Foros ›
V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ddiego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/12
0 Carreiras
96 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2014, 21:42
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

Noraboa á organización por esta proba. Un circuito moi rápido, aunque na zona de terra un pouco perigoso pola falta de luz. Noraboa tamén a Fernando pola victoria.

Saúdos
Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 22 Dec 2014, 22:08
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

Buenas, felicitar a los que hicieron posible esta milla y animarlos a que sigan con ella adelante en los próximos años. Por otra parte, creo que no estaría mal hacerla de día o iluminar la zona de tierra, la cual era muy peligrosa.
Saludos.
millaordes

Novo foreiro
Novo foreiro
11/11/14
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Dec 2014, 22:55
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

[quote="mac-ray"]unha dúbida, non iba a ser unha homenaxe a Iván Raña ?

Digo porque eu non o vin, e non escoitei nada pola megafonía.

A carreira moi ben, sobre todo increíble a proba absoluta, disputadísima e cunhas marcas tremendas para ser o circuíto que era, aínda que lle faltaban metros.


Iso, de que faltan metros e discutible.
Luci

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/04/14
91 Carreiras
242 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Dec 2014, 23:11
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

Fue mi primera milla y la experiencia fue bastante regular. No me gustan mucho los recorridos que constan de dos vueltas y mucho menos de tres. Como dicen algunos compañeros lo que sí creo que se debería corregir es la iluminación en el tramo de tierra.
Sin queja de la organización y de agradecer todo su esfuerzo y dedicación.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2014, 19:26
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

Boas, pois eu xa levo ido a unhas cantas millas e por certo algunhas nunha estrada cortada ao tráfico e dando voltas ao aredor dun obxecto (cono) no medio. Igual eso vos parece mellor...a min non. Con respecto ao sitio de terra, pois claro que estaría mellor con iluminación, pero iso costa unha pasta porque o ideal serían unhas farolas ben postiñas¡¡¡¡ O do vallado tamén ten razón o que o comentou, pero o certo é que me daba a impresión de que houbera o que houbera, a xente ía a estorbar de igual xeito (ou parecido). Por outro lado, teño que remarcar que os/as atletas, temos que ser conscientes de que somos os primeiros en dar exemplo, e xustamente, nas carreiras dos mais pequenos, o percorrido víase invadido polos atletas que estaban quencendo, e eran atletas adultos. Todos podemos facer e facilitar as cousas ás persoas que con todo o cariño do mundo fan unha proba deportiva sen cobrar, para o desfrute en xeral dos atletas e dos veciños e amigos, viandantes e visitantes.... Grazas a Ángeles que sempre pón todo pola súa parte, aos voluntarios e voluntarias que estiveron axudando sen recibir nada a cambio, ás casas colaboradoras que sempre dan moitos agasallos para os atletas e grazas ao concello porque tamén puxo o seu grao de area para fomentar este deporte minoritario pero moi secundado polos de Ordes especialmente. Por algo será....
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2014, 19:29
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

Deberíamos "sacarlle mais punta" ás carreiras que se pagan, porque un servizo pagado, debería ser perfectamente feito. A non ser que a intención sexa "acabar" co gratuito...
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2014, 19:40
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

Miote, penso que as críticas que aquí se verteron non foron desproporcionadas en ningún momento, e máis, parecenme respetuosas e dan a súa opinión que me parece máis que respetable e nestes casos acertada, eu sempre digo que hai que apoiar as carreiras gratuítas, e incluso teño dito por aquí mesmo que varias das mellores as que asistín este ano foron gratuítas, no caso desta milla é algo para valorar e celebrar por suposto, trofeos, agasallos, duchas, equipo de megafonía etc..

Pero si se ven cousas que quizáis se podan mellorar sen encarecer.. ¿por que non ? A min persoalmente non me parece que a zona oscura sea un perigo, pero si entendo que para certas persoas ou xente de máis idade poida supoñer un risco, estou seguro de que o concello pode poñer sen moito esforzo un par de focos nesa zona, e claro que case sempre a xente que se cruza diante dos atletas son outros atletas de outras carreiras ou familiares que deberían de estar atentos, pero sabemos que non é así, polo tanto intentemos solucionalo para evitar un problema grave que realmente si pode meter en apretos a toda esta xente que nomeas e que fan un traballo excepcional e desinteresado, sobre todo cando é relamente fácil de solucionar. Pois unha cinta para acotar todo o percorrido custa 5€.

Non nos podemos escudar na gratuidade para pasar por alto certas cousas mellorables, xa sabemos que este ano houbo carreiras de pago na que se meteron coches polo medio, pero ese non debe ser o exemplo a seguir evidentemente.

un saúdo e que para o ano poidamos volver a disfrutar desta proba gracias a axuda de tanta xente como vos, e se pode ser gratuíta mellor que mellor !
AVILESINA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/03/07
0 Carreiras
41 Mensaxes
Avilés-(Asturias)
Respostar citando Envío Sáb, 03 Xan 2015, 11:46
Asunto: Re: V Milla Urbana Concello de Ordes (21/12/14)

Yo pasaba el fin de semana en Galicia y me decidi a correr la milla de Ordes,estuvo todo fenomenal exceptuando los horarios de las carreras que los cambiaron sin previo aviso ,y de tener que correr a la hora que ponian en el reglamento que aqui os dejo.
10 Veterano A,B,C,D,E,F Femenino 6:45 1609,4m
A la hora que se corrio, una hora despues no me parece nornal,esta bien que se quieran hacer mas carreras para mas vistosidad pero yo a mi entender hay que respetar los horarios puestos en el reglamento,espèro con esto que no os vuelva a pasar porque siempre se cometen errores sin querer,pero yo que era de afuera acabe un poco tarde mas de lo que habia pensado,por lo demas como dije de principio muy bien............ un saludo para todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos