Foros ›
Autor
Mensaxe
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Lun, 09 Nov 2009, 23:30
Asunto: dolor en parte interna de tibia

hola :
Hasta ahora solia correr uns 40 km a semana en catro dias, pero por motivos extradeportivos (a mulller jjejej) paseime o ximnasio ,
fago algo de exercicio aerobico,eliptica ,bibcicleta,e sobre todo corro na cinta(uns 30 minutos).
Pero fai unha semana q sinto unha dor na parte interna da tibia,nunca antes me pasara algo similar . Lein polo foro algun post e achacabanllo a un calzado inadecuado(eu uso as mismas zapatillas q usaba antes ,mizuno),a un sobre esforzo ( antes corria mais tempo).
pensades q pode ser debido a cinta ? Q me recomendades ir a un fisio ou a algun medico deportivo ?
un saudo e gracias de anteman
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 0:00
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

Tiven un problema similar. Tratábase de una periostitis que me tivo fora de xogo bastantes meses. Si a dor aumenta, recomendoche ir o traumatólogo. Trata de facer un estudio da pisada...
En fín ten cuidado e trata de buscar asesoramento médico deportivo.

SAÚDOS

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
l0l0

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/11/09
70 Carreiras
355 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 14:27
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

tamen pode ser da cinta por que a periostitis podese dar lugar cando cambiamos de entrenar de un lugatr blando a un lugar mais duro... normalmente os que facemos cross cando pasamos a pista sufrimos bastante eses problemas... pero bueno.. e unha dor coa qe se pode entrenar por qe calentando un pouco pasa.. procura botarlle frio e crema...
e soe pasar soa... non sei polo menos a min...
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Mar, 10 Nov 2009, 23:42
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

ok gracias polas vosas respostas ,probarei a deixar a cinta de lado pa ver si remite a dor
xa contarei como evoluciono
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 1:38
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

¿Has pensado que posiblemente la raiz del problema esta en tu pisada? ¿crees que con descansado dejará de dolerte suficiente?.

Posiblemente no has descargado bien la zona, no has estirado correctamente, has abusado de la cinta, que las zapatillas esten ya cascadas, mal pisar....

Yo lo solucioné con más de 3 meses de descanso, electroestimulación y plantillas. Ahora llevo 6 meses como nuevo. Pero antes he aplicado la siguiente técnica:

1. Descanso de 10 días, para reducir la inflamación usé bolsas de hielo comprado en farmacia (15 minutos dos veces al día). NO usé ni inflamatorios ni pomada (lo primero para no viciar el hígado y no acostumbrarme a ellos).

2. Una vez que la zona estaba restablecida, inicié el estudio de mi pisada por que el dolor venía condicionado a un apoyo de mi pie al correr. Las plantillas las usé y las uso para la vida diaria, y lo cierto es que me descargan mucho las piernas.

3. Hago dos veces por semana (corro 5 días) sesiones de técnica de carrera (pisar de puntillas con las rodillas rectas y levantando la cadera, de talón, de lado y todo el pie) acabando con un progresivo de unos 40-50 metros (3 veces el juego de 4 formas de pisadas). Esto me ha dado más fortaleza en el tobillo y ha dado más resistencia al trabajo mis tibiales.

4. No dejo de hacer el masaje de descarga cada vez que estiro (lo cierto es que lo hago en casa y bien cómodo) puedes ver las siguientes imágenes de estirar el tibial anterior:

www.runners.es/rcs/les...nitis2.jpg
www.runners.es/rcs/les...nitis3.jpg
www.runners.es/rcs/les...nitis4.jpg
www.runners.es/rcs/les...nitis6.jpg

y en la ducha los contrastes de agua fria y agua caliente.

5. Existe unos ejercicios para fortalecer la zona, y creo que sería bueno que mirases esta dirección, si el administrador me da su permiso, copio y pego el enlace:

www.elatleta.com/foro/...hichpage=2
(busca el comentarios de Garabitas).

En caso de lesiones, solo tener paciencia y buena cara, que la recuperación es lo que tiene.

Saludos y deja la cinta
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 21:00
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

antedodo gracias pola tua axuda.
1º descarto as zapatillas pois sempre o uso a misma marca e o modelo coas mismas caracteristicas e nunca me deron problemas.
2º vou descansar 10 dias a ver como evoluciona a lesion
3º creo q o q me esta fastidiando e correr na cinta pero de todos modos voume pensar o tema de facer un estudio de pisada ,(ainda q sobre este tema no foro hai comentarios para todos os gustos) ademais fai dous anos sufrin un accidente de moto e aplastoume o pe (polo cal estiven 4 meses de baixa ) e o mellor teño alguna secuela q me esta afectando e me repercute nesta lesion.
xa irei contando como evoluciono
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Sáb, 14 Nov 2009, 19:42
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

tres dias sin correr na cinta e penso q as molestias van a menos pero ainda as sinto ,sobre todo o baixar escaleiras .
pa non perder moito a formo adicome a piscina e un pouco de eliptica(q se asemella a correr pero evitando o golpeo).
a verdade e q me ten un pouco preocupado vou esperar uns 10 dias e a ver como me topo.
un saudo
xto2812

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
31/08/09
0 Carreiras
242 Mensaxes
morrazo
Respostar citando Envío Dom, 22 Nov 2009, 22:39
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

hola outra vez:
deixei a cinta e desapareceron todos os dolores , asi q en definitiva creo q non me vai moi ben correr na cinta ,xa sexa polo tipo de superficie ou pola tecnica de correr nela.
nada mais e gracias pola axuda
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 20:41
Asunto: Re: dolor en parte interna de tibia

Creo que nuestros foreros están en lo cierto y es tema de periostitis tibial. Suele darse por tener una incorrecta pisada, también si las zapatillas están muy desgastadas, si corres por terrenos de asfalto tipo comarcal donde la carretera está abombada y corres por los laterales...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos