Foros ›
10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 17:06
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Pois eu vou falar en favor dos organizadores xa que o retraso de 11´(que non 20´Lestrove) debeuse a ausencia de voluntarios nun par de cruces e mentras non se solucionou non deixaron dar a saída e aínda que o desexable sería que non tivese pasado ao final conseguiuse que o tráfico estivera perfectamente cortado durante todo o percorrido e iso vai na nosa seguridade

As veces os detalles poisitivos non os vemos ou non os lembramos.

En canto ó detalle eu agradezo mais este (que non tiña ningún) que camisetas cas que podo montar unha feira e regalalas xa que nin as uso.

Do resto, o percorrido e bonito e divertido e a min saenme 9700m que fixen nun tempo de 48´20 que da un ritmo medio de 4´58" aínda que o globo que levei puña 5´. Fun por riba do ritmo no km 4 que era o de subida e logo recuperei o ritmo de novo e recoñezo que soltei un pouco as pernas na baixada do final pero é que xa me abandonaran os que viñan ó meu lado Sorriso

Encántame ver por fin unha carreira popular no meu pobo e agardo que continue e vaian mellorando pouco a pouco esas cousas que non gustan.

Parabéns a Javifd84 por botarse enriba a dirección da carreira e grazas polo teu esforzo e tempo.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 17:15
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Mincha, a min tamén gustoume o detalle, xa que non tiña. A carreira gustoume pero non foi o meu mellor dia. A falta de entrenos esta semán por mor de viaxes, unido a un leve catarro fixeron icluso plantexarme a retirada pois tiven que parar por un ataque repentino de tos. O final, ni tan mal porque puiden rematar en 43'. Eso si había un par de costas de manda carallo!
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 17:26
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Marcosf escribió:
Mincha, a min tamén gustoume o detalle, xa que non tiña. A carreira gustoume pero non foi o meu mellor dia. A falta de entrenos esta semán por mor de viaxes, unido a un leve catarro fixeron icluso plantexarme a retirada pois tiven que parar por un ataque repentino de tos. O final, ni tan mal porque puiden rematar en 43'. Eso si había un par de costas de manda carallo!

O que ten coñecer o percorrido. A min non se me fixeron duras pero é que baixaba bastante o ritmo nelas.

Ánimo que o catarro pasa e o ritmo volve. Eu aínda estou no proceso de recuperación dun que me tumbou bastante.
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 17:37
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

La carrera muy bonita, el tiempo nos respeto, lo de la salida. .. bueno, se puede mejorar pero tampoco es el fin del mundo , y lo del regalo con el dorsal lo decis de verdad o irónicamente? ? Porque a mi no me dieron nada. En definitiva muy contento y repetiría encantado.
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 17:37
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Pues a mi me dieron unos broches de esos que sirven para poner el dorsal en la camiseta en vez de los imperdibles...

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL
vizor

Maratoniano
Maratoniano
5/01/14
0 Carreiras
359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 17:59
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

mosquera9599 escribió:
Pues a mi me dieron unos broches de esos que sirven para poner el dorsal en la camiseta en vez de los imperdibles...
Pues a mi ni me los ofreciero, ppero bueno, que se le va a hacer. ..
Cibran

Novo foreiro
Novo foreiro
12/02/15
2 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 18:33
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Enton mais que compresible o retraso Mincha , a seguridade e o primeiro , estaba seguro que habia un motivo xustificado pero huese sido un detalle agardar un pouquiño en chamar os participantes a linea de salida e deisalos quentar .
Espero que non mal interpretedes as criticas e que non prevaleza un erro por encima de moitos acertos , pois repito a min encantoume e sa conto os dias pa o ano repetir
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 19:10
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Pues yo estoy contento con el resultado general de la carrera, aunque pequé como en otras ocasiones de salir a un ritmo mayor del que puedo aguantar y pasar mal el tercio medio de la carrera, recuperé en el final y acabe con el mejor ritmo por km de lo que va de 2015, Así que en lo personal contento.
El circuito me gustó, aunque no es de los completamente planos, ahora ya conozco las dos subidas y espero mejorar en próximas ediciones.

En cuanto a la organización de la prueba ya sabemos que es una primera edición y hay imprevistos, pero lo de la espera en la linea de salida, aunque fuese por nuestra seguridad, bastaría con avisar de que se retrsaba 15' y hubiésemos seguido calentando, en lugar de estar esperando y enfriándonos.
Otros pequeños detalles a mejorar:
- La llegada a meta, al menos cuando yo lo hice, sobre 54', estaba colapsada de corredores, acompañantes, niños, publico, curiosos, etc.. una pelotera. No sería dificil acordonar un pasillo para los llegados
- La devolución de chips: solo había una pequeña caja de cartón, con un cartelito, en el suelo detrás de una señal o papelera (no recuerdo bien) que con la pelotera de gente tardé un buen rato en verla.

Por lo demás, cruces cortados al tráfico, km señalizados, y público en muchas partes del recorrido, muy bien.

Ah, a lo del regalo no le doy importancia, es más creí que no daban nada. Pero ahora que lo han comentado, creo que dentro de la bolsa del dorsal había esas grapitas para sujetar el dorsal, complicadas de usar la verdad

Es mi opinión. Saludos
Y hasta la próxima edición
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 19:35
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Estou con vos nesas críticas de fallos de novatos e tamén en que se nos houberan deixado seguir con quecemento non nos tería molestado a ninguén.

O de pechar a zona de meta e tamén controlar mellor a última carreira dos rapazes que non sabían por onde ir.
Javifd84

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 20:09
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Bueno en primeiro lugar gracias, gracias xq ver a inscricion no movil e unha cousa e ver a tanta xente correndo e outra e mais cando onde corren e no teu pobo e nunha carreira q ti organizas e q levas soñando tanto tempo.
Tamén comentarvos que nos fallou muita xente q contabamos con ela para estar nos cruces e tivemos q tirar dos nosos amigos e familia q nos viñan ver para cubrir os puntos e por eso retrasamos, nn quixemos dar a saída sin seguridade e x eso o da saída PERDON. O do regalo había para todos o portadorsal pero igual cos nervios de ultima hora a alguén nn llo demos PERDÓN.
Tivemos algún outro problema cos premios femininos etc. Pero en general estamos contentos q vos gustase.GRACIAS GRACIAS
Javifd84

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 20:16
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Alguén utilizou as duchas? Contade x aquí que tal estiveron q nn sabemos como foi ese tema.
Organizar un evento destes non e facil, contentar a todos tampouco pero mellorar e aprender dos erros e o q nos vale para seguir ofrecendo en Salvaterra unha proba da q a xente marche contenta. Un placer facer cousas e q a xente te alague.
Nuns días empezaremos a prepararnos a a Vig-Bay e disfrutar deste deporte q tantas satisfacióbs nos dá.
LuisMan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/05/07
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 20:17
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Hola. Felicitar en primer lugar a los organizadores por crear esta nueva prueba en la comarca; aunque vivo en Ourense, paso los fines de semana en Salceda( mi localidad natal), y siempre apetece tener una carrera más donde poder disfrutar de este deporte. Espero sigáis organizando la misma muchos años más , allí estaré. También quisiera comentar ( de modo escrupulosamente constructivo) algunos detalles a mejorar. No incidiré en el retraso sufrido en la salida, no entiendo la moda de incrementar el coste de la inscripción desde 15 días antes de la fecha de una carrera... de 10 km(sin haber ni gasto ni el trabajo que supone la camiseta conmemorativa), respecto al recorrido, expresar que me gustó, se me ha hecho eterno el tramo final dentro del parque pero sí me parece peligroso tanto el bordillo al pasar al carril bici( he visto a dos corredores delante de mí que tropezaron en él) y peor la zanja en la salida del mismo, la cual tuve que sortear. A pesar de estos detalles reitero en animaros a repetir.
Javifd84

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/10/14
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 20:22
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

Lo del bordillo fue xq tuvimos q cambiar el recorrido al principio xq resbalaba mucho el principio del paseo. Al improvisar no pudimos mejorar ese punto. El tema del precio es algo que simpre tenemos esa discusión pero si nosotros 1 semana o 15 dias antes supieramos los inscritos nos saldria todo mas barato, pero bueno es un punto q siempre sale a mejorar.
OsViCer

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/14
0 Carreiras
78 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 20:40
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

En xeral ben.
O tema da saída con retraso, se é por seguridade, mellor esperar un pouco.
E o do regaliño, eu nin o vin. A mín deronme o dorsal en papel sin bolsilla nin nada; e non fun dos último en chegar.
Repitirase para o ano, se chegamos con saude.
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 15 Feb 2015, 20:43
Asunto: Re: 10K Parque A Canuda - Salvaterra de Miño (15/02/15)

El tema de las duchas, en mi opinión, cuando yo fui, había bastante gente, pero se podía estar... Lo que no estuvo tan bien fueron los míseros chorros de agua que salían por las duchas. El agua estaba bien de temperatura, pero lo de los chorros era simplemente de coña... Pero no hubo nada que no se arreglara con unas risas y esperar por la que echase el chorro más potente, jejeje.

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos