lestrove escribió: |
Hoy toco sufrir de lo lindo en la MediaSan. Mi gemelo derecho tocado y el izquierdo hundido.Pese a salir con dolor desde el kilometro uno,luché lo que pude y mis gemelos me permitieron. Al final un crono de 1:26:44 Puesto 28 en la general.Y 3º puesto en Veteranos C Pese a subir al podio,no me voy satisfecho ni mucho menos. El fisio me recomendo encarecidamente que toca descansar o romperé de todo. En fin,sean felices y disfruten del sol. ![]() |
mac-ray escribió: |
Grande, esta proba é moi grande ! oxalá non se masifique pese a que moitos o pedides, límite de 1000 participantes Xa !! jajaja, para pagar un pastizal e correr nunha marabunta xa tedes a vigbay. O tema económico que comentan por ahí, claro que se pode facer unha media gratis, de feito hainas, o igual que as hai de 30€, é o bo deste depote, que temos de todo para poder escoller. si que estou contigo en que os organismos oficiais deberían facilitar quizáis o acceso a estas probas a xente con menos medios como xente en paro etc, por se o dicías por eso. Pero visto lo visto, sorte e gracias dar sacado adiante unha proba de este tipo con tantísimo traballo que ten detrás. Non hai palabras para agradecer o que fai Derek ! A min solo hai un detalle que non me gusta , sempre o criticarei cando suceda, premios acumulativos NON !! ![]() |
m12021958 escribió: | ||
|