Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 18:53
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Un que se acaba de anotar, e xa somos máis de 100, obxetivo: superar os participantes do ano anterior.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 19:34
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Silbar Silbar Non esta nada mal?...................
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 20:42
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Si todo vai ben eu tamén serei da partida,saudos.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 04 Mai 2010, 20:57
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Eu xa estou anotado... Por moitos motivos é unha das carreiras que máis gana teño de correr no ano.
Vemonos na Serra.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 14:57
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

-Ola.
Eu este ano non poido participar,ben que me jo....,teño que pasar polo quirófano uns dias antes,pero tentarei ir a animar e botar unha man se é necesario e poido,de todas formas,ai varios compañeiros do C.A.B. que seguro que sí iran e todavía non se anotaron,polo que contade con algún mais.
saudos
sherif

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/05/06
0 Carreiras
277 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 22:37
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

bueno chavales eu a verdade e que quedo impresionado, ca cantidade de xente anotada asi que animo dende aqui a todo o mundo que queira vir a coñecer un pouco Outes e as suas xentes que se pase por Outes e disfrutaran como enanos , jajajaja un saludo e a animarse, eu tan so decirvos que e unha pena que non me deixen participar porque queria dar o pistoletazo de saida, miña personal outra vez o mundo das carreiras que despois de DOUS interminables anos por fin puiden empezar a entrenar un pouco, pero bueno dende aqui asegurovos que logo me iredes ver outra vez de corto UF POR FIN , IBA SENDO HORA, un saludo a todo o mundo e vemonos en outes, sherif Bailar Bailar
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 07 Mai 2010, 6:19
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Nós do interior de Galiza iremos un feixe de corredores do Pato Blanco (estamos pensando contratar un microbús para a volta).
Chamamos á participación masiva nesta prova que representa mellor ca ningunha o atlestismo popular de verdades.
Vemonos na Serra!!!!
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 08 Mai 2010, 13:58
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Bubela escribió:
Nós do interior de Galiza iremos un feixe de corredores do Pato Blanco (estamos pensando contratar un microbús para a volta).
Chamamos á participación masiva nesta prova que representa mellor ca ningunha o atlestismo popular de verdades.
Vemonos na Serra!!!!

meu,podería ir convosco???
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 09 Mai 2010, 20:12
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

evarist escribió:
Si todo vai ben eu tamén serei da partida,saudos.

Veo que estás recuperandote de la lesión de O Corgo
Me alegro

afiladosrunners.wordpress.com/
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Mai 2010, 13:07
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

150 inscritos a verda no no esperaba e ainda non acaba as inscricions asta o jueves prosimo,uhna locura esto de correr cada dia hay mais infetados....
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Mai 2010, 6:31
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Votaremos en falta ,oscar e a sua paloma tamen a marcos e yolanda que por diversos motivos non estaran na partida xa faremos u correrspondiente brindis da lembranza saludos amigos.
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 10:12
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

alguén podería explicar un pouco como é o trazado?...irei a coruña o dia anterior é non sei se me quedarán folgos para mais, dependendo do trazado igual me animo a participar coa miña moza en plan mixto como en corrubedo, que disfrutamos como locos a verdade...
grazas de anteman.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 13:57
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

Acabo de anotarme.
Será o meu debut en Outes.
Vémonos logo, compañeiros.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 17:27
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

O trazado desta carreira,bueno non e llana,pero tampouco unha cousa do outro mundo,ten de todo tres costas pequenas e o resto llanear e os 2 ultimos km baixada o terreno e casi un cros temos puentes romanos paseo fluvial duas pontes que hay que ter cuidado o pasalas o paisaje dos millores que hay no circuito ,e despois depende de cada un a caña que lle deas,si ves ca parella levaralo mais tranquilo e disfrutaras mais...saludos.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3689 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Mai 2010, 18:54
Asunto: Re: 3ª Carreira Concello de Outes

gafe escribió:
alguén podería explicar un pouco como é o trazado?...irei a coruña o dia anterior é non sei se me quedarán folgos para mais, dependendo do trazado igual me animo a participar coa miña moza en plan mixto como en corrubedo, que disfrutamos como locos a verdade...
grazas de anteman.

A carreira é unha mixtura de asfalto e terra un 60/40% , ten varias costas, sendo un par delas exisentes. Ainda que se fai boa marca, xa que ten varios Kms. chanciños ou en baixada, sendo os 2'5 derradeiros mois rápidos.
Ademáis o entorno polo que se corre, é eminentemente rural, tamén o carón do río polo paseo fluvial etc.
Se a vespera corres a Media, podes vir a facer un trote recuperador en compaña da tua moza.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos