corropouco Novo foreiro
11/12/06
0 Carreiras
1 Mensaxes
Mar, 12 Dec 2006, 3:30 Asunto: media en boiro
el encargado de deportes del concello de boiro (a coruña) está tanteando la posibilidad de una media maratón en dicho lugar del barbanza. necesita que se le manden correos a la dirección deporte @ boiro.org para el poder presentarselos a los responsables municipales. apoya por una media en boiro!!![/u]
sampedro Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mar, 12 Dec 2006, 9:33 Asunto:
Pues por apoyos no va a dejar de ser, ánimo y a por ella....
xuco Novo foreiro
16/08/06
270 Carreiras
30 Mensaxes
Mar, 12 Dec 2006, 10:35 Asunto:
Alguen enviou xa o correo? Eu fixeno pero veume de volta, polo que non sei se a direccion esta ben ou e algun problema temporal
Mar, 12 Dec 2006, 12:02 Asunto:
A ver agora, xa que a min tamén me viu un aviso de erro na transmisión da mensaxe Vouvos poñer o texto que fixen... a ver qué vos parece:
"Enterado da posibilidade de que nun prazo relativamente corto de tempo se poda programar unha media maratón no Concello de Boiro, estou totalmente de acordo cunha iniciativa que espero teña igual acollida por parte dos responsables políticos e administrativos do deporte nese Concello. Agardando que esta proposta chegue a bó porto, despídese atentamente
Nome e apelidos
DNI
Localidade de orixe"
¿Quedou moi pedante?
derek Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Mar, 12 Dec 2006, 15:08 Asunto:
Non banderas, quedou moi diplomático, non pedante, para nada. por certo, tes vena de político?? .
Pola miña parte, correo enviado. apoio a iniciativa o 100%. Salud. El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Mar, 12 Dec 2006, 15:31 Asunto:
NOOOOON... de funcionario (en realidade son persoal laboral dunha administración local... ou sexa dun Concello... por iso escribin o que escribín ).
Non banderas, quedou moi diplomático, non pedante, para nada. por certo, tes vena de político?? .
Pola miña parte, correo enviado. apoio a iniciativa o 100%. Salud.
¿A que escribe bien Banderas? ¿A qué se nota que está acostumbrado a redactar escritos oficiales? ¿A que si se presenta a presidente de la Xunta le votamos todos? Venga, Banderas, anímate. ¡Banderas for President!
Bromas aparte, yo también apoyo la moción y «copio y pego» el texto de Banderas. Buena idea, meu, lo de poner un modelo de escrito
Mar, 12 Dec 2006, 17:54 Asunto:
A este paso Boiro vai acadar a categhoría de punto de referensia do atletismo Ghalegho. Cousa que me encantaría, por serto.
Mar, 12 Dec 2006, 18:06 Asunto:
Podo decir que os técnicos do Concello de Boiro son moi bos, teñen iniciativa, gañas de traballar, responsabilidade, profesionalidade e ilusión, si o politico/a de turno non é un cenutrio; que pasa en moitos sitios; e a mellor combinación posible.
Eu tamén estaría encantado de que Boiro fora un gran referente a nivel galego de atletismo popular.
Mar, 12 Dec 2006, 23:26 Asunto:
a por elo enton... sunsury.blogspot.comEspacios de música:http://www.myspace.com/sunsuryhttp://www.myspace.com/thebluesomes
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Mér, 13 Dec 2006, 0:28 Asunto:
Bueno,eu apoyo unha Media Maraton en Boiro,sempre e cando se faga no veran.....ji,ji,ji.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos