Foros ›
IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 08 Set 2010, 18:55
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Como parece, que a pesar dos enormes esforzos de Pipe esto non ten arreglo, solamente quisera dar dous consellos desde a miña modesta opinion.
Das carreiras que non se usa chip para a cronometraxe os organizadores deberian facilitar unos dorsais de calidade ( os de Maside eran de moi mala calidade, si os pegabas ,co sudor ou ben o mollarte pra aliviar a calor despegabanse e cos imperdibles rompianse ).
O segundo seria por unha camara de video na chegada que comenzara a grabar o chegar o primeiro ( polo tempo de grabacion que marca a camara seria doado controlar o tempo dos corredores ainda que falle a informatica ).
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 6:58
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Dos puntualizaciones a vistahermosa:
- Había una cámara en la meta, me imagino que de la misma cadena local que grabó el año pasado. Estoy esperando que la organización me lo confirme y podamos echar mano de su grabación.
- Aunque tengamos el vídeo, el problema siguen siendo los corredores que no reconocemos por su cara y que no entraron con el dorsal visible.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 8:59
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Pipe escribió:
- Aunque tengamos el vídeo, el problema siguen siendo los corredores que no reconocemos por su cara y que no entraron con el dorsal visible.

Que conste que aunque sea un churro total, el vídeo nos valdría perfectamente para el objetivo buscado. Si tenemos a todos los corredores entrando por orden en meta y yo sé así que he quedado en el puesto 55 (es un decir), me da igual que el 44, 45 y 46 no estén identificados: mi puesto sería el mismo y mi puntuación ídem. Y si alguno de estos corredores desconocidos está en el circuito, no tiene más que identificarse para sumar y de paso completa el listado.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 9:08
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

DoctorSlump escribió:
Pipe escribió:
- Aunque tengamos el vídeo, el problema siguen siendo los corredores que no reconocemos por su cara y que no entraron con el dorsal visible.

Que conste que aunque sea un churro total, el vídeo nos valdría perfectamente para el objetivo buscado. Si tenemos a todos los corredores entrando por orden en meta y yo sé así que he quedado en el puesto 55 (es un decir), me da igual que el 44, 45 y 46 no estén identificados: mi puesto sería el mismo y mi puntuación ídem. Y si alguno de estos corredores desconocidos está en el circuito, no tiene más que identificarse para sumar y de paso completa el listado.

A min o ano pasado no me valeo de nadiña, e iso que me voltei loco pa que mo fixeran chegar, con iso quero decir que isto non e novo, xa o ano pasado cometeron aljun erro, si foran panadeiros que fan catro fornadas de pan o dia poden correxir os erros dun dia pa outro, pero o facerse una vez o ano, as cousas olvidanse.

Bueno sorte e a ver si o arranxades
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 11:58
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Pipe escribio :
Había una cámara en la meta, me imagino que de la misma cadena local que grabó el año pasado. Estoy esperando que la organización me lo confirme y podamos echar mano de su grabación.
Primeiro haberia que saber si dita camara grabou deseguido, pois si hay cortes na grabacion non hai certeza de que salian todos corredores.
De todas maneiras o meu consello era pra futuras carreiras.
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 19:16
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

A miña humilde opinion e que se dean os puntos cos chegados na orden que temos a dia de hoxe, e si alguen do circuito reclama tera que intentar aportar algunha proba.
Non vexo loxico que si 100 e pico persoas estan perfectamente clasificadas e 15 non o estan, lle dean a todos os mesmos puntos.
Alguns foron a rodar un domingo pola maña, pero outros deron o callo i non e xusto que todos leven os mesmos puntos, sorte pro ano que ben, aburiño.
Txema

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/09
0 Carreiras
6 Mensaxes
Lalín/Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 20:40
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Hola Pipe todos estes dorsais 144-145-146-147 chegamos no mesmo tempo que foi 49:15

un saudo Txema
Txema

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/09
0 Carreiras
6 Mensaxes
Lalín/Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 20:48
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

O dorsal 143 tamén chegou 49:15
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 21:07
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

ni de coñas acepto una puntuación igual para todos!!! La puntuación con los clasificados que se han contabilizado y punto!!!

Yo no me mato a correr en una carrera tan dura malgastando fuerzas que me harán buena falta para Penedos para que ahora no se me otorguen los puntos que corresponden.

A mi por entrar de 13º me corresponden los puntos que la formúla me asigne en relación al total de contabilizados en meta (aunque falten)

Llamarme insolidario y todo lo que querais pero "a vaquiña por lo que vale"
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 21:47
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

xabi escribió:
ni de coñas acepto una puntuación igual para todos!!! La puntuación con los clasificados que se han contabilizado y punto!!!

Yo no me mato a correr en una carrera tan dura malgastando fuerzas que me harán buena falta para Penedos para que ahora no se me otorguen los puntos que corresponden.

A mi por entrar de 13º me corresponden los puntos que la formúla me asigne en relación al total de contabilizados en meta (aunque falten)

Llamarme insolidario y todo lo que querais pero "a vaquiña por lo que vale"

estoy contigo, no me gustaría que se dieran los mismos puntos para todos.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 6:34
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Tranquilos que nadie dice que se haga otorgando los mismos puntos a todos... en otras ocasiones, cuando la clasificación era "desastrosa" fue la mejor solución, aparte de las protestas. En este caso creo que no sería acertado.

Estoy con vosotros en que tal cual esté, con las modificaciones que se han aportado, sería válida y cualquier corredor que se viese afectado por no salir, tendría que aportar personalmente las pruebas... que uno no da para más. A ver si ahora el rato que dediqué a esto no va a servir para nada. Señores que aparecen en la clasificación, han tenido ustedes suerte de que el programa no se estropease a su llegada, sea en el puesto 5º o en el 13º... cuando entré en meta escuché perfectamente a Luciano cantar mi dorsal y repetirlo en la mesa pero... oh... no salgo. En mi caso particular salgo en las fotos, así que lo tengo controlado. Sólo intenté ayudar a unos cuantos.

Seguro que el lunes ya podremos meter los puntos... dadme tiempo que no me dedico solo a esto a lo largo del día y los de la organización sólo entran una vez al día para ver el correo y la respuesta se demora hasta el día siguiente.

Id pensando en las carreras de este fin de semana si quereis puntuar... que la de Maside ya la habéis corrido Guiño

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 6:36
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Txema escribió:
Hola Pipe todos estes dorsais 144-145-146-147 chegamos no mesmo tempo que foi 49:15

un saudo Txema

Pues en la clasificación tenemos juntos al 143 y al 144... pero luego hasta el 147 salen en medio hasta 5 corredores... Abraiado

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Sáb, 11 Set 2010, 18:26
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Sinto parecer egoísta, pero tamén opino o mesmo que os foreiros Xabi e Nousambani. Eu desplazeime polos puntos, e ademais esforceime todo o que puden, non fun a trote borriquero. Creo que polo menos os que salen na clasificación debemos levar a puntuación que corresponda, e si alguén non sale que reclamen (a min xa me pasou algunha vez).

Saludos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 11:16
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Ya envié a la organización de la carrera de Maside la clasificación añadiendo las personas que hemos podido identificar. Ahora falta que ellos den el visto bueno y se haga definitiva. Los que no aparezcan, que ellos mismos hagan la gestión.

Marinela, no pareces egoísta, ni tú ni nadie que se haga kilómetros para correr en una prueba, tranquila... pero si lees todo el post está claro que, tal y como está la clasificación, puede ser válida para puntuar. Yo sólo he hecho lo que he podido para ayudar a la organización, y no tenía por qué hacerlo, con validar mi llegada ya me llegaba.

También vuelvo a decir que, en otras ocasiones, por mucha voluntad que pongamos los corredores en ir a una carrera, si luego la clasificación es un desastre, el método "menos malo" es puntuar a todos por igual... ya sé que puede ser poco justo para los que vais más rápido pero... ¿prefieres que no puntúe?

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 13 Set 2010, 16:39
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Pipe escribió:
Ya envié a la organización de la carrera de Maside la clasificación añadiendo las personas que hemos podido identificar. Ahora falta que ellos den el visto bueno y se haga definitiva. Los que no aparezcan, que ellos mismos hagan la gestión.

Marinela, no pareces egoísta, ni tú ni nadie que se haga kilómetros para correr en una prueba, tranquila... pero si lees todo el post está claro que, tal y como está la clasificación, puede ser válida para puntuar. Yo sólo he hecho lo que he podido para ayudar a la organización, y no tenía por qué hacerlo, con validar mi llegada ya me llegaba.

También vuelvo a decir que, en otras ocasiones, por mucha voluntad que pongamos los corredores en ir a una carrera, si luego la clasificación es un desastre, el método "menos malo" es puntuar a todos por igual... ya sé que puede ser poco justo para los que vais más rápido pero... ¿prefieres que no puntúe?

Pipe, gracias por tu gran labor y las molestias que te has tomado en corregir y completar la clasificación, de verdad que me quito el sombrero.

un saludo, nos vemos!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos