Foros ›
Autor
Mensaxe
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 19:51
Asunto: Tramposos nas carreiras populares

Ola,
E a primeira vez que escribo neste foro, pero a ocasión mereceo.
Levo participando en carreiras populares máis de 30 anos, tamén colaborando e organizando de maneira totalmente altruista nalgunha delas (Santa Cruz, Oleiros; Poio;...). Sei perfectamente o difícil que é organizar unha carreira, pero...
Cóntovos o que me pasou nesta carreira:
Copio e pego o correo que lle enviei a emesport e a contestación que recibin:

Ola, boas tardes!
Acabades de informarme sobre a posición que ocupo na clasificación tanto xeral como na miña categoría pero, lamentablemente teño que informarvos de que non estou totalmente dacordo.
Resulta que revisando a clasificación detecto que a primeira clasificada na categoría veterana B é Alicia, dorsal 418, posición 221. Segundo me comentan dende o público infórmanme de que realmente quedei primeira na categoría veterana B, xa que nos coñecemos entre todas nós; ante a miña extrañeza non me chaman por megafonía para recoller o premio; indignada decido revisar as fotos que se publicaron hoxe na páxina de correrengalicia.org e observo que se confirman os meus temores. Non atopo por ningures a ninguha Alicia diante miña e, ademáis, observo que o dorsal 418 é portado por un varón co nome de "OSCAR" (corredor con camiseta azul de tiras) e móvil no antebrazo dereito.

Hola Inma, siento tú malestar. El dorsal 418 pertenece a Alicia, así aparece en la hoja de inscripción y así está asignada. Nosotros no podemos detectar si ese dorsal luego en la carrera lo lleva un hombre o una mujer.
Verás que en la clasificación aparece en el puesto 221 y con ese nombre.
Personalmente siento en el alma este tema, ya no es la primera vez que nos pasa esto de que un hombre corre con el dorsal de una chica, pero ahora no podemos hacer nada.
Lo siento.

Estou moi decepcionada coa profesionalización que están tomando as carreiras (busqueda de moita cantidade de corredores e pouca atención ao corredor).
Que opinión vos merece a resposta que me da emesport?
Gustaríame que alguén da organización se dirixira a min. Creo que o merezco.
Por certo, quedei 7 absoluta e 1ª Veterana B e me quedo sen premio e sen solución.

- - -
Actualización 28/01: el dorsal 418 ha sido descalificado por la organización de la prueba una vez comprobado que el participante no era una mujer.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 19:59
Asunto: Re: IV Correndo por Vigo,máisqueauga. 25-1-2015

Me acabo de quedar alucinado con la contestación que te han dado, Inma. A quien le dieron entonces tu premio?
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 19:59
Asunto: Re: IV Correndo por Vigo,máisqueauga. 25-1-2015

la verdad que es una putada y que los merecerían una sanción de algún tipo, ya fuese no dejarles participar en otras pruebas o algo así. Quien te debía dar solución debería ser el organizador comprobando lo que tu dices y dándote a ti el premio. Pero bueno... Ánimo!!! Y espero que esos dos tramposos no duerman tranquilos

@davidgara
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 20:18
Asunto: Re: IV Correndo por Vigo,máisqueauga. 25-1-2015

Chicos e a terceira vez que me pasa.
Carreira de Cross Boborás, fai catro anos, quedo primeira absoluta e na chegada me cantan primeira muller. Van dar os premios e son segunda, sube unha chica que sabia perfectamente que non chegara no primer posto. Non dixen nada porque non teño probas nese momento. Ao día seguinte aparecen nas fotos un chico levando o chip e dorsal da chica. Se poñen en contacto conmigo a organización porque detectaron a trampa. Non me envian o trofeo porque a chica non o quere devolver, pero publican o resultado correxido e me dan o primer posto.
Carreira Campañó 2014 quedo cuarta, Cal é a miña sorpresa que aos dous días publican a trampa que fixeron duas persoas (chico levava dous chips un o del e no outro pé o da chica). A chica sube ó podium.
E volvo a ser a afectada, Inma quedaches terceira. A organización da carreira ofreceme un trofeo e championchip descalifica a estas persoas.
E agora por terceira vez... pasame isto en Vigo.
Queixome porque creo que as carreiras populares están perdendo a dignidade, solo miran tér moitos participantes e olvidanse que hai que mimar aos deportistas.
Non son moi competitiva, gústame correr pero non me gusta que me fagan trampas.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 20:34
Asunto: Re: IV Correndo por Vigo,máisqueauga. 25-1-2015

A los que pillen haciendo trampa no deberían dejarles participar en futuras ediciones. No entiendo ni nunca entederé que se gana engañando a los demás y a uno mismo. Enfadado
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 20:42
Asunto: Re: IV Correndo por Vigo,máisqueauga. 25-1-2015

Estoy sorprendido por todo lo que nos cuentas Inmaferrenho. Aún así es muy atrevido por los que haccen trampas, en las carreras se hacen fotos y se graban videos, y todos nos conocemos... sólo de pensar que me pillasen, a mi se me caería la cara de vergüenza.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 20:57
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

Inma, antes de nada benvida ao foro. Debido a gravidade e a importancia do comentado dividimos o tema para separalo da carreira en si.

Estou editando a foto de Alicia/Oscar para que vexades ata que punto poden chegar algúns "deportistas". O dorsal está manipulado pegando o nome de "OSCAR" nun folio por encima do orixinal.

Nunca entenderei estas actitudes de autoengano... Muro


Última edición por Admin o Mar, 27 Xan 2015, 21:11; editado 1 vez
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:03
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

Adxunto na mensaxe a foto do teórico "OSCAR" que corre co dorsal 418 (na clasificación oficial Alicia). Ampliada e axustando os niveis apreciase que se trata dun papel pegado sobre o dorsal orixinal.



calvario-418.jpg
Descrición: Dorsal manipulado.
Nome do arquivo: calvario-418.jpg
Descargado: 7195 veces
Tortux

Maratoniano
Maratoniano
30/09/14
0 Carreiras
256 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:07
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

Me estoy quedando alucinado!!! Madre mía, pero es que hay que ser tonto, muy tonto...con las fotos, los vídeos...la gente...es que me parece estúpido a más no poder...una cosa es correr con el dorsal de otro que no ha podido participar, y disfrutar la carrera como uno más...y otra cosa es trampear, ir a por el podium....me parece del género tonto. Llevo muy poco corriendo y hasta la fecha tan sólo he participado en cinco carreras, y esto era lo último que podía imaginarme, sobretodo en carreras populares...
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
313 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:08
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

Increíble... Yo no dejaría que participasen en más carreras. Ahora bien, de no ser así, allá ellos y su conciencia. Ánimo Inma...
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:11
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

Vaia dous fenómenos si señor...caeríame a cara de vergoña cada vez q fose a una carreira
Maistrote_diego

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/11/13
114 Carreiras
143 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:15
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

Me viene a la cabeza una canción... «plumas y alquitrán para el tahúr»
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:17
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

graciñas Admin.
Solo espero que alguén da organización tome cartas no asunto.
Se fago esto público non é para dañar a organización da carreira de Vigo, nada mais lonxe da miña intención. O deporte é saúde, o deporte é superación, o deporte é competividade, o deporte é solidaridade, o deporte e compañerismo... O Deporte non é para Tramposos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:19
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

¿Pero la tal Alicia recogió el trofeo??????? Porque igual simplemente ese Óscar no tenía dorsal y corrió con el de ella, que está mal, pero no con intención de quitarle el premio a nadie. Digo yo si fue eso, porque no quiero creer que haya subido alguien que no corrió a recoger un trofeo.

Ánimo, Inma, yo te vi y ya me extrañó que no hubieses ganado porque ibas como una bala.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
carlosdpache

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/12
8 Carreiras
92 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mar, 27 Xan 2015, 21:19
Asunto: Re: Tramposos no Correndo por Vigo

Increible lo que te ha pasado, animo y toca madera para que no te pase la cuarta. Enhorabuena por tus buenos puestos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos