Foros ›
II Media Maratón Os 21 do Camiño- Jim Sports (28/06/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 03 Feb 2014, 16:34
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

orion764 escribió:
Hola.
Estoy pensando en hacer esta carrera. Nunca hice un 21K y este año quería intentarlo. Alguien ha citado que es "dura" pero viendo el perfil, parece que el recorrido es claramente descendente.
Me aconsejais esta para mi primer 21K o creeis que es mejor alguna otra que ya conozcais. Tened en cuenta que necesitare algún tiempo para prepararla así que ya no llego a la de Coruña (que es llana). Muro
Gracias
Esta carreira non é unha media para facer marcas, é para disfrutala, é unha carreira de "sensacions". Ainda que o perfil é descendente, ten algun tramo mais exisente, donde atopas subidas. Eu creo que se a vas a correr sin mirar o crono, esta é unha carreira espectacular.
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Feb 2014, 0:37
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

Non sei si vou a estar por Galicia nesas datas, pero se é así seguro que me apunto. Ten boa pinta.
nelo

Novo foreiro
Novo foreiro
8/10/13
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 10:25
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

Tiene muy buena pinta!!! habrá limite de plazas? lo hubo el año pasado? gracias.
jpenas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
31 Carreiras
105 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Feb 2014, 13:47
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

O ano pasado tivemos 272 inscritos e agardamos máis. O límite poñerémolo este ano en 700 atletas. Coidamos que é un número que nesta segunda edición poderemos manexar sen problemas grazas a experiencia da anterior carreira.
Dicir tamén que o percorrido é espectacular, e aínda que nalgún punto algo duro, é unha carreira que se remata sen problema, quizáis polo entretido que resulta o camiño (non houbo ningún abandono no 2013).
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 9:04
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

Moito ánimo á organización, a seguir así de ben. Esta carreira ten algo máxico, non sei se é o Camiño ou a xente que a organiza pero é "especial". Seguide así de ben organizadores. Forza.
infgge00

Maratoniano
Maratoniano
8/05/12
300 Carreiras
577 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 10:15
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

Lo único que puede hacer dura la prueba, es como venga un día de esos modo infierno con 38º a la sombra, y no es tan raro en esas fechas ...

Yo votaría por salir a las 9:00 AM antes que a las 18:30 ...

MMP
--------------------------
5.000m => 18:01
10.000m => 38:41
21.097m => 01H23:18
42.195m => 03H04:53
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 16:33
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

infgge00 escribió:
Lo único que puede hacer dura la prueba, es como venga un día de esos modo infierno con 38º a la sombra, y no es tan raro en esas fechas ...

Yo votaría por salir a las 9:00 AM antes que a las 18:30 ...
O problema de correr pola maña e a gran afluencia de peregrinos que fan o camiño, a partir das 7,30 da maña xa podes atopar moita xente e as 9 é un autentico formigueiro. Pola tarde aminora o numero a sobre as 7 soamente deberian quedar os despestidos. De calquer maneira e xuño o calor pode ser un condicionante, igual que o podia ser en septembro, cando se fixo a 1º edicion e fixo un da pasado por auga.
Adiazlop

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/01/11
200 Carreiras
63 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 06 Feb 2014, 21:19
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

Un acerto adiantala a Xuño! eu penso ir!
sauca

Maratoniano
Maratoniano
5/12/11
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 10:55
Asunto: Re: II Media Maratón Os 21 do Camiño- Jim Sports (28/06/2014)

Sin ninguna duda la mejor carrera que hice el año pasado!!
No podría faltar por nada del mundo!
Enhorabuena por organizar la segunda edición, allí estaremos!

al entrenar escuchas a tu cuerpo, al competir, le dices a tu cuerpo que se calle
sauca

Maratoniano
Maratoniano
5/12/11
0 Carreiras
100 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 11:00
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

xb74 escribió:
orion764 escribió:
Hola.
Estoy pensando en hacer esta carrera. Nunca hice un 21K y este año quería intentarlo. Alguien ha citado que es "dura" pero viendo el perfil, parece que el recorrido es claramente descendente.
Me aconsejais esta para mi primer 21K o creeis que es mejor alguna otra que ya conozcais. Tened en cuenta que necesitare algún tiempo para prepararla así que ya no llego a la de Coruña (que es llana). Muro
Gracias
Esta carreira non é unha media para facer marcas, é para disfrutala, é unha carreira de "sensacions". Ainda que o perfil é descendente, ten algun tramo mais exisente, donde atopas subidas. Eu creo que se a vas a correr sin mirar o crono, esta é unha carreira espectacular.
Justo, esta es una carrera para disfrutarla y pasar un buen rato con los demás corredores. El recorrido es espectacular, y el ambiente es muy festivo!
Igual si es un poquito dura para estrenarse en esto de las medias maratones, pero no creo que sea imposible, y tienes tiempo de prepararte... Yo te animaría a que lo intentaras!! Merece la pena!!

al entrenar escuchas a tu cuerpo, al competir, le dices a tu cuerpo que se calle
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
829 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 22:11
Asunto: Re: II Media Maratón "Os 21 do Camiño" (28-06-2014)

sauca escribió:
xb74 escribió:
orion764 escribió:
Hola.
Estoy pensando en hacer esta carrera. Nunca hice un 21K y este año quería intentarlo. Alguien ha citado que es "dura" pero viendo el perfil, parece que el recorrido es claramente descendente.
Me aconsejais esta para mi primer 21K o creeis que es mejor alguna otra que ya conozcais. Tened en cuenta que necesitare algún tiempo para prepararla así que ya no llego a la de Coruña (que es llana). Muro
Gracias
Esta carreira non é unha media para facer marcas, é para disfrutala, é unha carreira de "sensacions". Ainda que o perfil é descendente, ten algun tramo mais exisente, donde atopas subidas. Eu creo que se a vas a correr sin mirar o crono, esta é unha carreira espectacular.
Justo, esta es una carrera para disfrutarla y pasar un buen rato con los demás corredores. El recorrido es espectacular, y el ambiente es muy festivo!
Igual si es un poquito dura para estrenarse en esto de las medias maratones, pero no creo que sea imposible, y tienes tiempo de prepararte... Yo te animaría a que lo intentaras!! Merece la pena!!

Bueno, pues muchas gracias por los ánimos. La verdad es que yo las carreras las disfruto bastante, generalmente dos minutos por km más que el primero Guiño La edad, los kilos y el asma no me permiten muchas alegrías. Pero ilusión no me falta y siempre acabo las carreras (solo plante en una).
He empezado hace un mes a coger ritmo tras las fiestas. la pena es este tiempo sin sol que no me permite hacer la fotosíntesis y creo que por eso siento tan pesadas las piernas. Espero estar en la salida y también en la llegada Pensando . ya veremos.
carpamos

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/04/08
35 Carreiras
61 Mensaxes
vivo en arteixo
Respostar citando Envío Lun, 10 Feb 2014, 22:50
Asunto: Re: II Media Maratón Os 21 do Camiño- Jim Sports (28/06/2014)

orion764 escribió:
sauca escribió:
xb74 escribió:
orion764 escribió:
Hola.
Estoy pensando en hacer esta carrera. Nunca hice un 21K y este año quería intentarlo. Alguien ha citado que es "dura" pero viendo el perfil, parece que el recorrido es claramente descendente.
Me aconsejais esta para mi primer 21K o creeis que es mejor alguna otra que ya conozcais. Tened en cuenta que necesitare algún tiempo para prepararla así que ya no llego a la de Coruña (que es llana). Muro
Gracias
Esta carreira non é unha media para facer marcas, é para disfrutala, é unha carreira de "sensacions". Ainda que o perfil é descendente, ten algun tramo mais exisente, donde atopas subidas. Eu creo que se a vas a correr sin mirar o crono, esta é unha carreira espectacular.
Justo, esta es una carrera para disfrutarla y pasar un buen rato con los demás corredores. El recorrido es espectacular, y el ambiente es muy festivo!
Igual si es un poquito dura para estrenarse en esto de las medias maratones, pero no creo que sea imposible, y tienes tiempo de prepararte... Yo te animaría a que lo intentaras!! Merece la pena!!

Bueno, pues muchas gracias por los ánimos. La verdad es que yo las carreras las disfruto bastante, generalmente dos minutos por km más que el primero Guiño La edad, los kilos y el asma no me permiten muchas alegrías. Pero ilusión no me falta y siempre acabo las carreras (solo plante en una).
He empezado hace un mes a coger ritmo tras las fiestas. la pena es este tiempo sin sol que no me permite hacer la fotosíntesis y creo que por eso siento tan pesadas las piernas. Espero estar en la salida y también en la llegada Pensando . ya veremos.
Es una carrera muyyyyyyy dura y preciosa. Yo empezaria por una llana, que ya le llega bien.
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Ven, 28 Feb 2014, 10:24
Asunto: Re: II Media Maratón Os 21 do Camiño- Jim Sports (28/06/2014)

xa temos cerrada algunha cousiña para a carreira, o noso obxetivo e mellorar a participación do ano pasado e pulir os erros que, por inexperiencia cometemos, a bolsa do corredor xa vai pillando forma, e xa veredes como seguro que non vai defraudar a ninguen!
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1929 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Ven, 28 Feb 2014, 12:18
Asunto: Re: II Media Maratón Os 21 do Camiño-Jim Sports (28/06/2014)

xb74 escribió:
xa temos cerrada algunha cousiña para a carreira, o noso obxetivo e mellorar a participación do ano pasado e pulir os erros que, por inexperiencia cometemos, a bolsa do corredor xa vai pillando forma, e xa veredes como seguro que non vai defraudar a ninguen!

Si é como a do ano pasado, será todo un luxo, xa que estaba mais que completa. Vaía detallazo tivestedes con nós. Aplauso Aplauso Aplauso

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Feb 2014, 12:58
Asunto: Re: II Media Maratón Os 21 do Camiño- Jim Sports (28/06/20

Para min unha das mellores carreiras que corrín o ano pasado. Imprescindible tanto polo percorrido coma polo trato (Un 11 para a xente da AD Cerne). E ,polo que comentades, este ano parece que máis e mellor. Aplauso Aplauso Aplauso

Alí estaremos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos