Foros ›
O día no que 7.000 corredores xuntámonos nun foro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xan 2012, 0:02
Asunto: Re: O día no que 7.000 corredores xuntámonos nun foro

ufff escribió:
orbita escribió:
Pois eu tamén me quero sumar a tod@s @s compañeir@s que vos expresan a sua gratitude,moitas grazas Admin e colaboradores.Inda que xa sei que non e o lugar gustariame compartir un pensamento:7000 e pico e pouco mais de 40 agradecementos en tres días Abraiado ¿non será que non valoramos o suficiente as cousas que nos son gratis? Pensando (estou segurísimo de que moitos non entran a dar as gracias por que pensan que xa se sabe,pero tamén os pais sabemos que os fillos nos queren,e a parexa e non por eso deixa de gustarnos escoitalo de cando en vez),asi pois ,penso que vos deberiades plantexar o cobrar por participar tanto a corredores como a carreiras,e digo completamente en serio.Saudos.

Vouno expresar en castelán "bueno, bueno,bueno". Por suposto que me sumo as felicitacións por esta interesante páxina web. Pero se unha gran parte de corredores denostan claramente a contribución económica para participar nos eventos que máis nos gustan non pretendamos agora aproveitarnos... Xa fede felicitar a todos aqueles concellos que nos dan a gratuidade da súa organización. Por que o farán? Xa está ben de agradecerllo. É gratis pero se ti ou eu non o pagamos, quen é o que o paga? Se a páxina de correrengalicia é deficitaria que se abra un debate e todos poidamos decidir. Demagoxias non¡
Si tu pensas que calquer cousa que che dea un concello ou un organismo oficial e gratis,vasme perdoar xa que non che quero faltar o respeto,pero eres un iluso,eu non fago demagoxia pero nesta paxina teño:entre outras cousas,información,unha competición,fotos,e falo cos amigos durante todo o ano sin que me coste un solo euro,e detras está unha xente que creo que non cobra nada(al menos que eu sepa)e lle dedica un tempo e non vexo que ingresos poden ter(imaxino que algún gasto terán),o dito,non e o lugar pero repito que me parecería xusto e loxico que cobraran xa que non deixa de ser un servicio(e non publico que sale dos impuestos de todos).
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xan 2012, 8:43
Asunto: Re: O día no que 7.000 corredores xuntámonos nun foro

Gracias Admin por montar esto y mantenerlo vivo y con muy buena salud durante tantos años y gracias a todos los que participan y colaboran de una u otra manera. Aplauso

Descubrí este sitio hace unos años: un calendario lleno de carreras donde participar todos los fines de semana, un foro donde todos pueden hablar y opinar, y se puede aprender de otros, una competición popular entre un montón de amigos... puedo decir que desde que descubrí este foro me enganché de verdad a esto de gastar zapatillas.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
ufff

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/10/09
176 Carreiras
205 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xan 2012, 19:13
Asunto: Re: O día no que 7.000 corredores xuntámonos nun foro

orbita escribió:
ufff escribió:
orbita escribió:
Pois eu tamén me quero sumar a tod@s @s compañeir@s que vos expresan a sua gratitude,moitas grazas Admin e colaboradores.Inda que xa sei que non e o lugar gustariame compartir un pensamento:7000 e pico e pouco mais de 40 agradecementos en tres días Abraiado ¿non será que non valoramos o suficiente as cousas que nos son gratis? Pensando (estou segurísimo de que moitos non entran a dar as gracias por que pensan que xa se sabe,pero tamén os pais sabemos que os fillos nos queren,e a parexa e non por eso deixa de gustarnos escoitalo de cando en vez),asi pois ,penso que vos deberiades plantexar o cobrar por participar tanto a corredores como a carreiras,e digo completamente en serio.Saudos.

Vouno expresar en castelán "bueno, bueno,bueno". Por suposto que me sumo as felicitacións por esta interesante páxina web. Pero se unha gran parte de corredores denostan claramente a contribución económica para participar nos eventos que máis nos gustan non pretendamos agora aproveitarnos... Xa fede felicitar a todos aqueles concellos que nos dan a gratuidade da súa organización. Por que o farán? Xa está ben de agradecerllo. É gratis pero se ti ou eu non o pagamos, quen é o que o paga? Se a páxina de correrengalicia é deficitaria que se abra un debate e todos poidamos decidir. Demagoxias non¡
Si tu pensas que calquer cousa que che dea un concello ou un organismo oficial e gratis,vasme perdoar xa que non che quero faltar o respeto,pero eres un iluso,eu non fago demagoxia pero nesta paxina teño:entre outras cousas,información,unha competición,fotos,e falo cos amigos durante todo o ano sin que me coste un solo euro,e detras está unha xente que creo que non cobra nada(al menos que eu sepa)e lle dedica un tempo e non vexo que ingresos poden ter(imaxino que algún gasto terán),o dito,non e o lugar pero repito que me parecería xusto e loxico que cobraran xa que non deixa de ser un servicio(e non publico que sale dos impuestos de todos).

!Vaites,vaites¡ Exclamación Sorprendido
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xan 2012, 19:31
Asunto: Re: O día no que 7.000 corredores xuntámonos nun foro

Gracias Jesús!

Felicidades por llegar hasta aquí, por superar tantos y tantos momentos difíciles, por tu tesón y tu amor al atletismo.

Cuando me sorprendo los domingos al ver a tanta y tanta gente corriendo por lugares por los que antes no pasaba ni un alma, no dejo de decirme que si hay un culpable de ello es este foro y su creador.
¡Enhorabuena por ello!
vodi

Maratoniano
Maratoniano
21/06/11
15 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Xan 2012, 21:03
Asunto: Re: O día no que 7.000 corredores xuntámonos nun foro

Gracias a vosotros por aglutinar todo lo que nos puede interesar a los populares. Seguid así muchos años.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos