Foros ›
Carrera de menores - Vigo +11
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 10:13
Asunto: Re: Carrera de menores - Vigo +11

Marcos, no justifico los errores de la organización, pero lo que no me gusta es que foreros que no participan habitualmente entren aquí abriendo temas con títulos sensacionalistas - "Escándalo absoluto", "La organización se forra a nuestra costa" o similares - que no reflejan el conjunto de la prueba y EXIJAN a todos, pero ellos no hagan nada Parar

Por desgracia he visto de todo en la entrega de premios de carreras escolares... y por de "todo" me refiero a actitudes muy poco deportivas por parte de los progenitores... peleas incluídas Triste Y eso te lo puede confirmar cualquier organizador.

Como he repetido hasta la saciedad los últimos años, quien crea que organizar una carrera (o montar un foro) da dinero está muy equivocado y, sin tan fácil es, no entiendo como no hay docenas de carreras gratuítas por toda Galicia donde no haya errores.

Romane, gracias por tus palabras. En los últimos años parece que tienen más ganas de escribir los que rajan de todo y no aportan mucho, que aquellos que hacen críticas constructivas y aportan de forma positiva, pero entre todos podemos cambiar la tendencia Moi feliz
anamar

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 10:24
Asunto: Re: Carrera de menores - Vigo +11

O domingo presenciei a entrega de trofeos, e gustaríame dar a miña opinión co máximo respeto a todos. O regulamento establece que se entregaría trofeo ao primeiro clasificado de cada categoría na carreira absoluta, e aos tres primeiros clasificados das categorías menores. Non se fixo así: entregouse trofeo aos tres primeiros de cada categoría dende junior ata veteranos D. Como é lóxico, logo non chegaron os trofeos para os nenos.
Grave me parece que o responsable da entrega de trofeos non coñeza o regulamento, pero máis grave aínda a maneira en que se reaccionou cando se deron conta de que non chegaban os trofeos. En vez de seguir chamando aos rapaces ao podium, explicar o sucedido, e dicir que se lles faría chegar os trofeos, intentaron rematar a toda prisa, chamando só ao primeiro clasificado feminino e masculino para entregarlles unha medalla. Fixeron unha chapuza.
Respecto dos que cuestionan os valores que estamos transmitindo aos nosos fillos, paréceme que está totalmente fora de lugar. Creo que a cuestión é que o regulamento hay que cumplilo, e se te equivocas, tes que disculparte e tratar de rematar da millor maneira posible. O domingo o espectáculo foi lamentable.
Por outra banda, a que neno ou adulto non lle gusta subir ao podium?
O problema é que chove sobre mollado. Na miña opinión a federación de Vigo se equivoca con demasiada frecuencia.
Por certo, as miñas fillas corren coa mesma ilusión todas as carreiras, e ningunha delas ten opción de subir ao podium, e pola miña banda, teño bastante experiencia na organización de carreiras, co clube ao que pertencimos as miñas fillas e eu ata a tempada pasada.
Insisto, o meu máximo respeto a todos. Un saúdo
larryvigo

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/13
0 Carreiras
49 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 11:37
Asunto: Re: Carrera de menores - Vigo +11

No lei todo el hilo, pero voy a decir una cosa.
Yo vi a mas de un adulto con dos botellas de power y con manzanas como si estuvieran haciendo la compra.... "listillos" siempre los hay
Salutte
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 14:10
Asunto: Re: Carrera de menores - Vigo +11

Ok admin. Comprendido tu punto de vista. Para mi tema zanjado en este hilo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos