Foros ›
Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mc6620002000

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 11:02
Asunto: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Hola,
simplemente estas lineas para que los usuarios de estos foros hagan algo de presion para la mejora del alumbrado de Castrelos y los paseos.
Es una pena que no estén mejor dotados, ahora que llega el invierno sabemos todos que la luz que tiene el parque no es la idónea y creo que se podría mejorar. No es tan costoso.
Sobre los paseos, aun peor, la luz ni existe. Es una pena que no tengan alumbrado porque considero que tanto para pasear como para correr son idóneos. Solo tenemos que ver cuanta gente los utiliza ahora. Y seguro que con luz también¡¡¡
Os adjunto un archivo que sale en el Runners de este Mes.
leerlo y os daréis cuenta porque de esta protesta.
Personalmente antes de publicarla aquí en el foro. ya le he echo llegar mis comentarios y archivo al ayuntamiento de Vigo.
saludos y a correr¡¡¡



el paseo de los atletas.jpg
Descrición:
Nome do arquivo: el paseo de los atletas.jpg
Descargado: 6146 veces
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 12:24
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Dende aqui o meu apoio a calqueira iniciativa deste tipo para o parque de Castrelos e o paseo do Lagares.........eu son un usuario moi moi moi esporádico de ambos pero hai que pensar que en menos dun mes cambiamos a hora e a partir das 7 da tarde os paseos imposibles e o parque malamente. mc6620002000 ti cres que enviando cartas ou similares ó Concello de Vigo se conseguirá algo?? Se é asi conta con que eu o farei seguro. A lástima é que despois vendrán os energúmenos e as luces durarán o que durarán sobre todo no paseo.....que lástima que esa mínima porción da sociedade nos foda tanto ó resto.....Saúdos

Se eu puiden, ti tamén...
mc6620002000

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 13:29
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Tartarugo escribió:
Dende aqui o meu apoio a calqueira iniciativa deste tipo para o parque de Castrelos e o paseo do Lagares.........eu son un usuario moi moi moi esporádico de ambos pero hai que pensar que en menos dun mes cambiamos a hora e a partir das 7 da tarde os paseos imposibles e o parque malamente. mc6620002000 ti cres que enviando cartas ou similares ó Concello de Vigo se conseguirá algo?? Se é asi conta con que eu o farei seguro. A lástima é que despois vendrán os energúmenos e as luces durarán o que durarán sobre todo no paseo.....que lástima que esa mínima porción da sociedade nos foda tanto ó resto.....Saúdos

hola,
sobre los bandalos no tenemos nada que hacer, es un problema de civismo. Pero me imagino que si esos paseos tienen afluencia les retraerá un poco de cometer esas acciones.
Y por lo que comentas, creo que nunca esta de mas que el ayuntamiento en este caso conozca las demandas de los ciudadanos olvidándonos de partidismos y demás. Cada cosa que se haga se tiene que hacer pensando en los Ciudadanos no en el Partido. Desde aquí anino a todos los que quieran mandar e.amils sobre este tema. Os pongo el enlace para seguir con esta iniciativa:
cdixital.vigo.org/expe...p?lang=gal

saludos y gracias.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 15:14
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

hola,hola, yo ya puse mis quejas de luces y tambien de donde hacer pis a partir de las 8 ,haber si conseguimos algo un saludito
mortodefame

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/70
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 15:35
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lag

Y unas duchas con taquillas en castrelos tampoco estarían de más para los días de lluvia que no son pocos a lo largo del año.

saludos correlegas.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 16:27
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Pois ala, eu xa solicitei tamén máis alumbrado pra castrelos e o lagares, a fin de contas, eses dous lugares (xunto co ximnasio de Lence) son a base do meu adestramento diario, e ademáis eu pola noite non é que vexa moi ben, de feito creo que este inverno pola tarde-noite vou ter que adestrar con gafas, así que razón de máis para exixir unha mínimas condicións de luz no noso paque.
Moi boa a túa iniciativa mc6620002000 :=D> :=D> :=D>

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2008, 20:57
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lag

Buff. Eu o outro día pola parte de arriba do anfiteatro (xa non volvo subir...) case esmorro. Din un leñazo... Iso si, levantei máis rápido do que caín, mirei cara a esquerda, mirei cara a dereita ... ninguén. Menos mal. Xa non me doía...
E para os que nunca sabemos o ritmo que levamos, algún tipo de marca km a km non nos viña nada mal. ¿Ou xa existen e vou tan rápido que non as vexo?
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 7:55
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Pois eu de Castrelos ainda non me queixo moito... o peor foi un día que quixen correr de noite polo Castro e tiven que desistir porque só funcionaban dúas farolas en todo o paseo da parte superior, así que igual que cheguei din media volta e funme a Castrelos no coche.

Outra zona, onde entreno habitualmente, que non está de todo mal alumeada é a do Areal, o que pasa é que se fai moi aburrido dar voltas e voltas a un percorrido tan pequeno. Así que tiro por Beiramar e me xogo o tipo por unha beirarrúa (por chamala de algunha maneira) de 50 cms (cando chega a ese ancho) entre una rúa pola que pasan camións e coches a 70 Kms/h e a valla metálica do porto.

Igual alguén lee isto e se dan por enterados de que o famoso proxecto Abrir Vigo al Mar era unha broma pesada. ¿Qué hai do famoso paseo marítimo? ¿Vai depender do famos Auditorio e as súas paralizadas obras?
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 9:07
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Coincido con Banderas.
Eu vou por Castrelos e o Castro as veces e sempre antes do mencer (agás verán) e no primeiro non hai problema no circuito, o resto non sei, mais é o Castro o que está pouco ou nada iluminado, menos mal que a pista de bicis, que uso para series de 200 e 400 si está ben.
De todos xeitos será cousa de tirarlle das orellas a Isaura Abelairas, non?.
mortodefame

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/70
0 Carreiras
86 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 12:24
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lag

Teñenlle que chegar o chan.
O castro e unha máquina de reventar as pernas. Eu deixei de ir a correr por ali por mor das malas pisadas que das o ir as escuras.
Agora disfruto de castrelos pero iso fai que teña que coller o coche para os entrenos.
Cun castro ben iluminado eu deixaría de ir a correr a castrelos obligado para ir so cando me apeteza disfrutar do parque e da xente.
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 15:59
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Me apunto a mandar e.ameils, por castrlelos e por o castro que e donde mais entreno boa idea
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 07 Out 2008, 21:07
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Bueno,vou aportar unha idea e haber se pode sair adiante,os martes en Localia Vigo as iso das 21:25 mais ou menos,hai un programa que se chama Plato aberto no cal durante 20 min ou asi recollen queixas de desperfectos nas ruas,as cales as recolle un policia local encargado nesas lides.
Eu mandei un mail fai 4 meses polo mal estado da miña rua e fixernome caso e viñeron vela,ppr agora segue = pero xa se vera
O mail e platoabierto1 @ localiavigo.com creo que e asi,ou pode que lle sobre o 1,seria cousa de probar.
Estaria ben que alguen redactara unha carta,e mandala para demostrar que hai xente interesada niso,e firmar uns cantos para que fagan mais caso
Espero que vos guste a idea e haxa alguen con dotes de escritor para redactar.
Suxerencia:A zona do porto pesqueiro,onde se realizou a carreira fantasma de Vig-viver ,non esta mal pra correr,non ai moito coche e esta iluminada
mc6620002000

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 9:06
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

safardatxo escribió:
Bueno,vou aportar unha idea e haber se pode sair adiante,os martes en Localia Vigo as iso das 21:25 mais ou menos,hai un programa que se chama Plato aberto no cal durante 20 min ou asi recollen queixas de desperfectos nas ruas,as cales as recolle un policia local encargado nesas lides.
Eu mandei un mail fai 4 meses polo mal estado da miña rua e fixernome caso e viñeron vela,ppr agora segue = pero xa se vera
O mail e platoabierto1 @ localiavigo.com creo que e asi,ou pode que lle sobre o 1,seria cousa de probar.
Estaria ben que alguen redactara unha carta,e mandala para demostrar que hai xente interesada niso,e firmar uns cantos para que fagan mais caso
Espero que vos guste a idea e haxa alguen con dotes de escritor para redactar.
Suxerencia:A zona do porto pesqueiro,onde se realizou a carreira fantasma de Vig-viver ,non esta mal pra correr,non ai moito coche e esta iluminada

Por mi parte ya he mandado un mail al programa.
esperemos que haya un pelin de suerte.
De todas formas no seria mala idea hacer un escrito para recoger firmas y llevarlas o dárselas en mano al concejal de deportes, aprovechando que también utiliza Castrelos.
saludos....
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 10:28
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Si, boa idea, e os dias en que está a xente que participa en "Corre con vigo", luns, mercores e venres desdes ás 19 horas, non é?
mc6620002000

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
103 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 08 Out 2008, 14:08
Asunto: Re: Alumbrado en el Parque de Castrelos y sus paseos del lagares

Franki escribió:
Si, boa idea, e os dias en que está a xente que participa en "Corre con vigo", luns, mercores e venres desdes ás 19 horas, non é?

hola,
ahí me pillas, no se si son esos días en concreto. El lunes seguro...hoy bajare a Castrelos a la 19h y preguntare...
saludos...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos