Foros ›
Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 07 Nov 2006, 15:43
Asunto:

Non sei, pero polo que leín o sufrimento debeulle chegar á médula... non creo que lle queden ganas de voltar a facer outra maratón... ainda que nunca se sabe... o home éste ten demostrado moitas veces que ten forza de vontade (seis tours, cancro de testículos e voltar a gañar outro tour... non é unha coña)... agora ben, non sei se a súa actual parella sentimental lle deixará acabar outra vez feito "uns zorros" (creo que sae coa cantante Sheryll Crow, ou eso teño entendido). Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ¿Falamos outra vez de divorcio?... como no fío da San Silvestre Guiño
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 0:01
Asunto:

Amigo, hace mucho que Armstrong no sale con Crow, lo dejaron hace bastante tiempo.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 0:21
Asunto:

Que vos parece o novo podio de Don Manuel Rosales, esta vez segundo da súa categoria, si señor. ...... ...
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 08 Nov 2006, 9:54
Asunto:

Pois non me parece ben ese podium do sr. Rosales; voou a N.Y. con problemas de saude,e seguramente íso fíxolle perder o primer posto
da sua categoría, pois o normal, entre os habituáis da sua categoría a nivel mundial, sería que gañase, pois él ten moi controlados a todos seus rivales, salvo algun "novato",algunha sorpresa, de 70 a 75 anos.
Cando esté con él me informará e vos informarei.¡ este cabronazo tennos
acostumbrados a gañar sempre !.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 10:42
Asunto:

Nos falta la cronica del amigo Bubela que estuvo por Nueva york...ALT

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 15:24
Asunto: POR ALUSIONS

Vou tentar se breve:
Fomos un grupo de 8 amigos do equipo Pato Blanco para coñecer Nova Ïorque e a sua famosa carreira de maratón. Divertímonos, rimos, mercamos, coñecemos os iconos turísticos habituais (rañaceos, pontes, neóns...), pero sobre todo disfrutamos dusn días de convivencia.

En canto á carreira decirvos:

NEGATIVO:
1º.- Esperar máis de 3 horas ao frío do Atlántico Norte na Ponte Verrazano desde as 7 ata as 10:10 (hora da saida).
2º.- O firme ao longo do percorrido, e salvo na ponte da saido e na famosísisma 5ª Avenida, parece propio dun país subdesenvolvido. As ruas, as estradas e as autoestradas non son as propias dunha grande potencia económica. O peralte tamén facía dificil correr polas beiras da calzada en casi todo o percorrido
3º.- Emgarrafamento inicial, que, ademáis de que o tempo real sexa o da alfombra, durante casi 2 millas, aquelo parece unha procesión, onde gañar metros é ben difícil.
4º.- 2 pontes (Verrazano e Queensborough) que cada unha delas achégase aos dous quilómetros, co primeiro deles de forte desnivel.

POSITIVO

1º.- Ambientazo. Colorido, millóns de espectadores, sobre todo en Queens, na 1ª e 5ª avenidas e en Central Park. Grupos musicais, a xente entregada, e participantes de ducias e paises que conformaban un regueiro de cores polas ruas de Manhattan.
2º.- Avituallamentos. Excelentes. En tódalas millas había auga e/ou bebidas isotónicas a partir da milla 12, moitos voluntarios.
3º.- Chegada en Central Park. As últimas 2 millas son moi, moi fermosas. O derradeiro tramo da Quinta Avenida, o percorrido polo Sul de Central Park e os últimos 450 metros.

Na vida, en xeral as comparación son odiosas. Cada carreira, cada maratón, cada prova ten os seus encantos. Londres?, Berlín? Madrid? Nova Iorque?. Cada unha ten o seu encanto que individuliza frente ao resto e non vou facer unha xerarquía.

Trátase dunha festa do atletismo popular onde todos os tolos que nos gusta temos cabida e onde te podes atopar xente de tódalas idades, de tódalas razas, e de todalas condicións.
A pesar do custe, merece a pena... recoméndovola.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 15:53
Asunto:

Gracias Bubela...

Por esa opinion tuya dejarla plasmada en este foro... espero algun dia tener la oportunidad de descubrir lo que tu has tenido la oportunidad de hacer el pasado 5 noviembre...

Enhorabuena por disfrutar de esta nuestra aficion...

Un saludo!

Salud y Kilometros
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 15:56
Asunto:

Está bonito o comentario-crónica do Sr. "Pato Blanco" Bubela (non teño nin idea de cal das dúas aves simboliza mellor á personaxe)... é unha coña barateira facilona facilona Avergoñado Avergoñado . Fora bromas, penso que ainda que non quixo desanimar a ninguén, no fondo da súa experiencia e da súa valoración pesan máis os contras que os pros... algo así como "Non estivo mal, pero eu non voltaría"... penso que xa me entendedes... e que eu sonche máis da "Vella-Bella Europa" ¿Qué lle imos facer? Molón Molón Molón ... onde estean urbes como Londres, Berlin ¿nonsi tette?, ou mesmo o noso Madrid... mención de honra para a nosa sacrificada e esforzada e nunca suficientemente ponderada Baixo Miño. Guiño Guiño
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 19:10
Asunto:

eu me inclino máis polos iconos de Compostela que pola grandiosidade de N.I., pero como dí Bubela, cada carreira/ciudade ten seus encantos, é non está mal experimentalos algunha vez da vida.
eu espero ir a "famosa" maratón de La Habana polos "encantos" da post-maratón ¡ non todo é correr,carallo !. ¿ é que non sabiádes de esa maratón?.
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 19:28
Asunto:

Corroseguro.... si yo te contara o contase del maraton de La Habana... Guiño Guiño Guiño

Un saludo.

Salud y Kilometros
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Xov, 16 Nov 2006, 19:43
Asunto:

¡Mario...silencio,nada de publicidad,que luego se masifica la carrera y nos pueden limitar la participación !
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Ven, 17 Nov 2006, 10:00
Asunto:

¡¡¡Uyuyuy!!! ... algo me dí, que este tema pode acabar titulándose "Para Cuba me voy...!!! " (música de Para Vigo me voy)... Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ... conta, conta!!!! Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos