Foros ›
Autor
Mensaxe
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 29 Xan 2015, 11:00
Asunto: Re: Precio de las carreras

Pues yo pienso que hoy en día, una carrera gratuita sin cronometraje y sin camiseta ni nada, una quedada vamos... no va a ningún sitio.

Mucho criticar precios, pero queremos cronometraje de alta tecnología, camiseta de alta tecnología, logotipo de diseño, bebidas isotónicas... Eso cuesta dinero.

Que después una media maratón tenga un coste real de 12€/persona y el organizador la cobre a 30€... Pues con no ir todos un año, ya bajará de precio el año que viene.
xose9

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/08/12
10 Carreiras
242 Mensaxes
RIBADEO (LUGO)
Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2015, 10:01
Asunto: Re: Precio de las carreras

Eu dou a miña opinión como participante e organizador.
Como participante, a min gústanme máis as carreiras populares populares, sen chip, con boa organización, cun percorrido fermoso, nas que non importa facer marca e si ó remate da carreira che dan unha auga, unha mazá e un bolo preñado perfecto. Neste tipo de carreiras destaco a humanidade da organización, asociacións ou clubs que se volcan con todo o cariño na organización deste evento. Evidentemente prefiro que sexan gratuitas, pero si teño que pagar ata 5 € paréceme dentro do razoable.
Pero parece que ós runners nos entrou a pijería e se non hai chip, unha cronometraxe oficial, uns listados onde nos poida ver todo o mundo o rápido que corremos, pois xa non nos vale a carreira e buscamos a carreira máis masificada e que máis sona ten para participar nela. Neste tipo de carreiras destaco que só somos un chip, non somos persoas, se o chip non pasa pola alfombriña xa é como si non corrésemos, a maior parte das veces non sabemos nin quen organiza a carreira, aparecemos á hora da saida debaixo do arco e a correr, os que non optan a trofeo rematan a carreira, ducha e para a casa, sen saber nada máis da carreira.
Como participante na organización de tres carreiras, teño que decir que moi ó noso pesar na última e vindeiras serán de pago (5 €). Empezamos que fosen gratis, pero por varios motivos nos vimos abocados a ter que cobrar.
Nas carreiras gratuitas os participantes apúntanse sen pensar se van ir ou non, ¡Como é gratis non perdo nada! Logo o 30% non aparace o día da carreira sen pensar nas nas molestias que lle supuxo á organización.
Cada día os patrocinios son menores e polo menos no noso caso, case que nin che dan a auga. Como estamos nun localidade pequena sempre pedimos ós mesmos establecementos e claro, chega un punto en que xa non colaboran.
En canto ó Concello, afortunados son os que lles aportan 1.000 € e os seguros de RC e accidentes. O nos nada disto e non nos queixamos que nos deixa o pavillón para as duchas e pon á nosa disposción a agrupación de protección civil con ambulancia medicalizada.
Tamén temos a colaboración da Deputanción (área deporte) que nos aporta os trofeos, que tamén son unha pasta.
En canto a gastos básicos, Seguros RC e accidente (obrigatorios por lei) cun custe que vai por número de participantes que mínimo 200 €, ambulancia medicalizada (obrigatoria por lei, 300 €). Aquí hai que suliñar que se non tes estos servizos mínimos contratados e hai algún percance os responsables finales son os organizadores, así que ainda enriba de estar traballando sen nengún beneficio, podes sair perxudicado.
Si nos imos a gastos non básicos están os cronometraxes e chips, mínimo 600 €, xuices, homologacións .... os havituallamentos e agasallos, un sin fin de gastos que se dispara o presuposto.
En fin, como xa dixen eu son partidario das carreiras máis populares e a poder ser co mínimo custo para o atleta, pero entendo que cada vez sexa máis complicado facelas gratuitas polas esixencias legais e federativas (que parece que queren acabar con estas probas) e por outro lado tamén me parece que a xente se tira máis ás "grandes probas" que ás menos mediáticas.
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2015, 13:02
Asunto: Re: Precio de las carreras

memphis_ESP escribió:
Pues yo pienso que hoy en día, una carrera gratuita sin cronometraje y sin camiseta ni nada, una quedada vamos... no va a ningún sitio.

Mucho criticar precios, pero queremos cronometraje de alta tecnología, camiseta de alta tecnología, logotipo de diseño, bebidas isotónicas... Eso cuesta dinero.

Que después una media maratón tenga un coste real de 12€/persona y el organizador la cobre a 30€... Pues con no ir todos un año, ya bajará de precio el año que viene.

Pois eu non penso coma tí. Levo indo a populares dende que eran realmente populares ( e non fai falla describir como eran).
A cronometraxe sempre me chegou coa miña medición,non me fai falla que me digan o meu tempo.
Camisetas: os que imos asiduamente a carreiras, non temos onde metelas. Ainda así, unha camiseta tecnica podes mercala por un precio ridículo.
Avituallamentos: para unha carreira de 10 km ou menos non precisas isotonicas. Antes daban un auga ou froita e quedabamos realmente satisfeitos e enerxeticamente cubertos.

Xa sei que non digo nada novo, pero me alucina que haxa xente que precise todo este tipo de parafernalia...
saudos
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2015, 13:59
Asunto: Re: Precio de las carreras

telait escribió:
memphis_ESP escribió:
Pues yo pienso que hoy en día, una carrera gratuita sin cronometraje y sin camiseta ni nada, una quedada vamos... no va a ningún sitio.

Mucho criticar precios, pero queremos cronometraje de alta tecnología, camiseta de alta tecnología, logotipo de diseño, bebidas isotónicas... Eso cuesta dinero.

Que después una media maratón tenga un coste real de 12€/persona y el organizador la cobre a 30€... Pues con no ir todos un año, ya bajará de precio el año que viene.

Pois eu non penso coma tí. Levo indo a populares dende que eran realmente populares ( e non fai falla describir como eran).
A cronometraxe sempre me chegou coa miña medición,non me fai falla que me digan o meu tempo.
Camisetas: os que imos asiduamente a carreiras, non temos onde metelas. Ainda así, unha camiseta tecnica podes mercala por un precio ridículo.
Avituallamentos: para unha carreira de 10 km ou menos non precisas isotonicas. Antes daban un auga ou froita e quedabamos realmente satisfeitos e enerxeticamente cubertos.

Xa sei que non digo nada novo, pero me alucina que haxa xente que precise todo este tipo de parafernalia...
saudos

Se lees ben, en ningún momento dixen que eu penso eso, pero que o pensa a maioría digoche que sí. De feito, é o que se está vendo nas carreiras e nos comentarios posteriores neste foro (xente queixándose do chip, de que unha alfombra non funcionou, de que a camiseta é unha merda, que había agua na meta e non aquarius...).

E insisto, cada ano aumenta a participación nas carreiras. Así que, non nos debe parecer moi caro.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Ven, 30 Xan 2015, 17:29
Asunto: Re: Precio de las carreras

Nos gusta el esnobismo y eso hay que pagarlo.
También en nuestra equipacion personal para correr. Yo entreno con una equipacion muy sencilla, dónde cuido,por bienestar y salud, las zapatillas,que tengan una excelente amortiguación.Luego la ropa lo más sencillo y barato ¡ que es para correr y sudarla !, nada de camiseta técnica ni artilugios tan innecesarios para mí como caros, un simple reloj-crono y punto. Ahorro dinero en mi equipacion y lo mismo se podría hacer con las carreras populares y si hay que pagar se pagan por ejemplo 5 eur. y no 20 eur. por preferir carreras "guapas". Es mi opinión.

Friends forever
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 6:41
Asunto: Re: Precio de las carreras

rescato esto para o seu lugar

Cita:
carlosfigueroa22
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 13:01 Asunto: COTA DE INSCRICIÓN
Bos días!



Levo varios anos participando na Carreira do Porriño. As miñas marcas son máis ca vulgares (algo menos de 50 minutos). O percorrido me parece excepcional e a organización ata agora sempre foi estupenda...



O motivo desta mensaxe é chamar a atención sobre as cotas de inscrición... Este ano 8€ máis 2€ de aluguer do chip... Paréceme excesivo... Non sei se o asunto da homologación tivo algo que ver, pero... Para os que non imos competir, senon que imos participar é demasiado.



Antes da crise tódalas carreiras eran gratuitas (creo)... Isto foi cambiando e hoxe ningunha o é... Pero unha cousa son 5€ e outra ben distinta os 10€ deste ano en Porriño...



Aos que temos dificultades económicas só nos queda correr pola nosa conta e deixar de participar neste tipo de eventos.



Moitas gracias polo esforzo de organizar un acto como este, pero moitos quedamos fóra polos excesos da inscrición. Saúdos.

.
Cita:
carballeira
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 13:08 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Totalmente de acordo contigo Carlos, cada día son máis caras as carreiras e nistes tempos de crise deberián facer unha rebaixa a todos aqueles que esteán no paro.Graciñas
Cita:
.
foresgan
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 13:37 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Si eso e verdad a da vig vay agora xa vale 30euros dende logo miña nai ten razon por riva de ir a correr e joder o corpo inda me joden os cartos pois e unha pena pero non vou
.
Cita:
montxo
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 15:25 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Ollo que o concello colabora con esta proba...outros anos corria cos gastos de cronometraxe incluindo o tema dorsais, chips etc...



Por sorte temos outras alternativas para esa data..



saudos
.
Cita:
xose9
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 15:43 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Eu tamén estou dacordo en que o prezo das carreiras se elevou excesivamente dende hai uns anos. Tamén vexo normal que algo se cobre, porque os patrocinios son poucos e hai certos servizos que hai que pagar por lei, seguros e asistencia sanitaria.

Fora disto e que nos den unha auga ó remate da carreira, todo o resto é un luxo que hai que pagar.

Por desgraza, moita xente non aprecia as carreiras gratuitas ou máis económicas e só se lanzan ás máis mediáticas, sen importar o que haxa que pagar. Parece que se non hai cronometraxe oficial, distanza homologada, camiseta de "agasallo" ... a carreira non merece a pena. E hai moitas carreiras nas que só participan sobre 100 atletas cuns percorridos moi fermosos, cunha gran organización, pero que non se valoran.

Os prezos marcámolos nós, si nos cobran 20 € e imos 5.000 persoas, para o ano cobraran 25 €, e así mentres a xente siga acudindo en masa. O día que en vez de 5.000 persoas se apunten 1.000, pois probablemente baixaran os prezos, antes o dudo moito.

.
Cita:
xabi_rabacallos
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 17:06 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
ley da oferta e demanda...
.
Cita:
Germanmd
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 17:36 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Que razón ten Xose 9, eo a Vig-Bai xa fai anos que non vou, pero cadaquén fai cos seos cartos o que lle pete. Eo fun onte a Carballiño i quedei encantado i só paguei 10 euros Silbar .

.
Cita:
lestrove
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 17:47 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Para cara la Vig-Bay,y la peña se mata por correrla.

En fin,que se te va una pasta en las carreras es más que cierto.Pero bueno,ahí estan,y ahí somos libres de acudir o no.

.
Cita:
MIOTE
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 19:15 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Pero é que parece que cánto mais cara é maior é a participación. Agora xa se instalou a última moda de unha cuota ata un mes antes e outra o último mes. Hai que ir levantando pé, e cando queira facer unha carreira longa (que isto en competición significa mais de 20 euros) pois saio un domingo pola mañán da miña casa e ala.

.
Cita:

kunko
EnvíoPublicado: Lun, 09 Mar 2015, 22:33 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
A Vig-Bay por ejemplo 20€ y ahora 30€, yo ese dia correre en Lisboa por el mismo precio pero con una diferencia abismal en calidad en todos los sentidos eso seguro.
Cita:

Jomivi
EnvíoPublicado: Mar, 10 Mar 2015, 0:14 Asunto: Re: COTA DE INSCRICIÓN
Todo es un PUTO NEGOCIO,la culpa toda es Nuestra,la de Poentareas ya la Descarte xq de 7 Euros Pasaron a 12 Euros,de seguir asi llegara el Dia k cueste mas una inscripción que unas Zapatillas de Runinng


-- Chámame "ghose"
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 10:35
Asunto: Re: Precio de las carreras

Yo a las caras tipo negocio ya me niego a ir.
Circuito de coruña 6 carreras 10 euros con una camiseta
elcharli

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
0 Carreiras
590 Mensaxes
Cecebre
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 11:07
Asunto: Re: Precio de las carreras

Esa es nuestra única arma, dejar de ir a las carreras que se pasan de la raya y se convierten en negocio. Pero ojo, que hay que tener cuidado con eso también a la hora de juzgar las carreras. Se está mentando mucho el circuito Coruña Corre como ejemplo de barato, 6 carreras 10 euros etc ...
Y claro que es barato, pero ojo, ese circuito es así de barato seguramente porque la gran parte del dinero que cuesta organizar la carrera la pone el ayuntamiento y otros patrocinadores, pero principalmente el ayuntamiento.
Hay otras carreras que a lo mejor cobran 10 euros de incripción, pero no cuentan con subvención ni del ayuntamiento ni de nadie y con pocos patrocinadores, y han de poner esa inscripción para cubrir costes.
Si llamamos "negocio" a esa carrera, al compararla con la Coruña Corre estamos cometiendo un grandísimo error en mi opinión. Así que mucho cuidado a la hora de juzgar las cosas.

Charli
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 11:27
Asunto: Re: Precio de las carreras

elcharli escribió:
Esa es nuestra única arma, dejar de ir a las carreras que se pasan de la raya y se convierten en negocio. Pero ojo, que hay que tener cuidado con eso también a la hora de juzgar las carreras. Se está mentando mucho el circuito Coruña Corre como ejemplo de barato, 6 carreras 10 euros etc ...
Y claro que es barato, pero ojo, ese circuito es así de barato seguramente porque la gran parte del dinero que cuesta organizar la carrera la pone el ayuntamiento y otros patrocinadores, pero principalmente el ayuntamiento.
Hay otras carreras que a lo mejor cobran 10 euros de incripción, pero no cuentan con subvención ni del ayuntamiento ni de nadie y con pocos patrocinadores, y han de poner esa inscripción para cubrir costes.
Si llamamos "negocio" a esa carrera, al compararla con la Coruña Corre estamos cometiendo un grandísimo error en mi opinión. Así que mucho cuidado a la hora de juzgar las cosas.
Tienes razón.
Ejemplo de negocio puro y duro la de marca/sanitas por 9 euros.
Yo creo que la mayor parte de las carreras de 10 kms. Las suelen organizar con un precio de 5 euros tengan o no patrocinadores y estas son a las que debemos ir. Cubrir costes de los gastos de carrera. Si tienen mas patrocinadores mejor para el club o la organización.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 11:36
Asunto: Re: Precio de las carreras

O que di elcharli é MOI importante. Non nos confundamos.

Eu penso que as organizacións que contan con axudas de concellos, deberían estar obrigadas a publicar no reglamento que importe de carto público recibiron.

Despois se unha carreira ten bos patrocinadores privados, sorte que tiveron. Podrán gañar cartos ou afinar o precio de inscripción.
caliviz

Novo foreiro
Novo foreiro
3/03/14
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 13:09
Asunto: Re: Precio de las carreras

El tema del precio de las carreras debe ser el mas universal de nuestro mundillo.

Yo no tengo nada en contra de que alguien organice una carrera y saque dinero de ello, no veo que eso sea un problema porque además entiendo que la mayoria de organizadores de las carreras, al menos aqui en Galicia son clubes de atletismo y puede ser una buena vía para financiarse sus gastos. No creo que nadie pueda pensar que organizar carreras es algo de lo que te puedas lucrar porque la verdad es que quitando los gastos en la mayoría no debe quedar demasiado al final, por no decir que organizar una carrera tiene un montón de trabajo y es una responsabilidad que también se tiene que valorar.
elcharli

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
0 Carreiras
590 Mensaxes
Cecebre
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 13:16
Asunto: Re: Precio de las carreras

Yo estoy totalmente de acuerdo con eso. No veo mal que se organicen carreras y el dinero que se saque de ganancia (normalmente no demasiado), se utilice para sufragar clubs etc ... Es cosa de cada uno, saber a que carrera se apunta, quien la organiza y estimar si el destino de su inscripción es el que uno considere adecuado.

Charli
josetep

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/08/06
0 Carreiras
62 Mensaxes
Soutomaior
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 15:57
Asunto: Re: Precio de las carreras

Me vais a permitir ser más radical, Yo no voy a dejar de ir a las carreras que me apetezca, pero las que cuesten mas de 5 euros (que como ya he dicho me parece una barbaridad) las voy a correr gratis.

Si si, gratis, iré sin dorsal y sin inscripción.

Un saludo
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5645 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 16:30
Asunto: Re: Precio de las carreras

josetep escribió:
Me vais a permitir ser más radical, Yo no voy a dejar de ir a las carreras que me apetezca, pero las que cuesten mas de 5 euros (que como ya he dicho me parece una barbaridad) las voy a correr gratis.

Si si, gratis, iré sin dorsal y sin inscripción.

Un saludo

Mal amigo, eso no Nono Parar . Imaginate q hacemos lo mismo con el resto de las cosas, ir al fútbol, al cine.... como es caro pues me cuelo y punto, y los q pagaron q se jodan si les quito el sitio.
Imagínate si todo el mundo hiciera así. Y que por encima se permitan tomar avituallamiento, y dejar sin agua por ejemplo al q pagó, pero bueno, aunque no lo tomen, simplemente saturando la carrera y sobrepasando las previsiones de la organización. Por no hablar si hay un accidente.
Si no te gusta no vayas, así de simple.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 10 Mar 2015, 16:54
Asunto: Re: Precio de las carreras

josetep escribió:
Me vais a permitir ser más radical, Yo no voy a dejar de ir a las carreras que me apetezca, pero las que cuesten mas de 5 euros (que como ya he dicho me parece una barbaridad) las voy a correr gratis.

Si si, gratis, iré sin dorsal y sin inscripción.

No te quedes corto en tu radicalidad, hombre, que te estás aburguesando. No pagues en ninguna, tampoco en las de menos de cinco euros. Si vas a robar, roba bien.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos