Foros ›
Autor
Mensaxe
indicio

Novo foreiro
Novo foreiro
12/04/06
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2006, 9:04
Asunto:

Ola:

sinto entrar tan tarde, pero quero felicitar a tódol@s participantes na carreira de gondomar, e por suposto ao gañador, Pedro Nimo. Incrible que coa calor que fixo, correse nese tempo. Eu pasei toda a carreira coa lingua pegada ao padal, e o mesmo lles pasou aos outros tres ousados que participaron comigo Abraiado
O peor: a falla de avituallamento, a calor que facía... en fin, os que fostes, sabedes do que falo.
O mellor: ter unha excusa para quedarmos nunha terraza despois da carreira, e charlar un ratiño. Razz

felicidades a tod@s de novo!!!!

Agora creo que nos toca A Toxa...
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2006, 11:46
Asunto:

Hola a todos.

Enhorabuena a los valientes atletas que corrieron esta carrera. Enhorabuena a Pedro Nimo por su victoria y a María Jesús Gestido por lo mismo en féminas. Enhorabuena Julián Bernal, por tu carrera también, qué me enteré por tu hijo que sufriste una aparatosa caída. Pedro Nimo creo que al día siguiente corría en Guitiriz, ya me lo confirmareis.
Por mi parte deciros, que lo pasé fatal. Añadiendo el día tan caluroso a mi mal estado de forma, pasé unos 10 kms angustiosos, de mucho calor, sufrimiento y agotamiento , que me llegó a pasar factura en la meta con un semidesfallecimiento, que gracias a la ayuda de compañeros, me hizo recuperarme con rapidez. Mal el tema del avituallamiento. Una carrera con tanto prestigio deben mimar más esos pequeños detalles.

Os informo que al día siguiente se celebró la I Carrera de la Mujer "Andar e Correr " en Vigo y la verdad, es que me gustó bastante. Ganó Julia Vaquero , 2ª fue Elena Naveiro y 3ª Montserrat Carreira. Corrieron unas trescientas mujeres de todas las edades. Muy buenos premios a las 10 primeras y buenos sorteos.

Saludos y buenas carreras para todos.
edu morais
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2006, 13:15
Asunto:

Siento mucho no haber podido ir, pero no estaba mi estómago para carreras, y menos con esas temperaturas. Pensé ir a saludar solamente, peor ni eso. Por lo que comentais fue un autentico infierno. Bueno, pues otra vez será.

A l@s valientes que allí estuvisteis felicidades a tod@s, en especial al forero PedroNimo por la victoria. Espero que los que tuvieron que abandonar en ambulancia no les pasara nada grave y se recuperen pronto, así como a Makoki, que por lo que veo ha sufrido problemas parecidos a los mios. Ánimo y a recuperarse.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos