Foros ›
Autor
Mensaxe
Jasn

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/09
0 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Mar 2010, 23:22
Asunto: carreira tui 13/03/10

sabeis en que zona exacta se celebra la carrera? es que no aparece en el calendario

un saludo y gracias!!
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 0:02
Asunto: Re: carreira tui 13/03/10

Jasn escribió:
sabeis en que zona exacta se celebra la carrera? es que no aparece en el calendario

Sale del centro de Tui, en el paseo de la Corredera o Corredoira.

www.atletismotui.es/andaina_g.htm
joeray

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/12/09
29 Carreiras
99 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 12:23
Asunto: Re: carreira tui 13/03/10

Ali estaremos hoxe fai un bo tempo cojonudo pa correr un rato.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 15:24
Asunto: Re: carreira tui 13/03/10

eu tamen penso ir quedame cerca e teño unha oportunidade de facer un radaxe rapido en compaña (boa,mala)? xa veremos. un saudo Satisfecho
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 17:51
Asunto: Re: carreira tui 13/03/10

Siento no poder ir hoy a Tui a correr esa carrera benéfica, pero tengo la pierna tocada y me duele un poco la cara interna del muslo por encima de la rodilla. No sabía tampoco si estaba inscrito pues tardaron bastante en actualizar la página y hoy que me vi en la lista me dió mucha pena no poder asistir, además siendo una de esas carreras por la tarde que me traen buenos recuerdos como en Mós el año pasado. Suerte a todos los runners que os acerqueis
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 21:36
Asunto: Re: carreira tui 13/03/10

Corridas em Tui?... esqueçam mal organizadas muito tempo para levantar de dorsais... aprendam com as corridas organizadas em Portugal... peço desculpa mas é a minha opinião...

Um abraço

Pedro Gonçalves

PS: livra-se a intenção solidária da mesma
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 13 Mar 2010, 22:46
Asunto: Re: carreira tui 13/03/10

igor escribió:
Corridas em Tui?... esqueçam mal organizadas muito tempo para levantar de dorsais... aprendam com as corridas organizadas em Portugal... peço desculpa mas é a minha opinião...

Um abraço

Pedro Gonçalves

PS: livra-se a intenção solidária da mesma

Canta razón tes Igor. Foi unha pena non saber a tua opinión antes da carreira. Non te disculpes é a auténtica realidade.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 21:10
Asunto: Re: carreira tui 13/03/10

A minha opinião sobre as corridas organizadas em Tui, pelo clube de atletismo local, foi elaborada após, mais uma observação, da total desorganização que reina nas corridas organizadas pelo mesmo. Tenho muitos anos de atletismo e penso que sistematicamente tenho observado um autêntico desgoverno na organização das corridas. Desde o levantamento dos dorsais, passando pelos abastecimentos, até mesmo à entrega dos prémios... o caso ontem não se aplicava... o clube atletismo de Tui não consegue organizar decentemente uma corrida... estou farto... ontem desloquei-me a Tui para observar... e mais uma vez constatei a total desorganização que reina... francamente estou farto...
Ontem fui a Tui e vim mesmo muito aborrecido com o que vi... valeu apenas a intenção solidária da mesma...

Andei, junto dos meus companheiros a publicitar a corrida, pela sua causa e pura e simplesmente recebi de todos a má organização.

Um abraço

Pedro Gonçalves (Igor)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos