Foros ›
Autor
Mensaxe
Rustu

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/14
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 11:19
Asunto: Ayuda pulsómetros

Hola chicos, me gustaría comprarme un pulsómetro, que tenga GPS, frecuencia cardíaca, distancia recorrida y ritmos para poder hacer intervalos.

Pero que me diga el ritmo de carrera al momento, no esperar a que finalice el kilómetro para que me diga. Km 1 3:50 min/km...

No se si me explico. Soy nuevo en esto, y me gustaría que me orientarais, al poder ser que sea de la marca "Garmin".
Que no sean muy caros, digamos entre 200 - 300 €.

Qué opinión tenéis de:

- Garmin Forerunner 220 HRM
- Garmin Forerunner 610 HRM
- Garmin Forerunner 910XT HRM

Gracias, y un saludo.
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 11:39
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

¿Pero te refieres al ritmo actual o al ritmo medio del total de la actividad hasta el momento? Porque son cosas distintas y me sumo al interés por lo segundo, que yo estoy pez en estas cosas.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 11:47
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Mira el Garmin 310 xt. Ahora está en 170/180 euros
Rustu

Novo foreiro
Novo foreiro
15/04/14
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 11:53
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Ritmo actual, y me vaya diciendo el ritmo que llevo para saber si voy demasiado fuerte o demasiado lento. Y no esperar a que finalice el kilómetro para que me lo diga...
Mitjail

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/04/12
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 11:53
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Ola. Eu teño o Garmin 620 e antes tiven o 210, e nos dous podes ir vendo o ritmo no momento, ademais de configuralos para que che indiquen o ritmo cada quilómetro. Estes reloxos teñen varias pantallas, algunhas configurables e outras non, nas que podes ver case todo o que che interesa (ritmo actual, temporizador, frecuencia cardíaca, distancia percorrida), ademais de configurar series ou intervalos (por tempo, distancia...). O único que tes que facer e premer no botón do menú para cambiar a pantalla e ver os datos que queiras. Supoño que os tres modelos que indicas fan todo iso (e seguramente moito máis).
runrunrun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/12/13
60 Carreiras
71 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 16:30
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Hola, yo tengo el garmin 220 y supongo que todos son muy parecidos, en este caso el 220 te permite ritmo actual, osea vas viendo si estas corriendo demasiado lento o demasiado rápido en tiempo real, pero tienen muchas opciones más, alertas acústicas si el ritmo es por debajo de un tiempo, o si es por arriba etc, sobre 250 euros con la banda al pecho para las pulsaciones
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Out 2014, 19:08
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Por se che vale, ahi outro tema primo irmán deste donde escribin

sanmikel escribió:
Revisando por ahí, falan ben do polar m400, 200 € con banda.
Na páxina de rainmaker como sempre o penta,:
DCRainmaker m400

Cal elexir ENTRE gARMIN 220 E pOLAR M400DCrAINMAKER

Di o Polar básicamente, salvo que xa teñas banda compatible, ou quieras avisos por vibración, para resumir.

Se houbese saído no seu momento, igual houbese comprado o polar m400.
Agora calquera garmin dos que dixeches é bo, eu teño o 620 que vai de maravilla. Pero para gustos cores, non creo que te equivoques, porque nun cacharo de máis de 200€ de garmin vai ir ben seguro para o que queres.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 11:08
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Si quieres calidad precio con el Tomtom runner no tienes problemas y el chip gps es lo mejor del mercado comparable al del V800 y a relojes de más de 400€. Si entrenas por zonas frondosas o recogidas ni te lo pienses, con decirte que el mío coge señal dentro de casa a metro y medio de la entrada... El Polar M400 hoy día también es una opción muy a pensar , recién salido tiene unas características impresionantes y muy buen precio. Otra cosa,...no te gastes el dinero en coger los modelos con HC bluetooth...por ser de la marca , tanto garmin como polar como Tomtom te van a clavar más de 40€ por la cinta cardio cuando tienes la del Decathlon por la mitad...geonature creo que se llama...va de cine.
..Y por último , y esto ya como consejo de deportista...no loquees con lo de los tiempos de ritmo actual,...aunque todos estos llevan unos acelerómetros para contrarrestar el vaivén de la muñeca, y controles de GPS cada vez más frecuentes, aún te vas a encontrar con los dichosos puntos de variabilidad...en dónde yendo igual según el momento que mires irás a 4 a 4 45 o a 3 40....por no hablar del efecto "dependencia", si te obsesionas acabarás adquiriendo hasta ticks por controlar tus tiempos, toda la gente que yo conozco acabaron desechando la opción de control de ritmo actual,..honestamente no tiene sentido , te va a ser mucho mejor por ejemplo marcar intervalos más cortos de control: pues 500 o 250 m. de manera que podrás controlarte hasta cada minuto y es más que suficiente...

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
Asturmoañes

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/11
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Out 2014, 22:11
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

He testado el M400 y puedo decir que calidad precio es lo mejor que ha sacado POLAR en los últimos años .
Si quieres probar V800,M400 antes de comprar polar te lo pone fácil run.polaradventures.es
cardamas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
6 Carreiras
102 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2014, 14:03
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Yo tengo el V800 y va genial....también es el más caro de polar.
Jose72

Maratoniano
Maratoniano
4/06/09
0 Carreiras
199 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2014, 14:46
Asunto: Re: Ayuda pulsómetros

Eu estou interesado no V800. Tiven xa dous garmin 305 e agora teño un polar RC3. Para os que xa tedes o V800 quixera preguntar unhas cousiñas
¿Vese ben a pantalla de noite? ¿A luz é boa? ¿Que tal funciona o de que encenda a luz tan só acercando o reloxo ó transmisor?
¿A vibración é boa? Nótase ben?
As pantallas xa sei que son totalmente configurables, pero non sei si se ve o ritmo medio do lap actual. E algo que non ten o RC3 e que si necesito
Estou entre o V800 e o garmin 620, a ver si me decido





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos