Foros ›
IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
marinela

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/12/09
0 Carreiras
89 Mensaxes
Esteiro
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 15:39
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

A miña puntación da Carreira é de un 10 para todos.
O recorrido impresionante (para o meu gusto).
Para o ano repito.


Última edición por marinela o Dom, 05 Set 2010, 17:24; editado 1 vez
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 15:57
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

coincido cos foreiros que a organización da carreira foi perfecta, o percorrido é moi duro na miña opinión pero o ambiente foi excepcional.

felicidades para o meu compañeiro de equipo etuxia que a pesares de levar poucos adestramentos xa deixou hoxe mostra da súa calidade co seu meritorio 2º posto. No que respecta a miña carreira, ata o km 6 ía ben, pero as continuas subidas reventáronme e case chego a meta "a gatas" Muerto O final, 6º posición sufrindo coma un can...

saúdos para os foreiros Germanmd, Lois, Xabi, runrunpabli...

saúdos

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
ramallets

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 16:57
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

fue una pena me gustaria haber ido a la carrera pero acabo de empezar la temporada y no es el momento de hacer estas carreras , pero debio de ser una gozada , felicidades a todos los participantes y por supuesto a los ganadores.
ramallets

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 17:01
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

perdon donde se puede ver los resultados.
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 17:20
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

un 10 os organizadores e voluntarios ,narovoa a todos e todas por rematar semellante carreira mais ben diría cross ,e os da andaina tamén e gracias a muller de pipe (non me acordo como se chama ) por aguantar a carlos jeje ,e a natalia por ese segundo posto ,ei moussambani corres tanto que nin te vin sigue asi jeje vemonos na prosima
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 18:27
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Eu non tiven un día "super" e non atopei bo ritmo.Con todo satisfeito posto que case non durmiram jeje Mr. Green e o sábado pola tardiña adestrei 15km
joanotra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/12/08
0 Carreiras
259 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 20:45
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Aplauso Aplauso Una carrera bastante dura para el comienzo de temporada pero que deja un buen sabor de boca. La organización perfecta, el recorrido muy bien señalado y al llegar una bolsita con todo lo que se necesita como agua, fruta y hasta una camiseta.
Creo que en las clasificaciones provisionales había algún error con los puestos de las chicas.
Un saludo a tod@s y muchas gracias a tod@s los que organizais estos eventos para que disfrutemos de un día de deporte. Bailar Bailar
Equipo A Bouza Sprint.
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 21:42
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Felicitaciones a la organización lo primero. Lo segundo es que las he pasado canutas, me ha parecido muy duro. Probablemente porque no me esperaba una carrera tipo cross, he hecho una media de 179 pulsaciones/min cuando nunca en competición había subido de las 176-77. Parecía que solo subíamos. Y a Etuxia felicitaciones especiales porque le veo sub-35' en la San Martiño y Sub 34' en cualquiera otra carrera rápida (Coruña-Porriño...).
Forza a tutti
etuxia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 21:54
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

mi madriña que cousa dura hoxe en Maside. A organización perfecta, camiseta chulísima, e avituallamiento de abondo, un dez si señor.
Respecto a carreira, dende o principio as sensacións non eran boas, fíxoseme larguísima, os entrenos ainda son excasos, temos moito que millorar, pero moi contento.
Felicitar a Ramos, que anda como un misil, Mwolde, que me diu unha lección de sufrimiento, a Moussambani, que cada día vai millor, e a Xabi.
Mwolde, gracias polos teus ánimos, pero creo que para facer esa marca na San Martiño, hai que andar moito moito, e non é o caso.
Un saudo a todos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 05 Set 2010, 21:59
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Cuando pregunté en la entrega de dorsales por el perfil y me dijeron que había dos cuestas duras, y yo les señalaba la tremenda llegada a meta y no la tenían en cuenta porque ésa era muy floja, ya me hice una idea de lo que nos esperaba. La subida del kilómetro uno, casi vertical en tierra suelta, era como para darse la vuelta; y así fue lo que pasó en realidad, que en el kilómetro ocho la hicimos en sentido contrario y esa bajada descontrolada aún fue peor.

Tras haber sobrevivido a mi primer contacto con una prueba de semi-montaña, queda felicitar a los animosos organizadores de esta carrera. Espero volver el año próximo y tomar esas cañas que daban al acabar, todo un puntazo.

Saludos a los foreros.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 7:12
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Ayer volví a "picar" con esta carrera, a sabiendas de lo dura que era, y volví a pinchar... aunque sólo un poquito respecto al año pasado.

El recorrido es espectacular, sobre todo por el continuo sube-baja y los cambios de terreno: asfalto, cemento, tierra suelta (arena), bosque, tierra con piedras, asfalto con gravilla... y eso la convierte en una prueba bastante dura.

Por lo demás felicitaciones a la organización porque se han salido. Me acompañó mi mujer que hizo la andaina (Tara, se llama Mónica). Habían ido mi hermano y ella para hacerla juntos, pero al llevar otro acompañante, fue a su ritmo y tuvieron un percance perdiéndose desde el kilómetro 1... no lo entiendo porque estaba bien señalizado. Aún así, aunque frustrada, está contenta.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 7:26
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Ola,
Primeira participación nesta proba é dura dura Muerto , xa ia con referencias pero superaronse.
A organización de primeira non se pode pedir máis, ben quitar os ultimos metros antes da meta Mr. Green .
Para o ano vemos por ali.
Saudos os foreiros Tara, Pipe, Lois, Xabi, Runrunpabli, Mousambani ...

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 9:18
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Una carrera bonita, en la salida me contaron que tenía dos subidas fuertes,y así era, pero supuse que el resto sería llano pero de llano no tenía nada, todo era subir y bajar, ibamos de pista de tierra a asfalto hasta que llego un momento que ya no sabía donde estaba.
En resumen, carrera con recorrido exigente y bien señalizado, bolsa de corredor con bonita camiseta técnica, isotonicas de cebada.... Una carrera para repetir el año que viene

Un saludo a todos
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 9:57
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Perfil de la carrera en cuanto al desnivel:



"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Set 2010, 11:09
Asunto: Re: IVª CARREIRA POPULAR E IIIª ANDAINA MASIDE 2010

Pipe escribió:
Perfil de la carrera en cuanto al desnivel:


570m desnivel acumulado en 9.1km y más del 80% por no-asfalto....joder, la podíamos haber solicitado como de "monte" !!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos