Foros ›
Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 14:58
Asunto: Re: XUNTANZA FGA CON ORGANIZADORES DE CARREIRAS POPULARES

speed escribió:
ojala se pongan de acuerdo y pongan orden en las carreras.no puedeser lo de las mm de vigo y ponte y demas.que puedes decirnos de los calendarios? Aplauso

Todo el mundo estuvo de acuerdo en que hay que distribuir uniformemente todas las carreras, que la Federación en estos casos puntuales actuó como intermediario, ya qué, los organizadores les expusieron, en el caso de la media de Pontevedra, que el Concello no disponía de otra fecha, por lo qué nada podían hacer. Recomendó a todas las organizaciones lo de oficializar la carrera, con las ventajas que eso supondría, pero, que , claro, eso no da derecho a reserva de fecha. Es un caso de difícil solución.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 14:59
Asunto: Re: XUNTANZA FGA CON ORGANIZADORES DE CARREIRAS POPULARES

speed escribió:
ojala se pongan de acuerdo y pongan orden en las carreras.no puedeser lo de las mm de vigo y ponte y demas.que puedes decirnos de los calendarios? Aplauso

Todo el mundo estuvo de acuerdo en que hay que distribuir uniformemente todas las carreras, que la Federación en estos casos puntuales actuó como intermediario, ya qué, los organizadores les expusieron, en el caso de la media de Pontevedra, que el Concello no disponía de otra fecha, por lo qué nada podían hacer. Recomendó a todas las organizaciones lo de oficializar la carrera, con las ventajas que eso supondría, pero, que , claro, eso no da derecho a reserva de fecha. Es un caso de difícil solución.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 21:35
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

Home, eu teño para todo:

En primeiro lugar deixo claro que non acudín nin fun invitado nin debía estalo.

Manifestome absolutamente desolado porque se empregue un acto da FGA para publicitar un producto privado mais non se pode falar de "encerrona" porque xa se avisaba na carta da convocatoria e, supoño, que tampouco é ilegal porque, seguramente, está incluido nas claúsulas do contrato entre as Federacions e estes proveedores "eu vendocho barato e ti me fas de correo para que eu lle venda a outros" nen sequera se pode tachar de inmoral...pero ¿u-la libre concorrencia?... ollo os concellos que estes 'contratos menores' son, agora mesmo, o chivo expiatorio das tramas negras da prensa amarela.

O do calendario... vai ser algo difícil de lidiar, pero polo menos non se parte do descoñecemento ou da insensibilidade co tema.

Supoño que si supermorais non concreta mais a proposta do Circuito de Carreiras Populares é porque ainda non está "cociñado" dabondo. Persoalmente todo o que sexa fomenta-la participación me alegra, serán os organizadores de probas os que terán que ver si lles compensan as condicions que sexan inherentes (si as houbese).

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 23:00
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

Facer unha aclaración a mensaxe do foreiro donde se citaba:
"La considero positiva, aunque eché en falta muchos organizadores de carreras populares de Galicia. Por allí estaban los organizadores de la media maratón de Ferreirua, de la carrera de Santiago (el correo), del circuito "correr con nós" de Lugo"

En ningún momento o circuito Corre con Nós estivo representado por ninguén, nin tivo algunha intención de acudir, pode relacionarse algunha persoa que colabora coa organización pero en ningún momento representando nin o Circuito Corre con Nós nin o Concello de Lugo.
O CCNOS é un circuito de carreiras populares ó marxe de federacións e delegacións é popular e aberto a todos sen condicionantes federativos de ningún tipo.
Un saudo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 28 Nov 2009, 23:03
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

Gracias pola aclaración e polo voso esforzo e apertura de miras.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 2:00
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

Bien, con respecto a los asistentes que estuvieron en la reunión, no sé cual era el grado exacto de relación con el Circuito Correr con Nós, lo que si estoy seguro es que si lo estaba representando en la citada reunión. Yo tampoco soy el organizador de una carrera popular, aunque si ligado a la misma como colaborador. No obstante, entiendo la reacción del forero, aclarando este tema y me parece necesario además.. Había más personas que estaban en la reunión sin ser exactamente los organizadores, pero, si ligados de alguna manera al mismo. Claro, que deberían estar todos los organizadores, con lo qué sí se habría podido consensuar medidas positivas para todos.
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 9:32
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

En ningún momento se lle autorizou a esa persoa a representar o CCNOS, polo que só se representaría a si mesmo.
Un saudo
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 20:25
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

O CCNOS é un circuito de carreiras populares ó marxe de federacións e delegacións é popular e aberto a todos sen condicionantes federativos de ningún tipo.

Entendo que vos mosqueedes porque os da Federación Galega usen o voso nome na sua web sabendo que están mentindo. O que choca ese posicionamente voso en contra de todo cando a lei de seguridade vial e o tema dos seguros tédelos que cumprir como todos. É como si o que se falou nesa xuntanza non fose con vós é non debe ser así. Mesmo poderíades pensar en cambiar o voso sistema de cronometraxe se fose mais barato que o estades a contratar agora mesmo.
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
138 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Dom, 29 Nov 2009, 21:42
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

"choca ese posicionamente voso en contra de todo cando a lei de seguridade vial e o tema dos seguros tédelos que cumprir como todos" ?????????????????????????????

En contra de todo??????

-só aclaramos que non é un circuito federado, é popular e aberto sin condicionantes federativos pero cumprindo:
-co atleta
-coa seguridade vial, coas normas de tráfico (supervisados e asesorados pola Policia Local de Lugo que emite un informe previo a cada carreira respecto dos cortes e sinalización necesaria)
-co seguro dos corredor@s (Divina Pastora e a aseguradora oficial do circuito )
-co servizo o atleta
....e con todos os requisitos que merece un circuito de carreiras que leva 10 anos funcionando = máis de 80 carreiras populares organizadas, unha por mes de Novembro a Xuño dende hai 10 anos.
Co apoio e colaboración dunha empresa de cronometraxe nacida en Lugo e con sede en Lugo oa que ata o de agora nunca tivemos algún problema.
Que pode ser máis barata? quizas económicamente poida ser, pero a fiabilidade e a seguridade do servicio ós nosos atletas é moi positiva cara o noso circuito e non temos motivos polos que cambiar.
Quizais algún foreiro teña algún interés especial e persoal en que cambiemos a empresa de cronometraxe, eu lle invito a que participe no noso circuito e logo que me dea a súa opinión sobre si cumprimos ou non co ¡n todo o que require unha boa carreira popular.
E con ista derradeira aclaración queda claro que por suposto que aceptamos todas as suxerencias do mundo pero non que nos dicten o noso proceder sin pretender ser nin mellores nin peores só distintos pero sempre dentro da ley como coidamos facer.
Fin
Un saudo a tod@d.
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 10:19
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

Aquí os dejo el enlace de la página oficial de la Federación Gallega de Atletismo donde hace un resumen de lo que aconteció en la misma, y la presencia de los organizadores y personal ligado a la organización de carreras populares, entre las cuales figuró personal representando a "Correr con nos" de Lugo. En un principio, hasta llegué a pensar que me podía haber equivocado ayer al enumerarlos.

Este es el enlace: www.atletismogalego.org/


Última edición por supermorais o Lun, 30 Nov 2009, 11:57; editado 1 vez
juanca

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/06/08
0 Carreiras
66 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 11:18
Asunto: Re: Xuntanza FGA con organizadores de Carreiras Populares

CCNOS penso que non entidiche a miña mensaxe. Sodes un exemplo a seguir e xa me gostaría que Vigo ou a Deputación de Pontevedra fixera algo como o que facedes.
O que non entendo é ese rexeitamento tan radical a ter relacións coa Federación. Pero tanto me ten.
E o do cromonetraxe é normal se a empresa é do voso concello.
Polo tanto miñas disculpas se seme interpretou mal.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos