Foros ›
Unha duda sobre a aplicación das normas
Foros de debate / Dudas sobre el foro
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 18:28
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

xiamenfroi escribió:
Admin escribió:
Como dixen hai pouco este non é foro dos "dimes e diretes", das broncas permanentes e o de insultar aos moderadores e/ou administradores

Non, é o foro no que se insulta (ou se permiten os insultos) a algúns foreiros... Porque dime, xa que o insinúas, ¿cando insultei eu a un moderador ou ao administrador? Instote a que poñas nun enlace o post no que eu fixen tal (cousa que non farás porque é imposible, non existe tal post). Qué fácil e gratuito che resulta acusar sin probas, señor administrador!!

Al margen de que cortas la frase de Admin, esa era una consideración general sin referencia concreta hacia ti. Aquí ha quedado registrado buena reseña de tu caracter, con expresiones como:

- Había que fusilar
- Politiquillos de merda.
- Si tes algo que dicirme, dímo á cara... Enfadado Enfadado Enfadado E si mo queres dicir en persoa, quedamos en Coruña10
- Está claro que a tí esa hormona hai moito tempo que che chegou... ao cerebro.
- ...sempre buscando bronca. Nono Nono Nono


Aparte de eso, todo aderezado con distintas amenazas de denuncia: denucias por usar refranes, por usar emoticons, por referenciar noticias, porque alguien conoce tu nombre, ... Muro Muro Muro

La cuestión central, es que existe cierta discrecionalidad técnica en la aplicación de sanciones, en tu caso, y luego de numerosas consultas, se ha considerado que estas en proceso de formación y que quizá con el tiempo puedas escribir en Fuera de Tema sin que eso derive en insultos o amenazas ¿Cuando? de momento, evidentemente, no. Y el record en estar sin escribir en Fuera de Tema es de 11 meses y medio. Por cierto que eres el único forero que ha sido excluido. Simplemente, luego de mas de 30 mensajes privados, considero que no tenemos nada que hacer contigo, así que lo mejor es ignorarte. No es mi intención ofender, sino constatar una realidad, estamos muy, muy, muy, muy aburridos de ti. Muerto Muerto Muerto Muerto

Frecha Quosque tandem, Catilinia, abutere patentia nostra?

Así comenzó Cicerón su primera Catilinaria en el Senado romano el año 63 a.C. ¿Hasta cuándo, Catilina, vas a estar abusando de nuestra paciencia?. El receptor de este discurso era Lucio Sergio Catilina, su mayor enemigo político. Catilina se había postulado para el cargo de cónsul, y a la vista de que había perdido las elecciones intentó hacerse con el cargo con sobornos. Tras descubrirse sus ardides, conspiró para asesinar a Cicerón. Pero al no conseguirlo, y al ver su nueva derrota, planeó una insurreción en toda Italia, incendiar Roma y matar a tantos miembros del Senado como fuera posible.

Y tú haces lo mismo, empiezas atacando a distintos foreros; luego se opone un moderador y lo criticas en todo el foro; como no te respalda el Admin primero decides quemar tus primeros 600 mensajes y luego decides atacar al Admin ...

Quosque tandem, Xiamenfroi, abutere patentia nostra?

Socio nº 2 del club de fans de Safita
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 21:19
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Que culto nos saíu vostede, queda moi chic o de falar en latín... pero dígame de qué presume e lle direi de qué carece. Por outra banda, dicir que a frase do señor administrador era unha consideración xeral non dirixida a min, nun post ou resposta que se dirixe a min... bueno, qué quere que lle diga.

Xa non falarei doutras mentiras, incorreccións, medias verdades que emprega na súa resposta. Por iso, cando cite palabras que eu dixen (que son certas), poña vostede a frase completa e non a quite de contexto (nin lle quite os emoticóns adxuntos que lle fan perder o sentido).

Grazas por adicarme unha atención persoalizada é ter arbitrariedade (que non discrecionalidade) técnica, no meu caso. Con esa frase recoñece directamente vostede ter distintas varas de medir segundo quen fale. Por iso varios foreiros habituais de FdT xa espuxeron publicamente que non comparten o seu modo de levar o subforo, nin o do señor Killoke. E outros varios abandoaron, coma si fosen exiliados, a participación en FdT polo mesmo motivo. Pero siguen vostedes preferindo unha fuxida cara adiante antes de recoñeceren sequera que poideran ter errado. Si fose alguén coas opinións do voso gusto (fútbol, preferiblemente do Madríd, castelán-falante, español e/ou españolista, de dereitas, etc), a vosa discrecionalidade técnica había de ser outra. E faga o favor de olvidarse dese ton paternalista con tono de superioridade que emprega ao dicirme que estou en fase de formación. Hai moito tempo que estou formado, pero non ao xeito que vostede, desgraciada e afortunadamente, quixese. Repito o que dixen noutro post: ten que haber de todo no mundo, pero xente como vostede, que propugna o pensamento único e ao que lle molesta a diversidade sempre que se contrapón á súa ideoloxía, non o entende así. Prefiren silenciar antes que debater.

Un saúdo.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 21:38
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Toma, Admin, pa' que te hagas un avatar nuevo Mr. Green





admin.jpg
Descrición:
Visto: 4798 veces
admin.jpg

khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 21:46
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

xiamenfroi, te dejo este enlace de donde salió el copy-paste. No te creas que hay tanta cultura. Lo que hay es mucho Google Mr. Green

No estoy seguro pero, ¿el «abutere» no iba antes que el «Catilina»? Pensando

Venga, ¿por qué no quedáis un día tras una carrera, tomáis unas cañas y comprendéis que la cosa no es para tanto? Hay miles de personas que leen este foro y que están teniendo una idea muy equivocada de vuestro carácter. Estoy seguro que, en persona, ambos sois bellísimas personas Moi feliz Un nick, un avatar, diferencia de criterio y ya está montado el lío Disimulando
Venga tíos, «no empecemos todavía a chuparnos las pollas (Reservoir Dogs)» pero seguro que «este puede ser el comienzo de una hermosa amistad (Casablanca)».

«Hasta la vista, baby (Terminator)» Guiño Ríndose Ríndose




Última edición por khene o Sáb, 05 Mar 2011, 22:01; editado 1 vez
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 21:58
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Iso sí, señor Kaufman, darlle as grazas pola súa resposta á miña pregunta inicial que iniciou o tema.

Co comentario de que existe certa discrecionalidad técnica para sancionar aos foreiros, persoalmente doume por satisfeito e a miña demanda de información está plenamente cuberta, polo que non teño nada mais que dicir ao respecto. Quedou claro que a resposta correcta á miña pregunta era a b), repito, a b).... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Señor Khene, nun dos seus posts me quedei eu un pouco pensativo. Me refiro a dúas cuestións:

- O que pasou co foreiro chamado Ferrolano.
- Que outros foreiros que menciona Xabi sigan a escribir, entendo eu, noutras partes do foro.

As veces dise mais cun silencio (ou case) que con mil palabras. Un saúdo.

PD: E grazas polo link... algúns moito partido lle sacan ao 'copiar e pegar'. E, aínda por riba, non citan a fonte. Avergonzado Avergonzado Avergonzado
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 22:05
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

xiamenfroi escribió:
Iso sí, señor Kaufman, darlle as grazas pola súa resposta á miña pregunta inicial que iniciou o tema.

Co comentario de que existe certa discrecionalidad técnica para sancionar aos foreiros, persoalmente doume por satisfeito e a miña demanda de información está plenamente cuberta, polo que non teño nada mais que dicir ao respecto. Quedou claro que a resposta correcta á miña pregunta era a b), repito, a b).... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Señor Khene, nun dos seus posts me quedei eu un pouco pensativo. Me refiro a dúas cuestións:

- O que pasou co foreiro chamado Ferrolano.
- Que outros foreiros que menciona Xabi sigan a escribir, entendo eu, noutras partes do foro.

As veces dise mais cun silencio (ou case) que con mil palabras. Un saúdo.

PD: E grazas polo link... algúns moito partido lle sacan ao 'copiar e pegar'. E, aínda por riba, non citan a fonte. Avergonzado Avergonzado Avergonzado

¡Señor khene! ¡Uaaauu! Eso mola Mr. Green Ríndose Ríndose Ríndose

Ferrolano tuvo malos rollos personales (trabajo y familia) debido a una especie de adicción al foro unido al mal rollo que mantenía con un forero «vip» Disimulando Decidió cortar por lo sano Aplauso

Hay foreros que prácticamente no salen del foro de Grupos Guiño


xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 22:13
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Boas noites khene, que significa foreiro VIP ??? vip="correveydile" ??? Pensando Pensando

www.jeffxavi.blogspot.com
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 22:31
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

O de 'señor' tamén ten relación con Reservoir Dogs (sensacional film, menudo diálogo inicial sobre as propinas, buff....), recordades: 'Señor marrón, señor blanco, señor lila, señor rosa.... ¿y por qué yo he de ser el señor rosa?' Era algo así, creo recordar, non mirei en Jujel... Guiño

Ao respecto do foro Grupos, aínda que ás veces leo con interese o que se escribe, eu nunca o fixen posto que non formo parte de ningún deles, e non se me ocorrería chamar á porta dunha casa sen invitación...

Requetesaúdos. Moi feliz
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 23:23
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

xabi escribió:
Boas noites khene, que significa foreiro VIP ??? vip="correveydile" ??? Pensando Pensando
Significa "tócale mucho las narices y te pasarás una temporada en la nevera" Ríndose Y hasta aquí puedo leer Ríndose


xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 23:36
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

khene escribió:
xabi escribió:
Boas noites khene, que significa foreiro VIP ??? vip="correveydile" ??? Pensando Pensando
Significa "tócale mucho las narices y te pasarás una temporada en la nevera" Ríndose Y hasta aquí puedo leer Ríndose

Uy,calla,calla, que en la nevera hace mucho frío, que me vas a contar a mi!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Reconozco que no soy un ejemplo de buen comportamiento, pero en uno solo de mis "post" en carreras de montaña aporto más que muchos foreros que en mil mensajes no contribuyen en nada constructivo.

www.jeffxavi.blogspot.com
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 23:44
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

eso es lo que quiero yo (y todo llegara) , verme cara a cara con el que me amenaza , y ya van dos que se acojonan con solo ver las barbas Guiño Mr. Green .
Saludos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 23:47
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

killoke escribió:
eso es lo que quiero yo (y todo llegara) , verme cara a cara con el que me amenaza , y ya van dos que se acojonan con solo ver las barbas Guiño Mr. Green .
Saludos.

ya sabes lo que dice el refrán killoke: " Cuando las barbas de tu vecino veas pelar, pon las tuyas a remojar " Mr. Green Razz Guiño

www.jeffxavi.blogspot.com
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Mar 2011, 23:52
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

killoke escribió:
eso es lo que quiero yo (y todo llegara) , verme cara a cara con el que me amenaza , y ya van dos que se acojonan con solo ver las barbas Guiño Mr. Green .
Saludos.

¿Por qué non te aclaras un pouco mais?
Kaufman

Mods
Mods
6/12/08
0 Carreiras
3003 Mensaxes
Coruxo & Santiago
Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2011, 1:31
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Fuente: Foros de internet: un punto de DeSEncuentro

Fase 1. Introducción: Cautela-Superioridad-Osadía
1. cautela: lee bastante antes de escribir su primera respuesta.
2. superioridad: se da cuenta que el nivel de las respuestas es inferior al que él podría proporcionar.
3. osadía: se atreve a escribir el primer post con cautela

Fase 2. Formación. Emoción-Decepción-Rabia-Violencia-Desenfreno
4. emoción: ávido de esperar respuestas que potencien positivamente su vanidad.
5. decepción: nadie responde a su post, ignorándolo por completo.
6. rabia: por fin le responden, pero le tratan de tonto para abajo.
7. violencia: ya no se anda con remilgos y contesta al que le trató de ignorante, “de tú más, porque tal y pascual…”
8. desenfreno: no piensa y no para de escribir posts defendiéndose y atacando a diestro y siniestro.

Fase 3. Madurez.
entonces la mente no da para más y decide
9. cambiar de aires: se va por otros lugares de internet, o se da un paseo, o mira la tele, pero en el fondo está
10. madurando: piensa las causas del por qué se ha llegado a esta situación de incomprensión.

Socio nº 2 del club de fans de Safita
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Mar 2011, 1:47
Asunto: Re: Unha duda sobre a aplicación das normas

Yo estoy mejorando, no? Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos