Foros ›
XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jevaz

Novo foreiro
Novo foreiro
1/05/11
4 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2014, 19:14
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Pues yo creo que el ambiente de la gente fue muy, muy flojo. Una ciudad como Vigo debería de atraer a mucho mas público que nos ayude a completar la prueba. En calle Principe en meta bien, y puerta de Sol en primera vuelta, pero luego poquísima en calle, incluso gente pasando todo rato por el medio (en la curva de entrada en príncipe se me metieron unos gitanos llenos de trastos delante y casi me caigo por su culpa), y algún coche impaciente también dio el coñazo incorporandose a carril bus.
La carrera genial aunque algo dura. Hasta la próxima!
obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2014, 19:50
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

La carrera en sí, la organización y el ambiente, para mi muy bien. No de 10, pero muy bien.
Lo del parking es un lujo para los que no somos de Vigo.
El recorrido duro pero muy bonito y la gente muy entregada.
A la organización, con sus fallos, que los habría, se le notaba la implicación.
Me cuesta comprender, sin embargo, que no haya tiempos netos. Pero en fin...

Una experiencia más positiva que la del año pasado.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2014, 20:02
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Boa carreira a de hoxe, para min a organización de luxo. Ademáis é un pracer correr polo medio dunha gran cidade.

O percorrido, como xa comentaramos durecho, (eu coñecinno o ano pasado) pero e que ademais é enganoso, xa que os primeiros Kms. son moi rápidos, sendo ese un desgaste moi importante para os derradeiros Kms.

Respecto a miña carreira, pareceume máis dura o ano pasado, tamén fixo moita máis calor.Y eu o ano pasado fixen caseque 2' menos.

Saín reservón a 1ª volta ca intención de non sufrir en demasía, e asi foi, pero na 2ª despois do paso por meta tiven que baixar algo o ritmo e o mesmo me aconteceu na derradeira subida, ou reducía ou petaba.
Ao final en tempo oficial uns segundiños por debaixo de 1h32'.

Esperemos que se consolide, como así parece, e que vaia a máis. Caseque 700 chegados a meta nos que correron individualmente. O que é unha boa cantidade.
Tendo en conta que hoxe había a media de Ferreirua e para a semana estaba a Media de Ferrol, polo que moita xente que tiña pensado correr en Ferrol, xa nin se plantexara correr esta.
Kikemillas

Maratoniano
Maratoniano
15/10/12
18 Carreiras
104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 9:19
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

En mi opinión ha sido una carrera bien organizada. El circuito (era mi primera participación) me pareció bastante duro pero muy bonito. Los voluntarios han estado de 10. Y para mi el único punto negativo es el cronometraje por la ausencia de tiempos netos. De todos modos una carrera para repetir sin duda.
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 10:48
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Ya están los tiempos netos, con lo q se ven cosas interesantes. Avergonzado

@davidgara
karris

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/10/12
16 Carreiras
349 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 11:11
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Boas,

A min gustoume moito a carreira, un gustazo correr por Vigo.
Como puntos a mellorar, se é posible, en futuras edicións:

1. Os coches que a policía deixou pasar no medio do percorrido, ou que directamente non controlaba e deixaba que os conductores decidisen cando pasar ou non.

2. A cronometraxe, horrible. Eu son dos que tiña un tempo erróneo na clasificación (agora correxido, pero non sei mediante qué métodos) e, por outra banda, o neto e absoluto só se diferenzan en 6 seg: un correlega que saiu comigo ten unha diferenza de 15seg... Cronotec utiliza os chips ou un programa seudoaleatorio para medir?¿? Razz

Polo demáis, paseino pipa... menos cando sufría Moi feliz Felicidades a todos!
obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 12:29
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Puedo prometer y prometo que mi tiempo neto esta equivocado. Y por lo visto parece que no soy el unico.

Esta claro que Cronotec esta lejos de otros cronometrajes. Tarde y mal.

Nono
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 14:52
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

obranabe escribió:
Puedo prometer y prometo que mi tiempo neto esta equivocado. Y por lo visto parece que no soy el unico.

Esta claro que Cronotec esta lejos de otros cronometrajes. Tarde y mal.

Nono

Tes toda a razón, para poñelos mal e millor que non os poñan, a nin danme 1 segundo de diferencia entre neto e total, cando polo meu crono son 4/5 segundos.

Algo que me sorprendeu na saida, foi que había moito espacio entros corredores, non había ese apelotonamento (tipo lata sardiñas) por colocarse ben cerca da saida.
Kikemillas

Maratoniano
Maratoniano
15/10/12
18 Carreiras
104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 20:06
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

En mi caso pienso que mi tiempo neto es correcto, pero aún así creo que el cronometrador por los plazos y las correcciones no ha estado a la altura.
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2014, 10:57
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Me ha gustado participar, disfruté la carrera. Creo que ha estado bien organizada en general.
Lo que más me gustó del recorrido fue el final por Príncipe.
Dos cosas, en mi opinión:

- La gente de Vigo, como en casi todo lo que se organiza en esta ciudad que no sea fútbol, poco participativa. Excepto gente animando en puntos concretos, el resto bastante soso. Pero bueno, esto es una reflexión personal simplemente.

- El recorrido: en general bien, pero con lo grande que es Vigo...¿no se podría diseñar un circuito sin repetir pasadas?
Es más...si algo caracteriza a Vigo (y puede ser parte de su encanto) son sus calles en pendiente...¿por qué no incluír una "gran subida" en la media maratón? Por ejemplo toda la Gran Vía desde Urzáiz.
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2014, 11:05
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Me gustaría saber que tiempo hiciste, para después darte una opinión de lo que dices respecto a la "gran subida". Respecto a lo que comentas del público puedes tener razón pero puedes generalizar no solo en Vigo. Este año donde vi que más animaban y se volcaban fue en carballiño y alguna más(vigbay también por ejemplo) el resto... Ni en la Coruña habiendo más participación.

@davidgara

Última edición por Davidgara o Mar, 13 Mai 2014, 11:24; editado 1 vez
obranabe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/10/12
20 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2014, 11:18
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

"Gran Subida". Podria ser muy mediatico, quiza, pero creo que todo lo demas serian desventajas: peores marcas, mayor riesgo de lesion, abandonos, quiza menos participacion de atletas "asustados" por el perfil de la prueba...

Yo he visto ese tipo de subidas en carreras mas cortas, en las que ese tipo de cuestas tan duras acaban siendo parte de su encanto ( por ejemplo, la famosa cuesta del cementerio en la carrera de Campañó, que además hay que pasarla tres veces). No es una mala idea, pero muy arriesgada para un medio maraton.
gertiz

Maratoniano
Maratoniano
15/08/11
0 Carreiras
560 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2014, 15:10
Asunto: Re: XVII Media Maraton de Vigo - 11/Maio/2014

Mellor subimos dende o Berbés ata o Alba e listo!! ;D
Creo que o circuito está ben e así os familiares que nos van a acopañar cando menos poden vernos pasar un par de veces.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos