Foros ›
La bicicleta ¿perjudica o beneficia?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 21:47
Asunto: La bicicleta ¿perjudica o beneficia?

Hola colegas, como bien sabeis algunos de vosotros, la bici me tira mucho. La dejé de lado hace años cuando dejé de competir en aficionados pero desde hace un par de años la volví cojer pero de una forma mucho más relajada, salgo un dia a la semana y el domingo con la peña de aquí de Ourense. Bueno mi duda es: me perjudica andar en la bici para progresar en la carrera a pie? que conste que corro a pie porque aún hoy me sigue tirando el gusanillo de la competición pero para ganarme a mi mismo.
Un saludo.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 03 Mai 2008, 22:33
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

Desde mi modesta opinion de la forma que lo haces no tienes problema. Es mas el día de la bici trabajas musculos que te benefician y descancas del impacto que sufren al correr todos los días.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 5:58
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

Eu penso o mesmo; no meu caso como carezo de ligamentos cruzados no xeonllo esquerdo preciso ter os cuadriceps fortes así que ainda me beneficia mais.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 7:28
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

Si tu DISFRUTAS combinando bicicleta y carrera a pié pues estupendo e incluso si nadas todavía mejor. La cuestión es DISFRUTAR haciendo deporte y/u otras actividades sanas.
Creo que tanto física como psicológicamente es muy bueno y saludable combinar deportes y no sólo ceñirse a una única actividad deportiva.

Friends forever
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 7:53
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

Etuxia, ya en otras ocasiones he comentado sobre los beneficios de la bici y el runner: La respuesta es un NO rotundo, la bici es complementaria al correr, trabajas musculos antagonistas,ademas de potenciar la musculatura (cuadriceps ) y como comentan los otros correlegas no tienen el problema del impacto directo. Asi q a rodar se ha dicho.
A ver si quedamos un dia, que yo tambien vivo en Ourense.

"CORRER ES VIVIR"
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 14:32
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

Pregúntalle a Gomez Noya ou a Iván Raña e xa terás a mellor das respostas..., a mín encántaríame poder coller algo a bici pero como as hernias mas provocou ela, de momento terei que agardar tempos mellores, que se lle vai facer.

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Mai 2008, 17:59
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

A verdade que a bici soamente a collo para pasear, e decir, fago pola semana un dia de 40 ou 50 km e o domingo algo mais porque saio cos cicloturistas, pero nunca máis de 80 ou 90 km.
Cando empecei a correr en septiembre propuxenme ver o que daba millorado nun ano, e espero que esto da bici beneficieme para progresar.
Un saudo a todos.

PD: Herniado debemos ser da mesma quinta aproximadamente, seguramente temos coincidido nalgunha carreira en Juveniles e Aficionados.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 05 Mai 2008, 6:36
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

Pois si etuxia, mal se nos tivo que dar pra non andar sufrindo xuntos polas estradas galegas. Eu son da quinta do 79 e sempre corrín no clube ciclista vigués, primeiro pescanova e logo citroen-cortizo, aquelo si que era duro... Muerto

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
670 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 05 Mai 2008, 7:47
Asunto: Re: PERJUDICA O BENEFICIA

eu coñezo xente de bicicleta que agora combina este deporte co running e non vexas como van nas carreiras !!,
hai pouco merquei unha bici de carretera, e tamen estou combinando os dous deportes asi saio da rutina de correr todos os dias e me divirto bastante mais Bailar un saudo!!
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 05 Mai 2008, 10:51
Asunto: Re: La bicicleta ¿perjudica o beneficia?

herniado,entón coñecémonos seguro.

Eu son da quinta do 81 (Troncoso, Salgueiro, Bastos, Paleo, Méndez...) pero non corrín no potente CC Vigués. Fíxeno no "carismático" CC Teis, pero só en xuvenís.

Por certo,no meu palmarés figura o dudoso título de ser derradeiro clasificado do campionato galego de contrarreloxo en 1999.
A bici a collerei a partir de agora,desde a marcha cicloturista da volta a españa a metín no trastero e xa non a saquei.

Agora sí,correndo as cousas pintan mellor que coa bici...

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Mai 2008, 21:16
Asunto: Re: La bicicleta ¿perjudica o beneficia?

Etuxia,eu non teño base empírica para facer unha afirmación categórica en sentido afirmativo (que pulcro non? Muro Muro ).......pero o caso e que mira o caso de xente de Ourense que anda en bici como lle da "as patas" : Elpidio , Ramos , Evencio , etc....e xente de fora tamén , coma Marcial de Porriño

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos