Foros ›
Carreiras populares para... ¿populares?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
aceite

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/11
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 3:56
Asunto: Re: Carreiras populares para... ¿populares?

yo creo que este deporte engancha,y esta bien que cada uno se enganche a su manera.A unos desconectar,a otros adelgazar y sentirse bien y a otros entrenar y mejorar sus marcas.sea cual sea la razon , yo creo que todas son muy validas
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 12:57

Pois eu tendo a correr en montaña por non competir e me vai ben.
De feito entreno sen reloxo e acompañado por tres border collies ceibos.
Eso si que me fai libre.
Os obsesionados polas marcas ou son profesionais ou mataos.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1311 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 14:09

Define profesional guti.
Pensas que sería normal que alguén diga que ti eres un Matao por correr monte arriba ?
Tamén depaso podes definir Obsesion.
Que igual non te entendín ben.
Porque das a entender que todos os participantes nas populares que pelexan contra o crono e entrenan varias veces por semana por mellorar uns segundos cada x tempo son uns mataos.
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 15:57

Home Guti, o de "matao" paréceme un pouco despectivo... "Flipao", "friki", xa me gusta máis ... Polo menos así me gusta considerarme a min mesmo ... O de "entusiasta", que alguén utilizou xa me parece excesivo, porque non creo que o que eu faga lle importe demasiado a ninguén, nin que vaia resolver os problemas do mundo. En fin, exceptuando comentarios puntuais, estou bastante de acordo con todos (discutimos por discutir?).
O que me parece absurdo é que se nos acuse años flipados que adestramos 3, 5, 7 ou 10 veces por semana para facer unhas marcas "ridículas" de 33, 40 ou 50 min en 10000m de "cargarnos" as carreiras populares Pensando
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 21:13

Ay¡¡¡¡Cómo me recuerda esto a uno de los grandes hilos de este foro: que si gacelos, que si pasteleros...Flipaos, frikis, Flipatletas vs globeros (que marada de Blog¡¡¡¡)
no nos quejemos que hoy en día tenemos muchísima oferta de carreras, cuando yo empecé en esto se contaban con los dedos las populares que se celebraban; y te enterabas de la siguiente por el boca a boca. Que haya carreras y muchas, de todas clases , de pagar, de a gratis, con cajones sin cajones, con cansinos sin cansinos...y que cada cual que escoja lo q más le apetezca... que antes solo había la primera, la segunda...y la carta de ajuste.

Me siento hoy como un halcón llamado a las filas de la Insurrección

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
asanfiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/01/07
0 Carreiras
539 Mensaxes
Outeiro de Rei
Respostar citando Envío Dom, 06 Out 2013, 21:25

Xan_de_Ris escribió:
Ay¡¡¡¡Cómo me recuerda esto a uno de los grandes hilos de este foro: que si gacelos, que si pasteleros...Flipaos, frikis, Flipatletas vs globeros (que marada de Blog¡¡¡¡)
no nos quejemos que hoy en día tenemos muchísima oferta de carreras, cuando yo empecé en esto se contaban con los dedos las populares que se celebraban; y te enterabas de la siguiente por el boca a boca. Que haya carreras y muchas, de todas clases , de pagar, de a gratis, con cajones sin cajones, con cansinos sin cansinos...y que cada cual que escoja lo q más le apetezca... que antes solo había la primera, la segunda...y la carta de ajuste.

Me siento hoy como un halcón llamado a las filas de la Insurrección
Suscribo letra por letra. Moi feliz
GUINEANO

Maratoniano
Maratoniano
6/11/09
0 Carreiras
430 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 8:14

mac-ray escribió:
Define profesional guti.
Pensas que sería normal que alguén diga que ti eres un Matao por correr monte arriba ?
Tamén depaso podes definir Obsesion.
Que igual non te entendín ben.
Porque das a entender que todos os participantes nas populares que pelexan contra o crono e entrenan varias veces por semana por mellorar uns segundos cada x tempo son uns mataos.
+1.
Creo que tachar de "obsesionados" y "mataos" a los que viven el deporte de manera distinta a otro, es faltar al respeto. Creo que alguno debería medir sus palabras antes de escribir en el foro, pues considero que lo que hace grande este deporte es que da cabida a PERSONAS con distintos retos u objetivos, que (con pequeñas excepciones, como en todos los ámbitos de la vida) nos respetamos, animamos y ayudamos todos.
Las carreras populares las hacemos entre todos así que, ante todo, RESPETO.
RESPETO entre corredores y RESPETO de algunos organizadores de carreras a todos los que participan, porque si no es así, este "circo" que tanto nos entusiasma, se acabará muriendo.
sarim47

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/11
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 10:30

¿Carreiras populares para ... populares?

Algunas sí y otras no tanto. Me explico. Yo también corrí en Artes, lo hice a 4:28 min/km y me dio para situarme en la clasificación en el percentil 67.
Generalmente entro en el percentil 45-55. Sin embargo, obervando la clasificación de la Coruña 10, con ese ritmo/km me situaría en el percentil 33. Vaya diferencia!

Evidentemente, la diferencia está en que en Coruña 10 hubo una participación masiva (2400 participantes), lo que hizo que 900 corredor@s fueran a un ritmo igual o por encima a 5 min/km.
vai_A_modo

Novo foreiro
Novo foreiro
9/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 11:24

Na miña modesta opinión:

- Se tes tempo libre para entrenar moitas veces a semana, se queres mellorar e metes series e demaís entrenos de calidade, si vas a unha carreira para baixar o teu tempo da distancia ou para gañarlle a ese tio que coñeces e co que estás picado, se empezas a coidar a alimentacións, se vas o ximnasio a reforzar zonas que son útiles para a carreira, se na carreira dalo todo e chegas realmente extenuado.... pois estás no teu dereito.

- Se corres para manter ou baixar o peso, se saes so cando a axenda cho permite, se cando corres as preocupacións fuxen da cabeza e te sintes mellor, se che gusta ir por sitios novos e a veces te perdes, si facer series che parece un coñazo.... pois estás tamén no teu dereito.

- Se te cambias de caixón para gañar uns segundos, se cando outro corredor o teu lado cae non paras para mirar como se encontra, se atallas todo o que podes nas curvas e metes o codo, se lle esprintas na meta a ese corredor que seguiches durante toda a carreira e che axudou a manter un ritmo, se miras por encima do hombro o que chega facendo 6 minutos o km.... pois eres un "matao".

Tristemente cada vez temos máis do último grupo e xente do primerio grupo que despois de traballar tanto rebasa un pouco a liña, e é normal que todo iso asuste un pouco a xente que quere empezar ou que quere ir a carreira da súa cidade. O mellor é que para ben ou para mal cada vez máis xente fai deporte, enganchase a correr e realmente penso que, co paso do tempo e dos anos todos iremos tendendo a estar no segundo grupo, xa que chega un momento que si estás moitos anos no primeiro as horas que necesitas, os sacrificios, as lesións, etc vanche facer relaxarte un pouco e disfrutar un pouco máis da carreira e menos do momento de cruzar a meta.
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 11:43

vai_A_modo escribió:
Na miña modesta opinión:

- Se tes tempo libre para entrenar moitas veces a semana, se queres mellorar e metes series e demaís entrenos de calidade, si vas a unha carreira para baixar o teu tempo da distancia ou para gañarlle a ese tio que coñeces e co que estás picado, se empezas a coidar a alimentacións, se vas o ximnasio a reforzar zonas que son útiles para a carreira, se na carreira dalo todo e chegas realmente extenuado.... pois estás no teu dereito.

- Se corres para manter ou baixar o peso, se saes so cando a axenda cho permite, se cando corres as preocupacións fuxen da cabeza e te sintes mellor, se che gusta ir por sitios novos e a veces te perdes, si facer series che parece un coñazo.... pois estás tamén no teu dereito.

- Se te cambias de caixón para gañar uns segundos, se cando outro corredor o teu lado cae non paras para mirar como se encontra, se atallas todo o que podes nas curvas e metes o codo, se lle esprintas na meta a ese corredor que seguiches durante toda a carreira e che axudou a manter un ritmo, se miras por encima do hombro o que chega facendo 6 minutos o km.... pois eres un "matao".

Tristemente cada vez temos máis do último grupo e xente do primerio grupo que despois de traballar tanto rebasa un pouco a liña, e é normal que todo iso asuste un pouco a xente que quere empezar ou que quere ir a carreira da súa cidade. O mellor é que para ben ou para mal cada vez máis xente fai deporte, enganchase a correr e realmente penso que, co paso do tempo e dos anos todos iremos tendendo a estar no segundo grupo, xa que chega un momento que si estás moitos anos no primeiro as horas que necesitas, os sacrificios, as lesións, etc vanche facer relaxarte un pouco e disfrutar un pouco máis da carreira e menos do momento de cruzar a meta.

Difiero bastante de este ultimo comentario, me niego a creer que cada vez hay mas gente de ese ultimo grupo del que hablas, yo suelo ir a bastantes populares cada año y mas bien ese tipo de situaciones que comentas son una excepcion, salvo la disposicion de los cajones en las carreras masivas, de lo cual no creo que saquen mucho provecho.

Saludos y respetemonos todos!!
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 14:14

Creo que se confunde o deporte ( a calquer nivel ou intensidade que se practique) co exercicio físico.

Dixome un día un coñecido deste foro que certa carreira de Galicia podía compararse coas multidunarias manifestacións que fai calquera sector de traballadores, a excepción que na primeira levan dorsal.

Creo que tiña razón Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 14:41

Perdon por haber dito matao.

Quixen decir obsesivo cas marcas.

O que padezca este mal vai curar ....co tempo

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 22:58

Aclarar que cando puxen o de "competición de frikis" é un comentario de corredores non habituais pero dito con cariño, coma se tes unha grande colección de cómics na casa e te chaman "friki dos cómics". E máis, eu entraría nesa catalogación aínda que agora non vaia a tantas carreiras... pero por suposto Yomismo e máis friki Mr. Green
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5807 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 23:01

Admin, vaya forma de animarme, que me lo llames aquí vale, pero llamarme friki en plena carrera! Ríndose Mr. Green
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3129 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 07 Out 2013, 23:05

... y encima no me dio tiempo a sacarte un foto decente... que desastre Muro

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos