motivo non foi a saude ( neste caso). En xeral, non consumir productos animais é unha mezcla de saúde e ideas. Non me meto con ninguén, pero si que vexo os cambios que se produciron en mi e ao meu redor.

O que si está claro é os teus últimos párrafos, lucusrunner. Primeiro, a cantidade de medicamentos que tomamos, segundo, a producción. Para min, a producción e o que envolve e unha das partes que asocio as ideas, e por iso non quero consumilos.

!!! Hai mais veganos por aquí?
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 3:03
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Na paxina que che puxen a informacion e contastada, O ministerio o que non vai e a poñer o seu nome sobre informacions falsas.

Somos animales, eso e indiscutible e o ser racionales podemos tomar decisions comprensibles e incomprensibles, o ser humano non nos falta un punto de locura, que sin dubida puido posibilitar o exito da especie, senon a quen se lle pode ocorrer embarcarse con destino a un sitio que nadie viu antes e que non temos certeza de que exista e que o pode levar a morte...

Por eso e moi respetable que cada quen se alimente como mellor lle parece anque o faga por razons completamente imaxinativas, e se eso o leva a comprometer a sua saude e o seu problema e de quen o aconsella. Eu ainda non vin ningunha publicacion que diga que unha dieta vexetariana e mellor que unha "completa" como a mediterranea.

Por suposto tamen e moi respetable o consumo por motivos eticos, ou pseudoeticos, o mellor consumo vexetales tamen teñen implicacions eticas, non sei como se cultiva a soja coa que se fai o tofu, ..

As veces tendemos a asociar Acontecementos buscando relacions causa-efecto,e hai que ter moito coidado co efecto placebo, de feito nas probas de medicamentos as probas teñen que ser a doble cego, para evitar o placebo propio e o de otras personas que influen en nos.
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 10:23
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Bueno, eso do ministerio e informacións falsas....mellor non falar de gobernos ejeje. Pero claro, eu puxen unha páxina dunha productora de medicamentos para a intolerancia, está claro que unha empresa privada terá mais interese de beneficios. Pero a federación de productores, tamén! ( e con eles o goberno e ministerio).
Agora, que todo o que nos din dos ministerios e verdade... pois ..

No teu terceiro párrafo, prefiro non tomalo de forma persoal. Coido que non foi así como o escribiches, pero claro, as razóns completamente imaxinativas,.. igual que ti les ou te informas e decides, eu tamén. Imaxinación ou non, son as cousas nas que cremos, e decir que os meus motivos son pseudoéticos non sei se é moi elegante, e tal vez, ( repito, creo que non o fixeches de forma de atacar!) é un ataque os "coñecementos" , decisións e ideas.
Por outra parte, a soia creo que segue tendo como finalidade primera a alimentación gandeira. E no meu caso, eu xa me preocupo de onde ven o meu tofu e a soia que consumo. Algo que a maioría dos consumideores de carne non se fixan nos seus productos. ( xa o dicía alguén, malas prácticas hai en tódalas partes, e alimentarse mal comendo de todo, tamén é posible!).
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 23:22
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Non o tomes como nada personal, nada mais lonxe da miña intencion, solo son opinions personales, pero eso si, procuro non escribir de cousas das que non teño certo grado de coñecemento, mais que nada para non influir en lectores do foro que poden pensar que todo o que se escribe aqui e certo.

A paxina que che puxen, evidentemente esta patrocinada pola asociacion de productore e polo ministerio, non sabia que eso restase credibilidade, logo a informacion publicada por asociacions vexetarianas tamen carecera de validez algunha...


O que esta claro e que en esa paxina poderas ler un monton de informacion (a mais "cientifica" esta na parte de profesionales sanitarios) contrastada e basada en evidencias cientificas, todas elas reflectidas na bibliografia, e coas citas bibliograficas citadas o final de cada informe, calquera os pode leer, e despois decidir se creer nos mitos da caverna ou na evidencia cientifica, cada un pode facer o que queir co seu corpo, pero seria interesante non confundir a terceiros
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 23:33
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

É moi típica resposta de "ti dalle leite a un gato adulto e xa veremos qué opina".

Gatos e leite de vaca:
blogs.diariovasco.com/...s-adultos/
www.mundoanimalia.com/...os_gatitos
www.gatosdomesticos.co...los-gatos/

Sobre consumo de suplementos vitamínicos e minerais, gustaríame decir que a maior cantidade destes productos son consumidos na industria da gandería. Despois pasa a población.

Exemplo: www.agromeat.com/15966...esta-epoca

Sobre saúde relacionado co leite, hai que recordar que este líquido é o máximo culpable de reaccións adversas en bebés. É así aquí e na China. Tamén está ben lembrar que o leite de vaca non se pode tomar crúa, necesita dun procesado, non é nada bo, non se debe beber este líquido crú... por certo, oístes falar do reconto das células somáticas no leite... ¿sabedes qué son as células somáticas?. Seguro que o adiviñades.

blogs.lavozdegalicia.e...-terneros/

Ademáis de que o leite de vaca é para os terneiros e non é boa para os humáns, tamén está a historia de que é moi habitual que este contaminada, tanto por hormonas, antibióticos, productos químicos vinculados os vexetais que consumen por non estar tan controlados como os que van a consumo humán, etc...

www.lavozdegalicia.es/...P12992.htm
www.elmundo.es/andaluc...b458d.html
www.marketing4food.com...andalucia/
lta.reuters.com/articl...0U20130805

As vitaminas son producidas por bacterias, non hai problema para consumilas de forma allea os animais, marcas de prestixio como "Solgar" producen dende hai tempo vitaminas destinadas a vexetarianos estrictos.

Este é un artigo do PCRM, organización americana de médicos, integrada por miles de profesionais de sectores e especialidades moi diversas:
pcrm.org/health/diets/...n-la-leche

Sobre o consumo de soia, hai que incidir en que o maior consumista de soia é a industria gandeira, os humáns vexetarianos consumen unha cantidade ridícula de este vexetal en comparación co gando explotado para o consumo de humáns non vexetarianos.

Esta é a páxina de runners vexetarianos de España -> veggierunners.es/
Esta é a Guía de nutrición deportiva vegana -> docs.google.com/file/d...k5WEU/edit
Este link é sobre alimentación e deporte en xeral, para vexetarianos, sobre musculación, etc -> veggierunners.es/index...acion.html

Noticia sobre deportista de élite vegetariana estricta:
www.bbc.co.uk/mundo/no..._tsb.shtml

Este es el blog de un corredor cántabro y su pareja, Alberto Peláez, espero que os guste:
albertopelaez.com/


Última edición por Theo o Sáb, 28 Dec 2013, 0:08; editado 1 vez
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Dec 2013, 23:56
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Dios mio canta barbarida xunta!!!

O leite non se pode comer cru!!?? De donde sacas tal barbaridade, o procesado e solo para preservalo fresco mais tempo, pero podes ordeñar a vaca e bebelo directamente, que llo pregunten os que se criaron nunha granxa..

Reaccions adversas en bebes?? Ti flipas , o que produce reaccions adversas e o non darlle leite os nenos, chamase morte!!!

Celulas somaticas son celulas de defensa, linfocito,.. Presentes no leite dos animales e noutros fluidos, especialmente no sangue co fin de preservar a saude e conbatir posibles infeccions. E como decirque no sangue hai globulos vermellos, descubriches o lume!!

A produccion industrial de vitaminas e un tema que descoñezo, pero que se faga con bacterias ou con outros microorganismos, ou por sistese quimica directa, o que esta claro e que se fai en reactores laboratoriales, non sei se eso e mellor que consumir directamente as vitaminas da sua orixe natural, ovos, lacteos, peixe, carne
Arixon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/05/12
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 0:04
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Xa se me pasaba, claro que o maior consumidor de soja e o gando, bueno o aceite e para consumo humano, o queintentaba decir e que o consumo de vexetales tamen impacta no medio.

Na web hai millons de paxinas, unhas aburridas, outras divertidas, moitas xx,...pero neste caso solo me vale a informacion cientifica publicada en Journals de refrencia, de charlatans e vendedores de crecepelos, estan cheas as peliculas do oeste, interesame a ciencia non o rollo barato, que claro, ten o seus consumidores, mira que ben lles vai a Salvame Deluxe..

Xa digo cad un que se meta o que prefira, pero por favor non intoxicar o resto, gracias.
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 0:09
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Arixon escribió:
Xa se me pasaba, claro que o maior consumidor de soja e o gando, bueno o aceite e para consumo humano, o queintentaba decir e que o consumo de vexetales tamen impacta no medio.

Na web hai millons de paxinas, unhas aburridas, outras divertidas, moitas xx,...pero neste caso solo me vale a informacion cientifica publicada en Journals de refrencia, de charlatans e vendedores de crecepelos, estan cheas as peliculas do oeste, interesame a ciencia non o rollo barato, que claro, ten o seus consumidores, mira que ben lles vai a Salvame Deluxe..

Xa digo cad un que se meta o que prefira, pero por favor non intoxicar o resto, gracias.

A páxina do PCRM e de científicos por completo, todos son profesionais da medicina e da nutrición.
Theo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/12/13
1 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Dec 2013, 0:14
Asunto: Re: Vegetarianos y anemias

Arixon escribió:
Dios mio canta barbarida xunta!!!

O leite non se pode comer cru!!?? De donde sacas tal barbaridade, o procesado e solo para preservalo fresco mais tempo, pero podes ordeñar a vaca e bebelo directamente, que llo pregunten os que se criaron nunha granxa..

Reaccions adversas en bebes?? Ti flipas , o que produce reaccions adversas e o non darlle leite os nenos, chamase morte!!!

Celulas somaticas son celulas de defensa, linfocito,.. Presentes no leite dos animales e noutros fluidos, especialmente no sangue co fin de preservar a saude e conbatir posibles infeccions. E como decirque no sangue hai globulos vermellos, descubriches o lume!!

A produccion industrial de vitaminas e un tema que descoñezo, pero que se faga con bacterias ou con outros microorganismos, ou por sistese quimica directa, o que esta claro e que se fai en reactores laboratoriales, non sei se eso e mellor que consumir directamente as vitaminas da sua orixe natural, ovos, lacteos, peixe, carne

Non digo que non se poda comer cruda, poder podes, non é recomendable, ningún médico, ningún científico o recomenda, en absoluto.

Sí, tódolos médicos coinciden en que o leite é o alimento que máis alerxias causa en bebés. A mediciña coincide. Se non o aceptas é outro tema. Lee antes de debatir.

Células somáticas son pus. En relación co leite non se permite a súa venda se supera uns niveles de pus establecidos por normas estatais. Para evitar a subida, soen utilizar antibióticos, que despois pasan a cadea de consumo.

www.actualidadganadera...ticas.html
solomamitis.com.mialia...d-de-leche

Sí, na rede hai moitas páxinas, pero tamén opinións, e a miña opinión sobre o leite e que é un alimento que se pode eliminar da dieta sin que exista ningunha repercusión negativa, todo o contrario. NOn estamos falando de xente pobre, estamos falando do leite como producto, esa apreciación sobre que non tomar leite significa morte por fame é pura demagoxia.

Un saúdo.


Última edición por Theo o Sáb, 28 Dec 2013, 0:30; editado 3 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos