Foros ›
Autor
Mensaxe
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 14:56
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Xa o comprobei ehhh.... NIKITO a foto que tes desa rapaziña e a mismiña que ten un amigo meu da sua filla, o caso e que el non e de Porriño. E non e que se pareza e que é a mesma foto. Abraiado
carbaslot

Maratoniano
Maratoniano
19/01/09
0 Carreiras
272 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 15:15
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Desde donde es la salida?? Hay buena zona para aparcar??
Gracias
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 15:59
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

JEFFXAVI escribió:
A pesares de que me deitarei tarde despois da nocturna de Celanova, irei a Redondela.Ate mañá meus

A mí me va a pasar lo mismo, jaja. Nos veremos hoy en Celanova y mañana en Redondela Satisfecho
Resauludos!!
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 16:22
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

NIKITO escribió:
JEFFXAVI escribió:
A pesares de que me deitarei tarde despois da nocturna de Celanova, irei a Redondela.Ate mañá meus

Pois si que me sorprendes...!! Ríndose Mr. Green

Ti non sabias que JEFFXAVIe un adicto os chocos

Pa que pensas que vai a Redondela si non, Disimulando

vemonos
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
672 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 27 Xuñ 2009, 16:28
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

ardillaroja escribió:
Xa o comprobei ehhh.... NIKITO a foto que tes desa rapaziña e a mismiña que ten un amigo meu da sua filla, o caso e que el non e de Porriño. E non e que se pareza e que é a mesma foto. Abraiado

a foto do avatar saqueina de internet e non é unha nena, é un neno ainda que ao reducila foto non se ve moi ben... É o que teñen os nenos, que son coma os chinos todos "ijualitos", Mr. Green e os pais pouco orixinais sacando fotos... Silbar Silbar
un saudo e nos vemos mañan Guiño
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 6:49
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Bos días, ay coma me doen as perniñas de onte en Celanova!!!vémonos nun intre.Ide facéndome oco no grupeto de 4.30 m/km que estou mortiño.

www.jeffxavi.blogspot.com
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 10:42
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Eu xa estou de volta.

Paseino moi bén hoxe con unha carreira curta e rápida na que, por fin, corrín por debaixo de 4´30" (comezaba a crer que xa non podía mellorar) e iso que pensaba que notaría o cansanzo da carreira de onte en Celanova. Satisfecho

Nada mais chegar xa atopei a oliveira e estivemos tomando café con Billa e dous foreiros mais dos que non consigo lembrar o nick (que desastre son Avergonzado ). Logo saudei ós de sempre (montxo e o lesionado IRDAM que espero que non sexa nada).

Finalmente un tempo de 25´15" para 7 quilómetros que me deixa mais que satisfeito. Satisfecho

Agora a para de competir ata finais de Agosto e centrarme no adestramento para Berlín. Frecha Frecha
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 12:00
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Hoxe fixen unha precarreira desastrosa Avergoñado , quedei durmido Avergonzado , non tiña moi claro a que hora era a saída, o final cheguei uns 10 mins antes da hora prevista (inocente de min pensando que habería carreiras de categorias menores Silbar ) e entre que collin o dorsal e fun cambiarme o coche cando cheguei a saida xa levabades todos un minutiño ou algo asi de proba.....ó mais puro estilo Perico Delgado, vamos Avergoñado Avergoñado ...... asi que entre o apuro, a carreira que me peguei ida e volta ata o coche e o que apurei para pillar os últimos xa quentei dabondo....que streeesssss Muerto .....foi unha lastima que hoxe fora tan desastre porque con todo rematei por debaixo de 36 minutos e sen ese minuto (mais ou menos) teria sido unha das miñas mellores medias......paseime toda a carreira tendo a Tara e ArdillaRoja a vista, pero ian tan ben Aplauso que non as conseguin pillar ata o km 4.5, logo conseguinlle aguantar un pouco pero nos ultimos 800 mts paguei todo o esforzo anterior e cedinlles uns segundiños Muerto ......pero contento do ritmo a pesar de todo, se adestro un pouco mais podo empezar a plantexarme aguantar ritmos de 5' 30" en 2 ou 3 mesiños Pensando ...O mellor, como sempre o encontro cos foreiros amigos como Safardatxo, Safardatxa, Tara, ArdillaRoja, DoctorSlump (e parella, que non sei se é foreira) e a outros que nos animaron tamén na chegada a meta coma Montxo, Irdam, Mincha, Oliveira, Joanotra, Moussambani, etc, e outros anonimos e anonimas Aplauso .......Na reunión postcarreira se estivo tratando moi seriamente o tema da subida o monte Aloia e mais a formación de equipos para a próxima temporada (xa podedes empezar a temblar Mr. Green Mr. Green Mr. Green ...)

O circuito bonito, as camisetas chulas, avituallamento correcto, detalle para os últimos clasificados pero un par de detalles a mellorar, o avituallamento final un chisquiño lento (ainda que con amabilidade das persoas que entregaban as cousas) e algo mais grave foi deixar a Safardatxa soa sen ningun tipo de protección de policia, ambulancia, protección civil ou quen fose Abraiado , que por ir última non é unha apestada e ten tantos dereitos como o que mais.......neste aspecto moi mal especialmente o policia que a despreciou Enfadado Enfadado Enfadado .....a pobre tivo que abandonar porque nin siquera sabía por onde ia a carreira realmente Nono Nono ......Moito animo Aplauso Aplauso , e non te veñas abaixo que non todos os que acompañan os que vamos no final son asi de desagradables, esperamos verte subindo ó Monte Aloia paseniño paseniño pero con boa letra (e o resto dos "furgoneiros" tamén, eh Guiño ??). Vemonos en Leiro se non hai novidades

Se eu puiden, ti tamén...
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 12:56
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Por fin una carrera sin calor, asi da gusto correr, la temperatura perfecta aunque si hubiese poallado un poco habria ayudado a los que como yo se acostaron un poco tarde ayer. Despues de dos carrera sofocantes como Gondomar y Monçao ya era hora de hacer una carrera al fresco. felicidades a FonVigo y los demas que se dieron el tute de Celanova / Redondela
wapisisisimo

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 13:40
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

soy nuevo en el foro, comentar que me parecio una carrera muy bien organizada para ser la segunda, no como la de san xoan en vigo,que para ser la XVI; para apuntarte sin comentarios, no hay medicion una ruina.
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 16:01
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Eu estou máis que satisfeita co que fixen na carreira, claro está que non houbera chegado a meta se non fora por Tara que me axudou nos "repechitos" e que esta muller vale o seu peso en oro (non o tomes a mal e de cariño).
E logo tamén tiñamos a Tartarugo que nos iba soplando detrás e queiras que non fixonos ir un pouco máis lixeiras ji, ji, ji. Angel Angel E ademáis fixo un carrerón tendo en conta que chegou tarde.
Quero poñér tamén a miña protesta polo mal que se portaron con Safardatxa, non hai dereito en quitarlle a oportunidade e as ilusións a unha persoa así sen máis xq lles deu a gana, tiña unha cara de cabreo. MALA XENTE.
As camisetas moi chulas e variadas aínda que os figurines que chegaron primeiros levaron as máis pequenas.

Se o traballo mo permite vémonos en Leiro. Saudiños a toda a xente nova que coñecín, que teño que veros máis veces pa recoñecervos.
Todos sodes xenais. Aplauso Aplauso



ardillilta.jpg
Descrición:
Visto: 4585 veces
ardillilta.jpg

fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1010 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 17:19
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Mclego escribió:
Por fin una carrera sin calor, asi da gusto correr, la temperatura perfecta aunque si hubiese poallado un poco habria ayudado a los que como yo se acostaron un poco tarde ayer. Despues de dos carrera sofocantes como Gondomar y Monçao ya era hora de hacer una carrera al fresco. felicidades a FonVigo y los demas que se dieron el tute de Celanova / Redondela

Muchas gracias Mclego. Espero verte en más carreras!!! Satisfecho


Gracias Oliveira por el café.
Mincha yo era uno de los que dos que no recordabas(el de tu quinta), jaja, encantado de conocerte.
Billa menudo tiempazo, cada día vas más rápido (como yo Avergoñado ).

Felicitar a todos los demás foreros y darles mi enhorabuena. Aplauso

La carrera fue muy rápida, buen ambiente y una temperatura estupenda. Bailar

Lo dicho. Guiño
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 17:40
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Bueno eu pola minha parte o vou tomar con bo humor( xa esta dito todo)
Agora remitome o punto 15 do regulamento xeral da carreira de RECONDELA (so hai que mirar o dorsal para pillar o chiste)
15. Os dorsais poderanse recoller ata as 09:30 horas do día da proba na recepción da Piscina Municipal de Redondela.
A piscina era ese charco que estaba o caron do concello ou estaba noutro sitio onde daban os dorsais?
Ata Leiro e saudos a tod@s foreiros
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 18:24
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

bueno ,bueno ,creo que ardillaroja sa diso todo ,que ose fumos a saco ou corres ou corres ,contenta por que ai un ano que non ye gano a tartarugo jeje ,querome sumar as queisas po lo que ye fuseron a safardatxa non ai dereito a que a avandomen asi ou e que solo poden correr os galgos e despois nos quisamos que as mulleres non se animan a correr , animo campeona vemonos en leiro
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 28 Xuñ 2009, 18:30
Asunto: Re: Carreira en REDONDELA!

Yo creo que estaba mal medida, calculo que serían unos 5.700m. pero 6 ni de coña. Me ha gustado mucho el comentario de Safardatxo.

La carrera para ser gratis, está más que lograda. Recorrido vistoso, camiseta útil, plátano, acquarius y puntualidad. Un aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos