Foros ›
Unha duda sobre a aplicación das normas
Foros de debate / Dudas sobre el foro
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 18:24
Asunto: Unha duda sobre a aplicación das normas

A miña pregunta para quen corresponda é sinxela...

¿Ata cando duran as expulsión en FdT2?

¿Ata un tempo en concreto, ata que ao persoeiro de turno lle saia dos h...., ata que algúns pasen polo aro cambiando a sinatura, ou é totalmente arbitrario?

PD: Creo que o mínimo que se merece calquer persoa é unha resposta ante unha demanda, digo eu....
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 20:31
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas



Socio nº 2 del club de fans de Safita
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 20:47
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Está claro que me estás a chamar troll, cousa que no resto de subforos se pode comprobar que non é certo, porque ningún outro moderador se queixou de min (e moito menos, me menosprezou).

Tamén se ve que, como moderador, pasas de permitir que un foreiro insulte a outro a facelo ti de forma activa... Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Creo que é xusto o que calquera foreiro non esperaría dun moderador: que en vez de darlle unha resposta razoada e coherente, lle solte un adxetivo descalificativo.

Sen embargo, non respostaches á miña pregunta (que, por certo, non ía dirixida a tí pero vexo que te sintes aludido). E xa que lanzaches a pedra, me tomo a licencia de respostarche á 'bromiña' que me adicas, dicíndoche que é certo: o servicio é asqueroso, pero a compañía do 99% dos comensais é estupenda, e ás veces se aprende moito das polémicas e debates xerados en determinados temas (eu polo menos penso así, pero é mérito dos foreiros, non voso).

Un saúdo. Ríndose
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 21:08
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Que ganiñas tedes algúns de estropelao foro que tantos anos costou crear. Non descansades nin no Entroido. Aburrides moito, pero moito, moito... Muro

Xiamenfroi, o que incumpliches as normas do foro varias veces fuches ti e ata que non pidas disculpas pouco máis se pode facer...

Como dixen hai pouco este non é foro dos "dimes e diretes", das broncas permanentes e o de insultar aos moderadores e/ou administradores. A quen non lle guste que colla a porta e monte outro, porque aquí non é benvido.

Parar Parar Parar

Para tomárselo con un poco de humor... porque menuda semana me habéis dado... Muerto


Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 21:30
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Y para quien no lo sepa o lo intuya, ahora vendrá una parrafada de Xiamenfroi sobre la libertad de expresión, que (por lo visto) yo soy "chunguísimo", un tirano, partidista, me dedico a borrar mensajes a diestro y siniestro y blablabla... Si se anima o está muy aburrido también aparecerá Corroseguro a comentarnos lo que es discrepar... pero que bien lo pasan estos 2 detrás de las pantallas... Guiño

No deja de sorprenderme como toda esta gente puede comentar esto en el foro, si por lo visto y según ellos aquí expulsamos a diestro y siniestro Abraiado Abraiado Abraiado
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Ven, 04 Mar 2011, 22:36
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Admin, últimamente estás que te sales Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose


Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 0:10
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

joder ,esto está tomando caché .
Una duda que tengo , ¿que fue de ..... ferrolano ,piti,makoki,charly ,Kenitablanco ,manwe ,bytheface ,mkm, sampedro , MarioeIsa.......
Mañana mas.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 0:38
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

killoke escribió:
joder ,esto está tomando caché .
Una duda que tengo , ¿que fue de ..... ferrolano ,piti,makoki,charly ,Kenitablanco ,manwe ,bytheface ,mkm, sampedro , MarioeIsa.......
Mañana mas.

gallego,arufe,marola,caracol,supermorais......y un largo etc....Recuerdo leerlos con interés, aunque evidentemente no se me pegó nada de su acierto a la hora de intervenir en el foro.

Supongo killoke que asimilaron cierto desencanto a causa los derroteros que en muchas ocasiones ha tomado el foro ( me incluyo entre los culpables)

Bueno, lo de piti si que me tiene desconcertado porque de la noche a la mañana dejó de correr en Galicia.Alguien sabe que es de ella?

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 0:43
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Admin escribió:
..No deja de sorprenderme como toda esta gente puede comentar esto en el foro, si por lo visto y según ellos aquí expulsamos a diestro y siniestro Abraiado Abraiado Abraiado

Admín, llevo 8 meses sin darte curro, merezco un premio!!! jejej, es coña Mr. Green

www.jeffxavi.blogspot.com
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 3:00
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

La verdad es que llevo poco tiempo en esta Web, pero no entiendo que son estas reivindicaciones de tinte pseudopolíticas en una web dedicada al athletismo popular, que además no había empezado a leer hasta hace poco. Estoy convencido de que esto, en Correr en Cuenca no ocurre.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 9:38
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

killoke escribió:
joder ,esto está tomando caché .
Una duda que tengo , ¿que fue de ..... ferrolano ,piti,makoki,charly ,Kenitablanco ,manwe ,bytheface ,mkm, sampedro , MarioeIsa.......
Mañana mas.
MarioeIsa, ¿no había dejado de escribir en el foro después de tener una bronca contigo? Pensando

Sabes perfectamente qué fue de Ferrolano. Keniatablanco cambió de nick. De Piti, me han dicho que ahora es funcionaria. De Charly, si buscas un poco por el foro, descubrirás que lo dejó por prescripción facultativa, etc, etc, etc. De los que menciona xabi, la mayoría siguen escribiendo en el foro Disimulando


Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 10:55
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

eso no es verdad khene , Marioeisa , se fué pero no por mí , no me carges con esa resposabilidad peaso cabroncete , las discusiones futboleras no llegaron a más , sino que lo diga él.
kenitablanco ,¿ quien es ahora?.
Saludos.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 11:41
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Perdón Avergoñado . Vi la foto de Zatopek en el nick y creía que le estaba contestando a corroseguro Avergonzado . Creo que fue una discusión con él Disimulando


Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 14:18
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

txuki30 escribió:
Estoy convencido de que esto, en Correr en Cuenca no ocurre.
Ríndose Ríndose Ríndose buenísimo... Moi feliz
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 17:12
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Admin escribió:
Xiamenfroi, o que incumpliches as normas do foro varias veces fuches ti e ata que non pidas disculpas pouco máis se pode facer...

¿Desculpas por qué...?

Admin escribió:
Como dixen hai pouco este non é foro dos "dimes e diretes", das broncas permanentes e o de insultar aos moderadores e/ou administradores

Non, é o foro no que se insulta (ou se permiten os insultos) a algúns foreiros... Porque dime, xa que o insinúas, ¿cando insultei eu a un moderador ou ao administrador? Instote a que poñas nun enlace o post no que eu fixen tal (cousa que non farás porque é imposible, non existe tal post). Qué fácil e gratuito che resulta acusar sin probas, señor administrador!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos