Foros ›
Autor
Mensaxe
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Xan 2012, 22:25
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

COGEMOS AIRE POR LA NARIZ Y LO EXPULSAMOS POR LA BOCA
COGEMOS AIRE POR LA NARIZ Y LO EXPULSAMOS POR LA BOCA
COGEMOS AIRE POR LA NARIZ Y LO EXPULSAMOS POR LA BOCA.
Vamos a recuperar la cordura , por lo menos el que la tenga.
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xan 2012, 20:58
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Unnn, doooos, treeees, cuaaatrooo, ciiiincoooo, hala xa esta.
Web Page Name
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 1:09
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Fraga fue el mejor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 10:10
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Por favor... respetamos a las personas y tengamos dialéctica sobre sus ideas.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 18:59
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

french_mondariz escribió:
Por favor... respetamos a las personas y tengamos dialéctica sobre sus ideas.

amigo, lamentablemente muchos de los que se jactan de talante y socialdemócratas se han quedado literalmente con "el culo al aire" al mostrar su total falta de respeto hacia la PERSONA.

Prefiero ser de derechas y que me tachen injustamente de fascista a un demagogo con actitudes y aptitudes deleznables

postdata: no va por ti a.igo, ni por nadie en concreto

postdata2: moderadores, con este comentario no cometo infracción alguna sobre las normas del foro

www.jeffxavi.blogspot.com
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xan 2012, 19:23
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Descanse en paz la "persona", el democrata que primero fue ministro de franco y cometio muchas acciones antidemocraticas, algunas de ellas incluso hoy en dia podrian ser juzgadas como delito de lesa humanidad que D:E:P tambien, por su familia y "allegados".
Sin embargo sigo opinando que muchos de los palos que me lleve, partieron de una orden suya, asi que mi perdon lo tiene, pero no olvido de donde vino, ni la perreta que cojio cuando el rey nombro presidente a Arias navarro en vez de a el. Guiño
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 12:34
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Mucha indignacion por la muerte de un anciano de 90 años , y muy poca, por la exaltacion y homenaje ,vivido en San Sebastian hace dos dias , de unos asesinos y malnacidos ,denominados etarras (ratas) , ¿quien es el hipocrita joder ? , o nos ponemos la venda ahora sí ,ahora no.Oh quizas hay causas y causas , venga ya, hombre , yo no puedo hacer nada por lo que paso en la Guerra Civil , pero si puedo hacerlo con estos ........diosssss.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 15:36
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

killoke escribió:
Mucha indignacion por la muerte de un anciano de 90 años , y muy poca, por la exaltacion y homenaje ,vivido en San Sebastian hace dos dias , de unos asesinos y malnacidos ,denominados etarras (ratas) , ¿quien es el hipocrita joder ? , o nos ponemos la venda ahora sí ,ahora no.Oh quizas hay causas y causas , venga ya, hombre , yo no puedo hacer nada por lo que paso en la Guerra Civil , pero si puedo hacerlo con estos ........diosssss.

+1
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 16:27
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

killoke escribió:
Mucha indignacion por la muerte de un anciano de 90 años , y muy poca, por la exaltacion y homenaje ,vivido en San Sebastian hace dos dias , de unos asesinos y malnacidos ,denominados etarras (ratas) , ¿quien es el hipocrita joder ? , o nos ponemos la venda ahora sí ,ahora no.Oh quizas hay causas y causas , venga ya, hombre , yo no puedo hacer nada por lo que paso en la Guerra Civil , pero si puedo hacerlo con estos ........diosssss.

Estaba intentando non escribir neste tema, paro nada... que teño moi pouca forza de voluntad.

Frecha Eu lamento sempre a morte das persoas

Frecha Tan mal me parece a exaltación e homenaxe dun coma dos outros

Frecha Normal que non se fale dos etarras esos aquí. Este tema creo que iba de Fraga

Frecha Vai uns anos era unha persona con moita experiencia e plenamente capacitado para traballar con Galicia e ahora parece que so era un ancian.

Frecha Seguindo cos razoamentos de Killoke, supoño que dentro de 30 anos deixaras de ver a esos etarras como malnacidos e asesinos (total , xa estaremos a falar do pasado Confuso )

Frecha O sistema político noso ten esas lagunas. Esos etarras como podes ver (mal que parece, a min tamen) contan con apoio social. Si se presentaran as eleccións posiblemente tamen estarian respaldados.

Frecha En España non funciona o facer autocrítica ou admitir os erros de personas afíns. Aquí o que funciona é "...eu/nos si, pero ti/vos máis..."

Frecha E por último, estou dacordo contigo, hai moito hipócrita solto. Se algo é bo ou malo deberá seguir sendo igual sea quen sea o que o faga

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 18:05
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Corvo , dentro de 50 años y ojala no llegue a esa edad , mi unica preocupacion será no mearme encima .
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 18:11
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

A diferencia para min esta clara, uns son uns asesinos perseguidos pola ley e os que collen encarcelannos, e outros figuran como heroes nas portas das igrexias, uns teñen asociacions de victimas que convocan manifestacions e teñen todolos mortos nos cementerios e outros temos os parientes enterrados nas cunetas e nin siquera podemos falar deles sin que nos tachen de antidemocraticos, e por riba ainda hai que dexalos nas cunetas, tantos dereitos teño eu a que desenterren os meus parientes asesinados como as victrimas da banda terrorista de eta, o pobo que non ten memoria, non ten futuro, e os culpables son unha clase politica sen agallas para plantarlle cara a dereita recalcitrante que se pasea en ditas manifestacions, o mismo dor sinto eu , que un pariente de un asesinado por eta, pero polo visto iso non conta, neste pais ainda se celebra moita misa por franco, e non pasa nada, saese a calle con bandeiras enaltecendo o franquismo e non pasa nada, pois eu pido igualdade de trato, tan fascistas son uns coma outros, a mirar se en alemania teñen huevos de facerlle unha misa a hitler, certo modista foi espulsado sen contemplacions da firma para a que traballaba por falar mais da conta estando bebedo, cando seremos nos iguales? tanto para uns coma outros.
por outro lado cando se abra un fio da eta opinarei, este e do sr fraga, asi que opino sobre el.
sen rencores, pero con memoria. Guiño
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 18:18
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Ahh e outra cousa que se me escapaba, eu non falo da guerra civil, senon dos cuarenta anos seguintes, onde se cometeron crimes e persecucions a familias moitas veces por non ir a misa, cuarenta anos de terrorismo de estado, cuarenta anos de xuizos sumarisimos e paredons, tiros na nuca por simpatizantes o rexime a xente inocente sen mais culpa que pensar doutra maneira(iso si adiviñando que non pensaban coma eles, calquera o decia en publico!!)
chao.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 19:06
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Madre mia .Hay esta el problema amigo , en gente como tú ,que lo unico que quiere es la confrontacion y volver a revivir el fanquismo , el comunismo , y toda esa bosta .Pero quien os creeis que sois con tales revindicaciones , como os creeis en el derecho de generalizar con todos los que van a una iglesia llamandolso fascistas , pero que culpa tenemos la sociedad de hoy ,de lo que paso hace 50 años , acaso no se ha trabajado para sacar a los difuntos en esta ultima legislatura ,¿ a cuantos has visto que nos pareciera mal ?, madre mia , así en la vida avanzamos , cuando a la mas minima aprovechais ,vosotros si que poneis carteles amigo.Que yo sepa si que hay asociaciones de todo tipo , dignas y respetables , otra cosa es que a tí te duelan mas que otras.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 19:12
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

killoke escribió:
Corvo , dentro de 50 años y ojala no llegue a esa edad , mi unica preocupacion será no mearme encima .

Oye Sorriso , que dixen so 30 anos. Daquelas supoño que ainda gozarás de boa salud

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Xan 2012, 19:20
Asunto: Re: Muere Manuel Fraga

Fraga hizo muchas cosas buenas por Galicia y algunas no tan buenas, pero fue muy positivo!

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos