Foros ›
XXI CARREIRA POPULAR MEAÃ?â??O 2005
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2005, 15:23
Asunto: XXI CARREIRA POPULAR MEAÃ?O 2005

Ola foristas.

O vindeiro 11 de setembro vaise a celebrar a XXI Carrira Popular Meaño 2005, da que podedes atopar cumprida informacón nesta mesma web ou en www. asociaciongam.org, páxina da Asociación Cultural e Deportiva G.A.M., entidade organizadora.

Como membro da organización, pódovos dicir que traballamos ano tras ano para mellorar tódolos aspectos da proba: premios, categorías, servicios, etc. Aínda así, sabemos que hai moitas cousas que se poden mellorar, e outras novas que se poderían incorporar (por suposto, dentro da capacidade económica e de organización que temos).

Por eso me dirixo a vos para que nos dedes a vosa opinión en xeral da carreira, se vos gusta ou non (e porqué), que se pode mellorar, que aspectos se poderían incorporar, etc., etc., non só como membro da organización, senón tamén como compañeiro de carreiras que son.

Se queredes podedes dirixirvos a nósa dirección de correo electrónico gam @ asociaciongam.org, ou ben respostar neste mesmo foro.

Moitas gracias a todos e todas.
Marcos Castro

Moitas gracias pola vosa colaboración.
Willy Jazz

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2005, 16:15
Asunto: kilometraje

Hola Marcos:
No hay más cantidad de kilometros? , es una pena, ya que para salir desde Coruña (por ejemplo) para correr 6,5 te lo tienes que pensar.
Un saludo y muchas gracias por organizar carreras
Willy
Convidado




0 Carreiras


Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2005, 16:51
Asunto:

Willy, no se puede pensar en ir a una carrera en función de los kms. de la
misma y los kms. que tenemos que hacer para ir a élla. ¡ cuánto más lejos
sea la carrera más kms. tendrá que tener ! ¡ no tiene sentido ! Más vale
una carrera relativamente corta y bien organizada y atractiva que una
larga y que sea un desastre.
Las carreras de gratis inscripción, suelen ser las mejores, pues son organizadas por gente del deporte, sin ánimo de lucro.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2005, 16:52
Asunto: Re: kilometraje

Willy Jazz escribió:
Hola Marcos:
No hay más cantidad de kilometros? , es una pena, ya que para salir desde Coruña (por ejemplo) para correr 6,5 te lo tienes que pensar.
Un saludo y muchas gracias por organizar carreras
Willy

Que tal Willy.
Enténdote perfectamente. Como corredor son o primeiro en dicir que non a carreiras de pouco quilometraxe, como a carreira de Meaño, xa que me atopo máis cómodo en carreiras máis longas (10 km en adiante).

O que pasa é que neste caso trátase dunha cuestión de tradición (o circuíto é xa coñecido pola súa dureza, levando moitos anos en funcionamento e cun premio a quen rebaixe o récord), e tamén dunha cuestión organizativa (somos demasiado poucos para facer un cambio que implique máis personal e máis medios).

De tódolos xeitos, pódoche asegurar que é un tema que se abordou en varias ocasións, aínda que sempre chegamos á mesma conlclusión: de cara á propia proba, a inversión de esforzo e tempo, non compensarían para o que entendemos que se conseguiría con dito cambio.

Aínda así, segue sendo un tema aberto, e se cadra un ano destos dámosvos unha sorpresa ós amantes das grandes distancias.

Saúdos.
Marcos Castro
Willy Jazz

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Mar, 23 Ago 2005, 20:08
Asunto: ok

Entiendo lo de la organización, es muy complicado, yo también organizo desde hace tres años una en Santa Colomba de Somoza ( a 16km de Astorga), la 1º fué de 4,5, la 2º de 8 y ahora ya fueron 9, en adelante trataremos de respetar no solamente la distancia, sinó el recorrído.
Bueno, nada si puedo ir me apunto, el tema que por aquí no tengo muchos colegas con los que coordinar el viaje.
Un saludo y moita suerte
Willy
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 24 Ago 2005, 6:48
Asunto: Una buena carrrera

bueno yo solamente decir desde aqui que es una carrera estupenda donde hay un ambiente fenomenal,buena organizacion y que desde hace 3 años que he empezado a ir no he fallado ya que siempre aprovecho para pasar despues un dia de playa con la familia y aprovecho para ver la famosa carrera de camas que se celebra el mismo dia a las 6 de la tarde.
Una unica pega sobre el recorrido ¿cuando pensais pasar una excavadora para alisar la cuesta del monte?jejeje es broma Ríndose el recorrido me encanta ,cortito pero con salsa como tiene que ser Guiño

ps:por cierto, muy buena la idea de las camisetas con la fecha y publicidad de la carrera del año siguiente.

un saludo

Carlos
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2005, 11:58
Asunto: QUIEN VA A MEAÃ?O?

Alguien se va a meaño este fin de ?


yo estare por alli suerte a todos y que la subida final nos sea leve Confuso
lighgun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/05
0 Carreiras
51 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2005, 7:01
Asunto:

Yo estoy apuntado y tenía pensado ir, pero esta semana la periostitis me empezó a molestar algo y llevo cuatro días en el dique seco y si veo que mañana no tengo molestias, desde luego que iré, aunque caigan chuzos de punta. Pero como tenga el más mínimo dolor tendré que dejarlo porque quiero llegar lo mejor posible a la media de Pontevedra.
Forrest

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Sáb, 10 Set 2005, 10:51
Asunto:

Quero darvos a enhoraboa porque tendes unha das mellores carreiras do calendario galego, eu son do Grove e este e o cuarto ano que teño pensado ir, ainda que sea coa lengua de fora, dende logo sondes un exemplo a seguir en canto a organición, eu non fago máis que falar da vosa carreira a xente que coñezco pa que se animen a correla, en canto o de meter máis kilometros, non estaría mal pero coas costa que hay no km 4,5 creo que xa temos suficiente castigo Molón
invitado

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2005, 15:39
Asunto: poñer os resultados se e posible

poñer os resultados de meaño de es posible.
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Dom, 11 Set 2005, 22:18
Asunto:

Hola a todos, esta mañana he corrido la de MEAÃ?O y esta es mi opinion:

Me quede gratmente sorprendido por la cantidad de gente ( +-500), el nivelazo, sobre todo en tias (Julia Vaquer, Soledad Castro y otras); la buena organización, sin colas , el trato al corredor, agua, camisetas, sorteo de 100 premios, premios para los tres primeros de todas las categorias y para los 5 primeros de la general, voluntarios, trafico cerrado, en fin buen rollito, animación constante por megafonia, un buen spiker, ROSALES entregando trofeos, que mas se puede pedir, TODO GRATISSSSSS, es la ostia, un casi diez para la organizacion.
SALUDOS PARA TODOS
Convidado




0 Carreiras


Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2005, 9:08
Asunto:

lo que dices tú, TODO GRATISSSS, y muy buena organización y muy buenos premios.Las de PAGO,en general, una mierda.
creo que cuando se organizan carreras sin ánimo de lucro,por amor al deporte,todo sale estupendamente.
Fijaros que las carreras GRATIS en general la organización es estupenda,
los premios buenos y abundantes, el ambiente fenomenal,....todo como en
Meaño.
Cuando se trata de carreras de PAGO en general la organización deja mucho que desear, los premios sólo buenos para los primeros y tacaños,
si los hay,para los demás, el ambiente frío, y suelen darse con frecuencia
problemas.
¡Qué diferencia entre carreras cuando se trata de objetivos "distintos" !.
drups

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2005, 13:04
Asunto:

eu tamen corrín a carreira de meaño, e quedei encantado ca organización e co bo funcionamiento da carreira. un dez para todos os responsables da carreira incluidos patrocinadores...
Só teño unha pregunta por se alguen pode contestarma... ¿está permitido que corredores internacionales corran neste tipo de carreiras? ou ¿é lícito que as corran?
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2005, 14:16
Asunto:

Amigo drups, creo que has tocado un tema bastante delicado... Seria bueno abrir un tema en el Foro respecto a esto y ver lo que opinamos... seria interesante.

Salud y Kilometros...!!!
lighgun

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/08/05
0 Carreiras
51 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 12 Set 2005, 15:37
Asunto:

Yo al final no pude correr pero eso no me impidió ir a Meaño a ver esos casi 500 participantes en una bonita carrera. ¡Qué envidia me daba veros a todos corriendo. A pesar de todo, me lo he pasado en grande, aunque haber si para el año que viene, el tiempo pone algo de su parte y deja de llover para la entrega de premios.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos