Foros ›
Autor
Mensaxe
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 20:24
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

OLIVEIRA,sí que era o mesmo que o ano pasado,de feito este foi o segundo ano con este percorrido,e creo que pola acollida que ten,será por moito tempo.
Grecias a todos por vir e saúdos.
Por certo,expetacular a participaciñon de nen@s,da gusto velos correr.
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 19 Out 2009, 20:37
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Antes de nada darle las gracias por las fotos a mino_a de parte de orzowei.

Y felicitar a Angeles,Evaristo, Maria jose,Elvira ,Miguel y como no a Dolores por esa gran carrera... Aplauso Aplauso Aplauso .

Enhorabuena a todos lo s que habeis subido al podium ,yo de mayor quiero correr como vosotros..aunque creo que va ser que no.. Ríndose Ríndose Ríndose

un saludo.
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 20 Out 2009, 8:07
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

gustoume a carreira, bonito recorrido, boa organización, e excelente compañia Moi feliz

gracias polas fotos, mino_a

vemonos en Santiago
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Mar, 20 Out 2009, 10:28
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Grazas polas fotos e pola aclaración.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1152 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2009, 21:32
Asunto: Re: Carreira de Bertamirans

Un pouco tarde pero aqui estamos para comentar algo sobre a carreira do domingo en Bertamirans....o mellor de todo ver a xente que hai moito que non via como Flip, Lore, Gallego, Javyil, Lestrove, Ojordo , Nacho ou Sochas (en plan reporteiro) e a outros que teño algo mais "vistos" Silbar Mr. Green como Oliveira e Tara. A carreira en si gustoume moito, o percorrido variado e divertido (moi bonito o de pasar polos xardins do pazo, orixinal idea, e tamén o final a carón do rio) e moi ben sinalizados todos os xiros e tamén os kms.....Bonita camiseta tamén e puntualidade. Aplauso

A miña carreira foi mellor do esperado, de feito aguanteille 6 kms a Tara (que agora está impresionante de forma e non hai quen lle gañe Muro ) e a mellor ritmo que en Bembrive, incluido un km forte entre o 5 e o 6 que me anima de cara ó futuro. Logo o ultimo km e pico deixeime levar un pouco pero rematei bastante enteiro......agora só resta coller ritmo de entreno de novo (esta semana xa conseguin sair dous dias e co que está caindo Bailar ) e ala para decembro volver a estar medianamente ben.......este ano tocará sufrir na pedestre pois non a puiden preparar como se merece Nono .....

E o final os meus compañeiros de fatigas do furgon (e javyil tamén, ainda que el xa se nos independizou Mr. Green ) remataron todos contentisimos, menudo primeiro km que nos marcamos ojordo e mais eu a 5'30", eh, Miguel Mr. Green Mr. Green ???

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos