Mitjail escribió: |
Sigo sen entender cal é o motivo polo que as categorías de veteranos de homes e mulleres non son iguais. As mulleres corren a mesma distancia que nós e se hai máis ou menos mulleres inscritas non debería condicionar esta cuestión. Non me sorprende que constantemente se estean a queixar por esta discriminación. Pouco favor lle facedes para animalas a competir. |
smsamp escribió: | ||
![]() ![]() ![]() ![]() |
smsamp escribió: |
Pois si, sinceramente a min pareceríame discriminación que non se nos deixase participar nunha carreira, que se nos obrigase a participar por separado ou que nos recortasen os kilómetros ou a dureza, por exemplo. Que fagan diferentes espectros de idades nas categorías masculinas e femininas responde máis ben a previsión de inscritos/as que a un suposto problema de discriminación. Vendo as categorías, que son cinco na feminina por tres galardoadas en cada unha delas, case que toca a poñernos en ringleira para recibir o agasallo porque non creo que chegemos as trinta. E se se inscriben máis de tres mulleres maiores de 56 anos nesta carreira -ogallá- case que podemos ir mirando ao ceo en busca dos xinetes do apocalipse. Lamento moitísimo que penses que con premios participarán máis mulleres nas carreiras, para a miña maneira de ver o mundo as carreiras son retos persoais, experiencias e vivencias que che conectan con outras persoas que disfrutan dunha actividade, neste caso correr, e máis aínda nun entorno privilexiado como é Corrubedo. Sinto que te ofenderas coas miñas risas, pero e que acababa de ver á Raiña Letizia con velo nunha viaxe institucional representando ao noso país e iso sí que me enerva. |