Foros ›
Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 8:58
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

En estos casos los cronometradores poco pueden hacer, sólo ponerlo en conocimiento de la organización o los jueces que controlaban la prueba para que procedan a la descalificación del infractor.

Me gustaría pensar que fue un cambio de chip por no poder acudir (la chica) a la carrera, pero leyendo la respuesta del cronometrador - donde indica que el dorsal sigue perteneciendo a una mujer - y la manipulación del dorsal me da que no fue el caso.

Por último, no se publica la foto de cuerpo entero porque no se trata de "lapidar" a una persona en concreto, como estamos leyendo hay más casos similares con premios de por medio. Pero es importante denunciarlo y hacerles ver a los tramposos que no tienen sitio en las carreras populares.
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 9:36
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Que alguén poña un enlace a foto esa para ver quen é.Eu non dou con ela.
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 9:41
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Qué vergonza...
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 9:41
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Gustariame deixar claro certas cousas que estades a comentar con toda educación e sen ánimo de molestas a ninguén, por favor.
Primeiro graciñas as persoas que se identifican conmigo e ademais, que contan que lles pasou algo similir, porque esa ela a miña intención.
É a terceira vez que me ocurre e nunca o publiquei nin o fixen ver en ningún foro porque dabame vergonza axea que pasaran estas cousas.
Cando entrei neste foro, estaba enfadada pola contestación que recibin: "de que non se podía facer nada" por iso peguei exactamente as conversacións coa empresa de cronometraxe, para que se vira que a miña intención non era acusar antes de que revisaran a situación.
Eu non quero lapidar a ninguén, de feito, dende o minuto ún tiña a foto de esa persoa có dorsal e non a fixen pública, foi a admin deste foro, que agradezcollo moito, quen puso a foto do dorsal, e que tivo a cautela de non enseñar o rostro.
Pode ser que ésta persoa non tivera a intención de engañar, pode ser....
pero non debería volver a ocurrir.
Aínda non se puso ninguén da organización en contacto conmigo. Seguiremos esperando.
Graciñas a todos por escoitarme.
Moita enerxia.
martin_lsp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
23/12/13
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 9:43
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Non lles vale coas fotos ós da organización?? Isto é unha vergoña. E máis vergoñento é que atletas POPULARES fagan este tipo de cousas. Non hai nin diñeiro en xogo, non hai nin prestixio en xogo, non hai nada en xogo. O único co que xogan esas persoas é coa súa dignidade, que queda baixo cero en este tipo de circunstancias.
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 9:54
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

O trofeo é o de menos, aínda que sí me hubera gustado subir o podio o mesmo día da carreira porque é unha satisfacción para o que compite.
Pero sí que quero que modifiquen a clasificación e que me dén o posto que me corresponde. Porque cando cheguei a casa tiña un correo onde me daban a enoraboa polo 8 posto xeral e 2º na miña categoria.
E o meu posto foi séptima Xeral e 1ª na miña categoría. Que rectifiquen.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 9:56
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inma, a cambio de una cervecita me ofrezco a llevar tu dorsal en la próxima...(broma)

De verdad que yo entiendo cada vez menos a la gente...en cuanto nuestro bellísimo deporte se masifica y populariza, comienzan a manifestarse los defectos y sombras de la sociedad en que vivimos. Afortunadamente son una minoría, pero joder, da rabia que también enmierden algo que en esencia es salud, pureza, lucha y deportividad... es el colmo del colmo.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
adrivigl

Maratoniano
Maratoniano
24/07/13
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:11
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Para mi la solución estaría en que hubiese una base de datos con nombre, apellidos y dni con los tramposos y luego el COMPROMISO de organizadores, championchip, emesport, etc. de que si alguien que se quiera apuntar y está en esta lista....no dejar que se apunten durante un determinado tiempo, un mes por ejemplo. Sería como una lista de sancionados. Lo ideal sería que fuese algo único y no de cada empresa cronometradora...igual si estuviese hecha por los jueces...

Pero esto solo sería posible si los organizadores están dispuestos a dejar de ganar 50? 100€? en inscripciones.
Pero tal vez las carreras que no dejasen participar a tramposos ganarían en prestigio.
Al final esta gente correría igual sin dorsal pero al menos no fastidiarían a los que solo corren por disfrutar.

Otra posible solución a este problema concreto de las chicas...sería que se juntase a todas las chicas a medida que van llegando para ver que realmente son las que van llegando. Al menos las 10 o 20 primeras. Al menos te aseguras que lo que le ha pasado a Inma no se vuelva a repetir.
Inmaferrenho

Novo foreiro
Novo foreiro
27/01/15
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:13
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

RECIBIN CONTESTACIÓN DA ORGANIZACIÓN
Descalifican ao dorsal 418.
Envianme o trofeo.
Modifican a miña posición e se disculpan por todo o sucedido.

Graciñas a todos por escoitarme.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:27
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Me alegro Inma, se fai xustiza.
So me queda unha dúbida: ti estivestes na entrega de premios? Esa persoa subiu o podio?
Parece ser que non hai fotos, e que tampouco ninguén estivo na entrega, ou non se fixou.
É moi distinto se foi recoller o premio ou non foi. (Pode indicar unha trampa en toda regla, ou simplemente correr con un dorsal de alguén que non pode ir).
Sería para que este tema quedase totalmente claro.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:31
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Y encima evitas la foto con el alcalde. Aplauso

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:37
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Moi ben dito .... Moi feliz
Evita igual.... pois non aparecen por ningún lado.....!!!!
DoctorSlump escribió:
Y encima evitas la foto con el alcalde. Aplauso

veterano

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/01/12
0 Carreiras
187 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:38
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Perdón por la broma. Quiero poner algo de humor .
quizás no se trata de trampas, quizás se trata de mujeres atrapadas en un cuerpo de hombre en espera de la operación que les de su verdadera identidad.
y mientras tanto pues parecen trampas.
Hay que entenderlos
largoaliento

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/09/10
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:43
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Noraboa Inma,

alégrame que se faga xustiza, polo menos en parte.

Un saúdo.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 28 Xan 2015, 10:57
Asunto: Re: Tramposos nas carreiras populares

Inmaferrenho escribió:
RECIBIN CONTESTACIÓN DA ORGANIZACIÓN
Descalifican ao dorsal 418.
Envianme o trofeo.
Modifican a miña posición e se disculpan por todo o sucedido.

Graciñas a todos por escoitarme.

Que menos Inma, me alegro de que se solucionara el tema.
Me quedo sin palabras por lo sucedido... ya me había llegado con lo del peluquero... Muro Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos