Foros ›
diferencia de coeficientes Carral - Lestrove
Foros de debate / O Circuito 2009-10
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 12:29
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Admin escribió:

De todas formas, penso que sería moi boa idea preguntar no foro primeiro e esperar a que resposten, antes de acusarnos de partidistas, falta de credibilidade ou cousas semellantes ao máis puro estilo TV do corazón con (exacatamente) non sei que fin... Chorando Chorando Chorando

eu abrín o post preguntando, non sí ?

Pola resposta que me das deduzco que o regulamento se atopa mal redactado, no sí?

"CARREIRAS E PUNTUACIÓN.
As probas que desexen ser incluídas no Circuíto poranse en contacto cos colaboradores COMPROMENTÉNDOSE a que a competición de seniors e veteráns masculino e feminino se dispute nunha única carreira da que se facilitará, a máis tardar en 7 días, unha clasificación conxunta; así mesmo, a organización facilitará o dato de "distancia oficial" medido do xeito máis fiable á súa disposición; ademais, as probas consideradas de montaña deberán aportar o desnivel acumulado positivo cumprindo os requisitos da FEDME.

A puntuación acádase en base á distancia da proba e do posto logrado na súa disputa. As distancias das probas pondéranse como a continuación se indica:

Menos de 10 km: 1
Dende 10 km a Media Maratón: 1,5
Media Maratón: 2,5
Maratón: 5

Todo participante que chegue a meta acada unha puntuación mínima que varía segundo a distancia da proba.

As probas "Solidarias" ou non competitivas poderán incluírse no Circuíto concedendo ós participantes que cheguen á meta a puntuación mínima da distancia correspondente.

Ás probas que teñan un desnivel acumulado positivo que cumpra os criterios da FEDME se lles aplicará como coeficiente o resultado de dividir o desnivel acumulado entre os quilómetros do percorrido e entre 10. "


Coma veredes a pregunta que formulei resulta totalmente obxetiva...asi que admin, coido que a túa resposta a unha pregunta formulada de forma impecable en tempo en forma resulta un tanto "superflúa"....

Cita:
ivanno:

"xabi, ¿tú no habías dicho que este año no participarías en el circuito? No te lo tomes como una afrenta pero creo recordar que incluso te lo marcaste como un "objetivo para esta temporada" por eso me llama la atención verte inscrito y reclamando más carreras puntuables en Ourense y cambios de coeficientes.
Saludos"

asi es amigo, pero como bien sabrás, la noticia de la creación de 2 divisiones me ha echo tener que inscribirme para intentar salvar la categoría, puesto que de no hacerlo en la edición del 2010/11 tendría que comenzar en 2ª y mi intención para la misma será intentar luchar por los puesto de honra.

Y de verdad correlega, no estoy reclamando cambios de coeficientes, sólo intento que alguién me explique si el el reglamento se encuentra bien redactado.

En cuanto a reclamar más carreras para Ourense, ese es otro "post" en el cual creo que no debemos de reincidir y en el que las matemáticas, como ciencias exactas que son,dictaron sentiencia.

Cita:
yonathan:
"....no se puede ser tan sensacionalista"

Le he estado dando vueltas a ese calificativo que ton tanto cariño me has dedicado....(de nuevo tirando de ironía). Tienes razón, soy un crack mediático que se pasea por la carreras con aires altivos.... (otra vez sarcasmo)

www.jeffxavi.blogspot.com
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 19:57
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

xabi escribió:
Tienes razón, soy un crack mediático que se pasea por la carreras con aires altivos....

... pois eu escoitein por ahi, Silbar que ahora despois de gañar o circuito, esta temporada solo ibas participar nas probas onde che pagaran un fixo por correr Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Nov 2009, 22:14
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

corvo escribió:
xabi escribió:
Tienes razón, soy un crack mediático que se pasea por la carreras con aires altivos....

... pois eu escoitein por ahi, Silbar que ahora despois de gañar o circuito, esta temporada solo ibas participar nas probas onde che pagaran un fixo por correr Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

prefiero correrme una buena juerga con mis colegas Los Crueles de La Coruña en la Sala Baranda de O Barco.

Porque sí, a pesar de lo que digan algunos tengo muy buenos colegas en tierras del norte



www.jeffxavi.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 12 Nov 2009, 1:38
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Con el término sensacionalista me refiero a que a veces te gusta llamar la atención,porque no entiendo como puedes proponer que te quiten del circuito porque no compartas la forma en que le están dando 1'5 de coef. a Carral,no es para tanto y lo veo exagerado y me molestó tu aptitud,nada más.No iva a contestar porque ya veo que eres cabezota en ciertas cosas y no vas a ceder,por eso no quiero perder el tiempo,ni enfadarme contigo por tonterías,porque a mí me caes bien,pero no me gusta cuando te comportas de forma desproporcionada hacia ciertos hechos,y así te lo hago saber,espero que me entiendas y por mi parte no tengo nada más que decir,un saludo
PD.Que sepas que entiendo las fórmulas que planteas por las cuales calculando distancia y altitud a lo mejor no se le aplicaría ese coeficiente a Carral,pero para mí un coeficiente de 1'5 a Carral es justo,como lo sería San Cibrao si tiene esa dureza y no tendría nada que objetar,al igual que se le aplicó en su momento al Cros de Boborás.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 13 Nov 2009, 5:59
Asunto: Re: diferencia de coeficientes Carral - Lestrove

Hola; en primeiro lugar dicir que eu estiven fora de cobertura ata onte día 12.

Non dubido de que os temas plantexados sexan de interes ou que teñan algo polemizable pero nin de lonxe vexo nada que xustifique este tipo de actitude.

En primeiro lugar porque TODOS coñecedes medios mais que de sobra para contactar coa 'organización' do circuito (mails, privados etc) antes de abrir un fío.

En segundo lugar porque si as actitudes criticadas de incluir carreiras fora de prazo e de adxudicarlle un coeficiente de xeito arbritario son criticadas con mensaxes chantaxistas sen esperar ningún tipo de resposta (entre a primeira mensaxe e a segunda hai 20') vexo bastante mais reprobable a chantaxe que o criticado.

A carreira de Carral puntuou o ano pasado e, salvo que non se organizara, era de esperar que puntuase este; pero hai que esperar a que as organizacions nos comuniquen a celebración e den a conformidade para a inclusión no circuito. O se cadra o que se busca é que só puntuen certas probas? eu insisto, cantas mais carreiras mellor e, xustamente, ese día participarán en carreiras en Galicia mais de 4000 persoas entre as tres que son puntuables para o circuito polo que a diversidade está asegurada.

O tema do coeficiente.

Na axuda ó corredor da páxina do circuito tedes esto:

¿Cómo se calculan os meus puntos ?
A puntuación obtida calcúlase en función da distancia da proba, o teu posto de chegada e o número de participantes, segundo a seguinte fórmula:
Fórmula Onde o coeficiente varía en función da distancia e dureza da carreira.

Evidentemente eu non reflectin esto no regulamento pero ningúen do 'grupo redactor' reparou nelo. Outra crítica que se lle pode facer é que esa redacción non ofrece un criterio OBXETIVO de definir 'dureza' pero iso non se arranxa nin con chantaxes nin con peloteras.

Basta xa de dicir "que me vou" e "así non xogo" iso é querer perxudicar; seguro que a outras organizacions 'profesionais' non se lle fan ese tipo de comentarios por puntuar unha proba o doble e, si llos fan, seguro que dan de baixa a quen o pide e se quedan tan a gusto. Por non falar de como sería o panorama deportivo si na primeira polemica sobre árbirtros ou regulamentos as equipas se retirasen das competicions.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos