Foros ›
I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nissanjose

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/14
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Mar 2015, 12:03
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Levo vivindo en Santiago moitos anos pero son nativo dun pobo pequeno de Ourense, os meus findes son para buscar rutas imposibles e camiños o mais complexos posibles, como dicen "a cabra tira o monte", jeje.

Nunca participei nunha proba organizada por xente de atletismo, simplemente porque non me gusta o asfalto nen as distancias curtas, necesito kms. e pisar o mais posible en terreno salvaje. Pero o ano pasado fun a I Carreira de Montaña de Teo, fai unhas semanas fun a Lestedo y vou probar este trail. O Pedroso é un dos poucos sitios onde os que vivimos en Santiago podemos pisar monte de verdad.

Son o organizador dun maratón de montaña en Ourense, sei que é complicado organizar calquera tipo de proba, sempre hai criticas pero o importante e a iniciativa. Hay diferencia entre o mundo do atletismo e o da montaña pero eso non ten que ser unha barreira para que de vez en cando se xunten ambos mundos e disfruten unhos no terrenos dos outros

Vai sair todo ben, eso seguro, animo os organizadores e a todos os participantes
santidj

Novo foreiro
Novo foreiro
23/02/15
6 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Mar 2015, 12:37
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Hola boas. Son novato nesto dos trails .estou mais acostumbrado o asfalto pero este finde parece interesante o trail de compostela pero teño unha dubida..para este trail podenme valer as zapatillas de asfalto?. Gracias
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Mar 2015, 18:53
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

hola de novo,¿donde se poden ver a lista de inscritos,gracias.
pichichi

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/01/11
240 Carreiras
335 Mensaxes
O Pino
Respostar citando Envío Mér, 11 Mar 2015, 19:23
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

se miras no regulamento no mesmo sitio no que te inscribes. en carreirasgalegas.com pinchas en calendario, no icono da proba é xa che aparece unha pestaña en verde onde pon inscritos. se pinchas ves os que tamos apuntados

eu non son un erudito desto da informática ou internet como o queiras ver, pero mirando o regulamento da proba con 5´minutos xa te enteras da maior parte das cousas

non mo tomes a mal !!! saudos e ali nos vemos o domingo !!
Superfresh

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/11/12
5 Carreiras
94 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 11 Mar 2015, 22:42
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

santidj escribió:
Hola boas. Son novato nesto dos trails .estou mais acostumbrado o asfalto pero este finde parece interesante o trail de compostela pero teño unha dubida..para este trail podenme valer as zapatillas de asfalto?. Gracias

Podes participar con zapatillas de asfalto o unico que te pode pasar e que derrapes un pouco pero vas a modo e listo
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 12 Mar 2015, 16:06
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

nissanjose escribió:
Levo vivindo en Santiago moitos anos pero son nativo dun pobo pequeno de Ourense, os meus findes son para buscar rutas imposibles e camiños o mais complexos posibles, como dicen "a cabra tira o monte", jeje.

Nunca participei nunha proba organizada por xente de atletismo, simplemente porque non me gusta o asfalto nen as distancias curtas, necesito kms. e pisar o mais posible en terreno salvaje. Pero o ano pasado fun a I Carreira de Montaña de Teo, fai unhas semanas fun a Lestedo y vou probar este trail. O Pedroso é un dos poucos sitios onde os que vivimos en Santiago podemos pisar monte de verdad.

Son o organizador dun maratón de montaña en Ourense, sei que é complicado organizar calquera tipo de proba, sempre hai criticas pero o importante e a iniciativa. Hay diferencia entre o mundo do atletismo e o da montaña pero eso non ten que ser unha barreira para que de vez en cando se xunten ambos mundos e disfruten unhos no terrenos dos outros

Vai sair todo ben, eso seguro, animo os organizadores e a todos os participantes


Xente coas tuas ideas que a que se precisa no deporte, será un pracer contar coa tua presencia e incluso escoitar algún consello ou recomendación. vémonos o domingo Guiño
nissanjose

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/14
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Mar 2015, 13:34
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

No hay ningún track del recorrido?
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 13 Mar 2015, 15:24
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

No evento de facebook tes fotos do Track !
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Mar 2015, 19:16
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

mac-ray escribió:
No evento de facebook tes fotos do Track !

sí aunque ponían que iban a facilitar el track, y yo no lo ví.

Me sumo a la petición del compañero, en caso de que exista, sino no pasa nada.


Un saludo.
Mark

Maratoniano
Maratoniano
6/05/11
50 Carreiras
98 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 14 Mar 2015, 21:37
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Hola Gente os mando el track del trail de mañana por si alguien lo quiere llevar en un GPS
Mark

Maratoniano
Maratoniano
6/05/11
50 Carreiras
98 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 14 Mar 2015, 21:40
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

No me deja, Probamos en formato zip



trail-compostela.zip
Descrición: Track de Comportela
Nome do arquivo: trail-compostela.zip
Descargado: 158 veces
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 14 Mar 2015, 22:51
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Recordad que los participantes inscritos en la prueba popular mediante CarreirasGalegas, tendréis bolsa del corredor al retirar el dorsal, con bote de mel de galicia, mochila bandolera retro, bebida isotónica Shark, bebida de manzana Maloserá, barrita energética y un brick de yogur líquido.

Al terminar la carrera bolsa con avituallamiento final con agua, isotónica, plátano y otra barrita.

Tres avituallamientos, uno cada 5 km aprox, en el segundo habrá frutos secos además del agua que habrá en todos.


Ya no queda nada, suerte y precaución en las zonas complicadas !

Durante o al terminar la entrega de premios según horarios, tendreis pinchos para reponer fuerzas antes de partir hacia vuestros destinos.
Amarelle83

Maratoniano
Maratoniano
5/11/14
38 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Mar 2015, 15:02
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

Hubo " problemillas " con la bolsa del corredor no?? A mi me dijeron que me pertenecía para que había q esperar q gente q la cogio q lo le pertenecía q actuarán con buena fe y las devolvieran, pero al terminar la carrera ni me acorde de preguntar Pensando
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 15 Mar 2015, 15:39
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

el problema que hubo con la bolsa del corredor es que los atletas federados anotados al campeonato gallego y quue la inscripcion era gratuita no tenian derecho a ella y se la dieron,entonces faltaron unas pocas para los populares que si tenian derecho a ella,en todo momento dijeron por megafonia que los que la quisieran y quedaron sin ella que la solicitasen a la organizacion y se les enviaria a su domicilio,por lo que me consta alguna gente la solicito y otras personas no la quisieron.
tripeco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/12/14
1 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Mar 2015, 17:35
Asunto: Re: I Trail en Compostela (15 marzo) Campionato galego

correro escribió:
el problema que hubo con la bolsa del corredor es que los atletas federados anotados al campeonato gallego y quue la inscripcion era gratuita no tenian derecho a ella y se la dieron,entonces faltaron unas pocas para los populares que si tenian derecho a ella,en todo momento dijeron por megafonia que los que la quisieran y quedaron sin ella que la solicitasen a la organizacion y se les enviaria a su domicilio,por lo que me consta alguna gente la solicito y otras personas no la quisieron.

Exacto aparte de eso, el único problema que ví es que algún corredor saltó del km 7.xx al 9, dado que estaba en un sendero enfrente, el control de la federación debería haber estado dónde estaba la ambulancia de la cruz roja.

Aparte de esto y un poco la demora en la entrega de premios (debido a las numerosas categorías de los federados) chapeau por la organización.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos