Foros ›
Autor
Mensaxe
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 20:46
Asunto: San Silvestre Viguesa Solidaria 2008

Boas, Compañeir@s
Un ano máis, e xa van 4, celebramos o 31 de Decembro, no parque de Castrelos, en Vigo, a San Silvestre Solidaria.
A maioria de vos, xa sabe de que vai.

Deixo-vos o cartel de este ano.
Unha aperta.
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 21:42
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Noraboa polo 4º ano. Para mellorar a proba propóñovos o seguinte; dúas carreiras. Explícome; debido o éxito da proba hoxe xa é imposible saír a correla a un ritmo forte xa que corres o risco de tropezóns, caídas , etc etc. A miña idea é facer unha anterior "profesional" para os que ese día queran facer un entreno rápido. Por exemplo, 40 min antes de comezar que corran 5 voltas a xente que a vaia facer en menos de 30 min, e a continuación a pachanga de todolos anos. Os asiduos seguro que faríamolas dúas. Animádevos a facela así, por suposto sin premio algún, Graciñas e sorte.
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 22:46
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Graciñas po-la idea, proporeillo ós compañeiros, pero vai ser dificil este ano, xa que estamos moi enriba da data.
Vou ver si desta son capaz de meter o cartel......xúrobos que fago o que pon eiqui
éme imposible de metelo..Alguén me pode sar unha dirección de correo electrónico pra pasarllo é metelo????
Cheetos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/09/08
0 Carreiras
697 Mensaxes
Rías Baixas
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 22:50
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Se necesitades algo de axuda para ese día en Castrelos ou para os días previos pedide sen medo. Para o do cartel non son eu un Bill Gates, non...
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 22:56
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Graciñas, toda a axuda é boa, asi que non tes máis que aparecer por alí, e comentalo

<po-lo tema do cartel....... eu doulle a examinar, e vou ó directorio do meu PC onde o teño gardado, doulle abrir, e tómamo.
Logo doulle a adxuntar, e ....... a tomar po-lo ...........NON VAI
Alguen me pode decir que os.............. pasa???
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 23:22
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

toijodio escribió:

Alguen me pode decir que os.............. pasa???

Tienes un mensaje privado.
Fila11

Novo foreiro
Novo foreiro
8/12/08
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2008, 23:29
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

42195 escribió:
Noraboa polo 4º ano. Para mellorar a proba propóñovos o seguinte; dúas carreiras. Explícome; debido o éxito da proba hoxe xa é imposible saír a correla a un ritmo forte xa que corres o risco de tropezóns, caídas , etc etc. A miña idea é facer unha anterior "profesional" para os que ese día queran facer un entreno rápido. Por exemplo, 40 min antes de comezar que corran 5 voltas a xente que a vaia facer en menos de 30 min, e a continuación a pachanga de todolos anos. Os asiduos seguro que faríamolas dúas. Animádevos a facela así, por suposto sin premio algún, Graciñas e sorte.

Non estou de acordo en absoluto. Saiamos a correr sen pensar en tempos por unha vez ó ano!
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 8:49
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Fila11 escribió:
42195 escribió:
Noraboa polo 4º ano. Para mellorar a proba propóñovos o seguinte; dúas carreiras. Explícome; debido o éxito da proba hoxe xa é imposible saír a correla a un ritmo forte xa que corres o risco de tropezóns, caídas , etc etc. A miña idea é facer unha anterior "profesional" para os que ese día queran facer un entreno rápido. Por exemplo, 40 min antes de comezar que corran 5 voltas a xente que a vaia facer en menos de 30 min, e a continuación a pachanga de todolos anos. Os asiduos seguro que faríamolas dúas. Animádevos a facela así, por suposto sin premio algún, Graciñas e sorte.

Non estou de acordo en absoluto. Saiamos a correr sen pensar en tempos por unha vez ó ano!
Opino lo mismo que Fila11


Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 9:28
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Alli estaremos, si es posible toda la familia; lo de hacer dos carreras, podria estar bien, mas que nada por seguridad de los mas pequeños.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 9:39
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

hola,
estou dacordo con Aguita, xa non é ir por facer tempo porque creo que non son as datas apropiadas, comes tarde e esa noite farra non te vas a cansar Mr. Green . Mais que nada e por a seguridade dos nenos que van un monton e se divirten e xa sabemos que Castrelos non é unha autopista de ancha nin de longa, incluso van abos e pais con sillas de bebes.
e sempre hai algun que pensa que é a San Silvestre madrileña pidindo paso por donde non hai.
si este ano non é posible habria que tomar nota para sucesivos porque penso que seria incluso mais vistosa.

sds
El_nuevo_Flash

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/10/08
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 12:53
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Ola! no comparto la idea de organizar dos carreras mas que nada porque es una carrera solidaria no de competicion pero tambien es cierto que hay gente que se lo toma bastante a pecho y no tiene en cuenta al resto de la gente que va a disfrutar de la carrera y a reservarse para la fiesta de la noche, como tiene que ser jajaja, sin competir ni usar el crono por una vez pero bueno hay de todo esperemos que todo se lleve bien y que sea una carrera para recordar de buen royo y de buenas vistas ya que en las carreras resulta casi imposible jajaja.
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 21:20
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

De parte de toijodio os dejo aquí el cartel !!!

Muy bonito, a que si ??



toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 09 Dec 2008, 22:26
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Graciñas MapleLeafs da parte do Clube organizador.
Tamén llo mandei ó administrador, que espero o poña no calendario, anque ti foches mais rápido
Bueno, xa sabedes que eiqui non hai perdedores, pero si gañadores, neste ano é o Comedor dos pobres Hemanas del Silencio (Rúa Cervantes de Vigo), pra eles seran todo-los alimentos recaudados a modo de "inscripción"
Logo a carreira (cada quén ó seu aire), despois o sorteo de múltiples agasallos doados por moitas das entidades colaboradoras que vedes no cartel, e pra rematar o Chiculate con Roscón (e cervexas tamén)
Si alguén quere máis información, só ten que deci-lo.
Saúdos
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 0:26
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Bo apunte o de "Non competitiva" no cartel hehe, o ano pasado houbo caídas, pisotóns...coincido que sería fermoso que Castrelos tivera unha carreira pero quizáis non é a data máis adecuada, organizar 2 carreiras na mesma tarde ademáis de ser caótico quitaría a "esencia" da proba.

Vémonos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Cativo

Novo foreiro
Novo foreiro
20/06/08
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Dec 2008, 2:08
Asunto: Re: SAN SILVESTRE VIGUESA SOLIDARIA 2008

Penso eu que ao millor nos vindeiros anos podería sairse de Castrelos, quero dicir por exemplo dar unha volta en Castrelos e despois ir ata citroen, apraza de Americaou que sei eu e rematar con otra volta en castrelos Pregunta Pregunta
So e unha simple opinion Sorriso Sorriso mais que nada pola cantidade de xente que se xunta e para facer mais vistosa a carreira
Razz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos