Foros ›
Autor
Mensaxe
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 11:26
Asunto:

Banderas tienes razón lo de las duchas realmente no es problema, yo propongo que antes de salir de casa nos duchemos con un poco más de intensidad de lo normal y asunto arreglado Guiño

Saludos a todos

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 13:11
Asunto:

Pues a mi lo de las duchas para los de fuera de Santiago sí que me parece importante, no tanto por las feromonas que decía no sé quien, sino porque con el sudor enfriando sobre la piel después de un rodaje, en Santiago en enero puedes agarrarte un catarrazo de cuidado. Y respecto a rodar fuera... ¡aún recuerdo con horror el rompepiernas de cuestas de la popular de Ames! (aunque supongo que iba agobiadísima por el diluvio que cayó). Y que conste que quedé tercera de las féminas (dubido moito que houbera máis de cinco mulleres...). Yo creo que es mejor aprovechar el Campus sur, Galeras, etc.
Actualizo lista:

aaleex
Banderas
keniatablanco
Mafalda
VicMan
Vouamodo
Marola
manwe
Cabuxa

PD: Yo lo de quedar el domingo lo decía por la resaquilla del viernes, je, je. En serio, creo que BASTA CON QUE UNO DE NOSOTROS TENGA QUE RENUNCIAR A UNA CARRERA PARA QUE SEA MEJOR CORRER EL SÁBADO. A mi me valen las dos opciones, como veáis.
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 13:48
Asunto:

Lo malo del sábado es para los que tienen que trabajar Avergoñado , y yo soy uno de ellos. Al trabajo creo que no puedo renunciar Disimulando

No siempre lo urgente es lo importante
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 13:52
Asunto:

Eu se é en domingo apúntome. Marola non controlo casi nada de circuitos en Santiago, sempre que fun a entrenar alí, sempre me levou xente do meu equipo que entrena no grupo de keniatablanco,polo tanto eu non son o máis indicado para suxerir circuito.
O das duchas sí que está crudo, ¿no estadio? En domingo non abre e aínda que abrira, hai que ter carnet para poder acceder os vestiarios. Eso sabemolo ben os de Santiago ,xa que as veces non podemos nin trotar pola herba do arredor (pronto aparece alguén a pedir documentación..).
Bueno o dito, estou disposto o entrenamento conxunto co que decida a maioría, eu non son nada esixente.
Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 14:05
Asunto:

Si me coincide de estar en Santiago yo también me apunto, que el domingo suelo tener rodajillos, pero tampoco sé fijo si competiré algo..que algo hay que correr en pista...que los campeonatos están ahí!



aaleex
Banderas
keniatablanco
Mafalda
VicMan
Vouamodo
Marola
manwe
Cabuxa
¿Sussy?

derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 14:20
Asunto:

En principio no tengo nada en vistas para competir ese día, así que, por supuesto también me apunto. Por cierto lo de las duchas tengo la solución en un polideportivo. Prefiero no comentar donde pues es un favor personal, pero es en Santiago de Compostela. El día 14 por mi estupendo, un rodaje largo para ir preparando la media maratona Manuela No sé qué....
Actualizando lista:

aaleex
Banderas
Cabuxa
Derek
keniatablanco
Mafalda
Manwe
Marola
Sussy
VicMan
Vouamodo

Ordené la lista en honor a nuestro desaparecido Chorando Chorando Opaahi

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 14:44
Asunto: ENTRENO EN SANTIAGO

AMIGO BANDERAS aqui todos somos dotados,en ilusion por facer o que nos gusta,en gañas por intentar superarse a si mismo,e en sacrificio desde as limitacions de cada un ¿somos ou non somos dotados? TA LOGO AMIGO E BON NADAL
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 15:58
Asunto:

Bueno no voy a ser menos y en espera del resultado de la consulta del martes y de lo que mis hijos decidan sobre la carrera del 14 en Ferrol me apunto

aaleex
Banderas
Cabuxa
Derek
Elyana
keniatablanco
Mafalda
Manwe
Marola
Sussy
VicMan
Vouamodo
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 20 Dec 2006, 23:57
Asunto: entrenamiento en santiago

decideme q clasa de rodaxe queremos facer,largo,corto,con subida etc,e vou mirando.e o das duchas todo malo seria alquilar un pabellon saudos
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 1:57
Asunto: Re: entrenamiento en santiago

keniatablanco escribió:
decideme q clasa de rodaxe queremos facer,largo,corto,con subida etc,e vou mirando.e o das duchas todo malo seria alquilar un pabellon saudos
Por min un largo de entre 1h-1,20, non?. Creo que a maioría de nos vai a ir a Viana, así que non viría mal. De todas formas, o que diga a maioría. Por certo, o das duchas non fará falla pagar; espero arranxalo eu.
Keniatablanco, hoxe non puden ir ás 9, sintoo. Era imposible a esa hora; xa llo dixen a Gallego. Unha aperta.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 2:20
Asunto:

Si rodamos 1h 20' el entreno se me va a hacer muy muy largo, es un rodaje muy largo para mi de momento, pero pensando que quiero ir preparándome para la Vig-Bay, no me vendrá nada mal. Habrá que sufrir , la fama cuesta.
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 2:43
Asunto:

Enre 1h 1h 20 estaria perfecto.
Si me es posible asistir yo voy encantado.

Saludos

P.D. Derek, tienes un privado

"....Menos Samba e Máis entrenar...."
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 2:51
Asunto:

Así me gusta, Cheche!!!. me alegro de que te apuntes. Actualizo:

aaleex
Banderas
Cabuxa
Cheche
Derek
Elyana
keniatablanco
Mafalda
Manwe
Marola
Sussy
VicMan
Vouamodo


El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
manwe

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/06
0 Carreiras
314 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 9:18
Asunto:

yo me apunto para 2h-2h30, si alguno se apunta quedamos un poquito antes y rodamos antes 1h, 1h15.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Xov, 21 Dec 2006, 10:01
Asunto:

Eu penso que unha hora, ou hora e media a ritmo suaviño non estaría mal... ou incluso algo máis corto e practicar algo de técnica de carreira... creo lembrar que algúnha había que facela estando "en agotamiento"... xa que algúns nunca fixemos tal cousa e non é o mesmo leer unha explicación nunha páxina web que ver cómo se fai correctamente un exercicio determinado. ¿Alguén ten algo que obxectar a esta proposta?... ¿algunha suxerencia?

Polo demáis, agradecense todo tipo de suxerencias tanto para o lugar do entreno como para lugares de "cañas e tapas" ou incluso unha comida post entreno (xa postos a organizar... pero poño unha condición... algo menos pesado que un "cocido" xa que viremos de papar durante todo o Nadal e non é plan adiantar os cocidos do San Blas... tradición viguesa, cando menos)

Keniatablanco moitísimas gracias polo teu apoio e por ofrecerte a situar o percorrido do entreno... a ver se o tempo acompaña!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos